Het Royal Hashemite Court is verheugd te kunnen mededelen dat Hunne Koninklijke Hoogheden Kroonprins Al Hussein bin Abdullah II en Prinses Rajwa Al Hussein deze zomer hun eerste kind verwachten. Het Koninklijk Hasjemitisch Hof feliciteert Hunne Majesteiten Koning Abdullah II en Koningin Rania Al Abdullah bij deze gelegenheid oprecht en wenst Hunne Koninklijke Hoogheden Kroonprins Al Hussein en Prinses Rajwa een goede gezondheid en vreugde bij het verwelkomen van hun baby.
Wij zijn benieuwd hoe de kledingstijl van de zwangere prinses Rajwa zich gaat ontwikkelen. Ik hoop althans dat we haar binnenkort weer gaan zien, want we hebben haar de laatste tijd weinig in beeld gezien.
Koninklijke primeur in Differdange: Guillaume en Stéphanie vieren hun eerste vooravond van de Nationale Feestdag als regerend paar in Differdange. Ter gelegenheid van hun eerste…
Koning Filip en koningin Mathilde hebben vandaag een paar heel exclusieve gasten ontvangen op het Kasteel van Laken. De Japanse keizer en keizerin logeren er.…
Het is een bijzondere week voor de Belgische monarchie. Keizer Naruhito en keizerin Masako zijn in het land voor een officieel staatsbezoek. Niemand minder dan…
Súper leuk nieuws! Hopelijk geniet ze van een fijne zwangerschap
Nee, helaas niet. Hier kun je een lijst vinden van troonopvolging en de grondrechten wanneer je op de troon mag. https://www.allthingsroyal.nl/koninklijkefamilies/jordanie.php
Volgens t boekje dus.
Proficiat
Ja heerlijk hè, ik houd daar ook van.
Mooi plaatje zo, met een baby’tje er bij als alles goed mag gaan.
Verblijdend nieuws voor de toekomstige ouders en grootouders.
Hopelijk mag alles voorspoedig en in goede gezondheid verlopen.
Gefeliciteerd voor de toekomstige papa en mama en natuurlijk opa en oma.
Ik hoop dat we tzt zachte, lieve en vooral niet te perfecte foto’s van oma Rania met de baby te zien krijgen.
Daar ben ik het helemaal mee eens Josine.
Wat fijn voor t paar en de familie. Een nieuw leven is fantastisch om naar uit te kijken.
Zeker fijn. En op de troonopvolger ligt wat dat betreft toch ook altijd een soort van druk.
Ja en dat maakt het nu net zo moeilijk. Je zult toch bewust kinderloos willen zijn als troonopvolger…,