Tijdens het avondprogramma van maandag 1 juni droeg koningin Máxima opnieuw een outfit van modehuis NATAN. Ditmaal een zijden deux pieces met een gele bloemprint op de top. Zoals de etiquette het voorschrijft (na 18.00 uur geen hoed) bleef de hoed thuis. 

De keuze voor dit ensemble vind ik opvallend, omdat we het nog geen twee weken terug ook al zagen tijdens het streekbezoek aan Zeeuws-Vlaanderen. Maar opvallend is natuurlijk niet per definitie negatief, want ik ben blij dat de koningin haar kleding gewoon opnieuw draagt. 

In Zeeuws-Vlaanderen, 19 mei 2015:

Niets van deze website mag verveelvoudigd en/of openbaar worden gemaakt door middel van druk, fotokopie, fax, overtypen, opslag in een geautomatiseerd gegevensbestand of anderszins, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de beheerders.

Reacties


afbeelding van elisah.

elisah.

dinsdag 02 jun 2015 - 19:23

Nooit gedacht dat ik nog eens Natan moe zou worden, maar ik geloof dat ik er nu last van begint te krijgen.

afbeelding van Imke

Imke

dinsdag 02 jun 2015 - 19:04

De foto hierboven maakt wel een heel fletse indruk, gelukkig ziet het er op de foto's van Robin veel beter uit. Ik vind dit een leuk ensemble met een speelse combinatie van kleuren en materialen. Wel een wat massief ogende top, ook ben ik niet echt weg van de langere achterkant. Maar net als anderen geloof ik dat je dit vooral in beweging moet zien, en ook dat je in het echt meer 'vorm' ziet dan op de foto's. Ik vind de oorbellen en het 'truttige' Chaneltasje erg leuk erbij. De schoenen zijn en profil elegant, maar van voren zien ze er een tikje oubollig uit.
Over het dragen van Nederlandse ontwerpers heb ik geen uitgesproken mening. Elise1 mag van mij haar standpunt blijven herhalen - op zich mooi dat iemand pal voor de belangen van de modeindustrie staat- maar als mensen daar dan kritiek op hebben moet dat ook mogen, vind ik. Elke keer als er bij een belangrijk optreden - verrassing! - alwéér geen Nederlands ontwerp wordt gedragen krijg Máxima opnieuw een veeg uit de pan. Tja, dan denk ik op een gegeven moment ook: stuur liever een keer een brief naar het paleis dan dit iedere keer te herhalen op deze website. Het gaat hier toch meer om hoe ze gekleed is dan om de vraag of ze de NL modeindustrie promoot. Ook zal zou het inderdaad leuk zijn als ze dat meer zou doen.

afbeelding van elisah.

elisah.

dinsdag 02 jun 2015 - 19:31

Imke, het ene hoeft het andere toch niet uit te sluiten?
Ze mag van mij Natan dragen, maar laat ze alsjeblieft ook onze Nederlandse ontwerpers eens een kans geven!!
Als je trots bent op je land, waarvan je ook nog koningin mag zijn, is het toch geweldig om mooie Nederlandse ontwerpen te kunnen dragen?

afbeelding van Imke

Imke

dinsdag 02 jun 2015 - 20:32

Klopt, ze zou ook heel goed allebei kunnen doen. Wat minder vaak Natan, en wat vaker Nederlands ontwerp. Zou ik persoonlijk ook toejuichen. Maar we kennen nu een beetje haar patroon, waarbij ze maar mondjesmaat iets van Nederlandse ontwerpers draagt. Ik heb het idee dat ze (1) het niet echt als haar plicht voelt om de Nederlandse mode te promoten - want als ze dat wel vond, dan zou het vast wel lukken, door gericht te zoeken en/of ontwerpers te vragen speciaal voor haar kleding te ontwerpen; en (2) dat ze kennelijk tot nu toe geen Nl ontwerper is tegengekomen waar ze helemaal voor valt: kleding die haar flatteert, bij haar smaak past, en geschikt is voor haar optredens (representatief, modieus, niet te avantgarde, wel exclusief genoeg). Ze houdt van kleding en volgens mij ook best van experimenteren. Maar ze geeft prioriteit aan waar ze zich goed in voelt en wat aan haar niet zo simpele wensenlijstje (zie hiervoor) voldoet. Blijkbaar is dat (tot nu toe) geen Nl ontwerp. Dat is best jammer, maar moet ze dan uit een soort plichtsgevoel kleding van Nl ontwerpers dragen, puur om onze mode-industrie te steunen? Ik zie zelf liever dat ze iets draagt omdat ze zich er goed in voelt, en niet omdat het 'moet'. Als dat Nederlands ontwerp is, des te mooier.
Overigens denk ik wel dat ze inmiddels iets 'heeft' met Taminiau en dat we haar vast nog vaker in zijn kleding zullen zien. Maar zoals ik begrijp van Josine bestaat zijn collectie vooral uit avondkleding. Kortom, het is kennelijk niet zo simpel.

afbeelding van Imke

Imke

dinsdag 02 jun 2015 - 20:38

Ik voeg nog een puntje toe, denkend aan Natan: Máxima heeft zo gigantisch veel kleding, en ook zo vaak nieuwe dingen 'nodig', dat een modehuis dat aan haar levert ook heel uitgebreide collecties moet hebben. Misschien dat we niet genoeg Nl modehuizen hebben die dat aankunnen... Of zie ik dat verkeerd?

afbeelding van Maria

Maria

dinsdag 02 jun 2015 - 20:41

Laten we het dan omkeren lol: Natan produceert zoveel dat het niet goed past omdat er niet genoeg aandacht per item is.

En als antwoord op je vraag: waarom dan alleen Natan, waarom dan ook niet een hele reeks van andere buitenlandse modehuizen?
Het lijkt er nu op dat Natan een 'one stop shop' is voor haar. Makkelijk voor Max en een goudmijn voor Natan...

afbeelding van Imke

Imke

dinsdag 02 jun 2015 - 20:52

Ja, waarom, dat weet natuurlijk alleen Máxima... Over die 'one stop shop' is eerder al geschreven op deze site: dat het heel handig is dat ze in 1x een heleboel kleding kan bestellen bij Natan. Eerlijk gezegd, best een logisch argument. Ik denk dat Máxima niets menselijks vreemd is. Als ik altijd slaag bij de H&M voor het hele seizoen, dan ga ik voor het volgende seizoen weer naar H&M, en koop ik tussendoor nog een paar mooie dingen bij wat duurdere zaken...

afbeelding van Maria

Maria

dinsdag 02 jun 2015 - 21:09

Zie, voor mij is dat niet logisch, want dan loop ik altijd met dezelfde schnitt. En voor een koningin met een groot budget begrijp ik het helemaal niet, zeker als die pasvorm niet goed is.

Nu moet ik wel toevoegen dat wij hier (Canada) heel veel chain stores hebben, en die verkopen allemaal het zelfde. Dus hier is het voor mij min of meer een sport om dingen te vinden die niet 13 in een dozijn zijn. Ik denk dat jullie in Nederland nog steeds veel meer kleine modezaken hebben waar je iets 'anders dan anders' kunt vinden. Dat mis ik hier.

afbeelding van Imke

Imke

dinsdag 02 jun 2015 - 21:14

Ik denk dat je bij H&M meer variatie hebt qua snit dan bij Natan ;-) Bij Natan herken je inderdaad op een zeker moment wel de signatuur. Maar ook Beatrix heeft in de loop der tijd een stijl ontwikkelt die je duidelijk herkent (iets opgehoogde schouders bijv.).

afbeelding van Maria

Maria

dinsdag 02 jun 2015 - 20:35

Hoe verklaar je dan dat die coupenaden van Natan vaak op hilarische hoogte zitten en dat Max kennelijk niets kan schelen?
Want dat flatteert niet, en ook niet wanneer kleding te klein is.

afbeelding van Paula

Paula

dinsdag 02 jun 2015 - 20:46

Ik ben het geheel met Imke eens. Maar toch de vraag Maria: heb jij een voorbeeld van een Nederlandse couturier of een Nederlands modehuis waarvan jij vindt dat hun kleding Maxima ook zou staan? En dan bedoel ik kleding voor overdag.

afbeelding van Mary

Mary

dinsdag 02 jun 2015 - 20:54

Precies Paula, dat is nou net de vraag. Een Nederlandse couturier zonder dat zij haar familieleden in de weg loopt.

afbeelding van Maria

Maria

dinsdag 02 jun 2015 - 20:50

Ik woon niet in Nederland, Paula. Ik vind het apart dat er geen moeite wordt gedaan om een Nederlandse ontwerper of groep van ontwerpers een opdracht te geven voor iets dat Natan kennelijk slechtpassend uit zijn mouw schudt.

Ik denk dat Imke's vraag daarom interessant is: kan geen enkele ontwerper het volume produceren dat Max nodig heeft.
Maar waarom maar met 1 ontwerper werken, en niet met 5/6/7 - ieder voor een kleinere hoeveelheid?

afbeelding van Paula

Paula

dinsdag 02 jun 2015 - 21:03

Maar Maria, als Maxima zich niet prettig voelt in kleding van één of meerdere Nederlandse ontwerpers (afgezien Taminiau dan), dan kun je dat toch niet forceren door meerdere ontwerpers opdrachten te gaan geven? Bij Natan ligt het bijna kant en klaar en met, wat ik begrijp, een enorm aanbod.

Dan tel ik daarbij op dat Natan (ondanks de soms matige pasvorm t.w. de coupenaden en zo) met prachtige stoffen werkt die ook nog eens goed te combineren zijn. Plus (is mijn mening) is het kleding die héél apart is. Toen ik in het begin hier postte, vond ik hun kleding maar heel raar. Maar gaandeweg ben ik ze gaan waarderen. Zeker niet alles, maar wel de schitterende kleuren en de aparte blouses bijvoorbeeld.

En... als je als vrouw je favoriete couturier gevonden hebt, waarom dan doorzoeken? Maxima moet zoveel nieuwe kleding aan, hoe alleen al zou ze dat moeten organiseren? En ze staat uiteindelijk wel op 30 covers en alles wordt uitgeplozen tot en met, wat ze draagt. Dan is het des te prettiger dat ze kleding aan heeft waar ze zich zelf goed bij voelt. Essentieel zelfs vind ik.

afbeelding van Maria

Maria

dinsdag 02 jun 2015 - 21:24

Wie heeft het over forceren? Maar ik zie niet dat er moeite wordt gedaan, want ik zie ook bijna geen 'dagelijkse' kleding van andere huizen.

Het is bij Natan zo kant en klaar dat het bijna 'off the rack' is. Wat is daar bijzonder aan? Mathilde, Max, en nu ook de Luxemburgse prinses Stephanie, dragen nu dezelfde stoffen, dezelfde pasvorm. Hoe jammer is dat niet?

Ik geloof er niets van dat Natan haar favoriete couturier is. Die conclusie kun je niet trekken van het volume. Misschien is het het makkelijkste - one stop, misschien is het de meest praktische kleding. Wie weet? Ik denk dat het iets te maken heeft met 'die rol spelen', zoals dat in Brandpunt naar buiten kwam.

Hoe deed Beatrix dat dan, dat georganizeer? Hoe doen alle andere prinsessen en koninginnen dat? Moeten we Max nu zielig gaan vinden omdat ze zoveel verschillende kleding nodig heeft? That is part of the job.

Leuke discussie hoor!

afbeelding van Paula

Paula

dinsdag 02 jun 2015 - 21:31

Maria, jij zult toch zelf ook je adresjes hebben, waar je graag winkelt. Omdat het je smaak is, omdat het je bevalt, omdat het goed zit etc. etc. Dat zal Maxima toch ook hebben? Je maakt mij niet wijs dat ze enkel bij Natan winkelt omdat het haar gezegd wordt. Ze moet het notabene zélf aan. Ik ga er dus van uit dat dat modehuis haar bevalt. Dus vind ik het ook logisch dat ze daar veel kleding koopt.

Wat Beatrix betreft, voor zover ik het weet had zij een eigen ontwerpster geloof ik (was dat niet Mw. Vreugdehil?). Die beviel kennelijk zo goed dat ze haar jaren heeft gehad. Logisch.

Ik vind het zelf niet zo'n punt dat ook andere koningshuizen bij Natan kopen. Zolang ze maar niet te veel in hetzelfde gaan lopen.

afbeelding van Maria

Maria

dinsdag 02 jun 2015 - 21:47

Er is hier niemand die zegt dat 'het Max gezegd wordt' bij Natan te shoppen. Er wordt hier weleens opgemerkt dat het misschien handig voor haar zou zijn om een adviseuze te hebben - want de indruk bestaat dat die er niet is. Misschien wil ze die ook niet, want ze wil haar eigen zin doen - mag, maar het ziet er niet altijd even goed uit. Dat mag ook, maar dan mogen mensen ook aangeven dat het beter kan.

Ik heb geen vertegenwoordigende rol - zij wel. Dus het maakt niet uit hoe ik shop, zij heeft andere afwegingen te maken. En die maakt zij dus ook, en laat de Nederlandse kant liggen. Jammer. Dat is al wat ik ervan zeg.

Ik zou een persoonlijke ontwerpster voor Maxima helemaal niet zo vreemd vinden, ook omdat je dan dat 'in hetzelfde gaan lopen' misloopt.

Ik ben heel benieuwd wat we in de toekomst allemaal nog voorbij zien komen, en wat we er met z'n allen van vinden :)

Ik heb hier al eerder opgemerkt dat ik hier vaak 'overdressed' was toen ik pas uit Nederland emigreerde - ik weet uit ervaring hoe het is om 'anders' gekleed te gaan dan de norm is. Als je dat merkt kun je 2 dingen doen: of je past je aan, of niet. Aanpassen heeft een beter lange termijn effect, maar is niet het makkelijkste om te doen/te leren. Chapeau voor Max om het schuitje in evenwicht te houden, tussen jezelf blijven en het toch anders te doen dat je gewend bent. En dat dan ook nog in die 1000 spot lights.

afbeelding van Imke

Imke

dinsdag 02 jun 2015 - 20:40

Simpel antwoord: niemand draagt natuurlijk iets waarvan zij zelf denkt dat het haar niet flatteert. Ik ben ook niet altijd even enthousiast over de combinatie Máxima - Natan qua pasvorm. Het punt is dat zij zich er blijkbaar goed in voelt en denkt dat het haar flatteert, terwijl dat inderdaad niet altijd zo is.

afbeelding van Maria

Maria

dinsdag 02 jun 2015 - 20:45

Jammer toch? En er is niemand die het of aankaart of bij haar door kan dringen om dat te laten zien.

Mijn moeder heeft het er bij ons 'ingedrild', wat wel en niet flatteert. Vond ik verschrikkelijk, want dan kreeg ik niet wat ik hebben wilde, maar ze had wel gelijk. En daar heb ik de rest van al mijn jaren veel voordeel van gehad.

afbeelding van BeccaD

BeccaD

dinsdag 02 jun 2015 - 17:28

Dit is echt zo'n outfit die je in beweging moet zien en dan vind ik m prachtig!
Stilstaand lijkt het wat plomp maar dat komt natuurlijk door het materiaal, je hebt wel "loop" ruimte nodig..
De kleuren staan mooi vind ik, het kapsel ook, maar wat mij betreft mag Maxima nog wel iets meer gaan experimenteren met ook wat lossere opsteekmanieren..

afbeelding van AnnekeM

AnnekeM

dinsdag 02 jun 2015 - 17:05

Super mooie outfit in prachtige kleuren! Leuk dat ze het zo snel herdraagt en dat we de outfit nu goed te zien krijgen. De combi van een wijde top en strakke rok staan haar geweldig!
Ik zag dat ze ook mooi machtte qua kleur met de schilderijen in het parlementsgebouw. Echt een topper deze outfit.

afbeelding van Magda

Magda

dinsdag 02 jun 2015 - 16:51

Zijn de oorbellen die Maxima draagt dezelfde als in de log oorbellen 2010 van 3 oktober 2014 ? ( sorry, ik weet niet hoe ik dat moet verwijzen) onder kopje : juwelen.

afbeelding van Annelie

Annelie

dinsdag 02 jun 2015 - 16:36

Ze ziet er erg verzorgd uit, maar het geheel vind ik een beetje saai.

afbeelding van Siobhan

Siobhan

dinsdag 02 jun 2015 - 13:54

Eerst nog Michigan

afbeelding van Siobhan

Siobhan

dinsdag 02 jun 2015 - 13:51

Op de foto waar Maxi naar linkt biedt inderdaad een mooie koninklijke verschijning. Jammer dat onze koning (nog) niet de mogelijkheid heeft om t Congres ook toe te spreken zoals zn oma wel heeft kunnen doen.

Op naar Chicago vandaag. Ik vraag mij af of er nog een avondtoilet event is gepland?

afbeelding van Carmen

Carmen

dinsdag 02 jun 2015 - 13:27

Verzorgde look. Van de top kan ik nog steeds niet enthousiast worden, de rest vind ik mooi.

afbeelding van elise1

elise1

dinsdag 02 jun 2015 - 13:22

Mooi kapsel. Mooi verzorgde outfit. En BELGISCH natuurlijk!

afbeelding van Sofia

Sofia

dinsdag 02 jun 2015 - 14:41

Elisel : Laten we het er maar op houden dat het in ieder geval Europees is.En eerlijk gezegd als je zoals ik in een dorp woont waar de grens doorheen loopt zal het je worst wezen waar Maxima haar kleding koopt .België of Nederland zal mij een zorg zijn.

afbeelding van Maria

Maria

dinsdag 02 jun 2015 - 14:53

Leuk, jullie doen nu allebei hetzelfde: je standpunt verdedigen.

Het idee dat het Europees is en daarom ok? Dat is de grensposten van het argument verzetten terwijl het daar niet om gaat.
Ook het feit dat je woont waar je woont is geen goede reden voor Elise1 om het nu met je eens te worden.

Ik heb er helemaal geen moeite mee dat Elise1 op blijft merken dat Max geen Hollandse mode draagt. Het is een feit.
Wat ik jammer vind is dat zij daar kritiek op krijgt.

Beste mensen, sla posten die je ergeren gewoon over! Begrijp dat de ergernis bij jezelf vandaan komt en niet van een bericht
van iemand hier.

Veel plezier allemaal met plaatjes/mode kijken!

afbeelding van dijksite

dijksite

dinsdag 02 jun 2015 - 17:10

Maar iedereen die zich ergert aan het FEIT dat Maxima weinig Nederlandse label draagt, blijf dan ook bedenken dat het alleen maar een mening is dat het je ergert..!!!
Gelukkig is Maxima zelf een super vertegenwoordiger voor Nederland. Maar dat is dan ook maar weer mijn mening! Het blijft een leuk discussiepunt; meningen en feiten.....

afbeelding van Maria

Maria

dinsdag 02 jun 2015 - 20:31

Yup yup, mostly agreed. Ik denk dat het lezers niet ergert vanwege hun eigen mening, maar omdat ze weten wat voor economisch effect het kan hebben, de kleding die de koningin draagt.

Hoe we het ook wenden of keren, de Nederlandse couturiers blijven het voelen in hun order folder. We zien wat er gebeurt in de UK als Kate wat draagt. M.a.w. wat zij draagt willen heel veel Britse vrouwen dragen of gebruiken, want dat omvat ook baby spullen etc.

Zouden de Nederlandse couturiers ook graag willen denk ik. Dus voor hen maakt het wel degelijk uit dat de koningin hun kleding niet draagt. In hoeverre vertegenwoordigt Max Nederland dan, als we weten dat het dragen van kleding a necessity is? Dan praten we nog niet eens over buitenlandse bezoeken, maar gewoon binnen Nederland.

En ik denk dat dat het is wat sommige lezers hier ergert, niet vanwege hun eigen smaak, maar omdat er een grote kans onbenut blijft. Er zijn er hier ook heel wat dames die zien dat Natan vaak niet goed zit bij Max (bij Mathilde wel). Als het wel 100% zat zou ik het begrijpen. Maar nu niet.

Is Max een super vertegenwoordiger? Misschien. Ik denk dat wat Brandpunt liet zien waar is, dat zij en WA meer glamour zijn en daar tot het randje mee gaan. Dat ondermijnt de toegevoegde waarde van het vertegenwoordigen voor mij - dat is mijn mening ;) Of zich dat in de loop van de tijd tegen hen gaat keren zullen we wel zien.

Trouwens, ik denk niet dat ergeren een mening is - het is een gevoel.
Een oplossing zou kunnen zijn om niet meer naar Max te kijken - dan is er ook geen ergernis meer ;)

Leuke discussie :)

afbeelding van Maxi

Maxi

dinsdag 02 jun 2015 - 13:08

Misschien zijn de schoenen wel mooi, maar ze zijn erg fijntjes in verhouding tot haar benen. Daarom ben ik er niet verrukt van. Als ik Maxima was zou ik geen kleren uitzoeken waarbij alleen huidkleurige(sic) kousen passen. Top leek me eerst wat flets maar op foto 319 van http://robinutrecht.photoshelter.com/gallery-image/OFFICIAL-VISIT-KING-W... zag ik hoe prachtig hij is met die gele applicatie. In bepaalde houdingen maakt de top wat vormeloos, maar toch vind ik top en rok een boeiende en redelijk eigentijdse combinatie.

afbeelding van Fina

Fina

dinsdag 02 jun 2015 - 12:17

De foto's van Robin Utrecht geven een beter beeld dan de foto hierboven.
Van voren vind ik het pakje massief maar wanneer die van de zijkant is genomen komt het veel beter tot zijn recht; de rok zit perfect en de kleur geel vind ik erg leuk gekozen en doordat je dan ziet dan de rok goed aansluit zie je dat de top erg mooi valt.
Ook erg leuke oorhangers en haar haar zit fantastisch.

afbeelding van Magda

Magda

dinsdag 02 jun 2015 - 12:14

Mooie foto's bij Robin U. Wat een prachtige zalen en schilderijen heeft Capital Hill. Dat lijkt me alleen al de moeite waard om te bezoeken.
De top vind ik niet mooi, ik houd niet van wijde tops. ( geeft mij altijd het gevoel van zwanger zijn, haha ) . De kleur is prima en Maxima staat geel goed. Het haar zit super mooi. Schoenen zijn geweldig, tasje kan ik niet goed zien op de foto, maar lijkt op die ze in Zeeland ook bij zich had. Draagt Maxima hier nieuwe oorbellen? Erg leuk.

afbeelding van dijksite

dijksite

dinsdag 02 jun 2015 - 17:04

Tasje is volgens mij de Chanel....(kruitvat had een half jaar terug de imitatie ha,ha voor € 8.99 en ook nog eens in 3 kleuren) ERG LEUK!!!

afbeelding van jeanine68

jeanine68

dinsdag 02 jun 2015 - 12:06

ik vind deze kleding heel mooi staan! Het staat mooier als bij het streekbezoek. Zonder cape komt het mooier uit!
De kleur geel staat Maxima geweldig! Prachtige schoenen. En niet te vergeten: een zeer mooi kapsel!!

afbeelding van dijksite

dijksite

dinsdag 02 jun 2015 - 11:50

Inderdaad zie je op de foto's RU dat de top meer voor haar figuur dat dan hierboven lijkt. Het staat haar echt mooi, hoewel ik persoonlijk niet van deze wijde tops houd. Leuk dat WA de kleur van zijn stropdas heeft aangepast. Dat is altijd iets wat me direct opvalt als een koppel naast elkaar loopt en de strop niet correspondeert met de kleurkleding van de dame...Kapsel prachtig, net als de schoenen. Al met al niet heel spannend, maar wel gewoon goed!!

afbeelding van Joanna.Gram

Joanna.Gram

dinsdag 02 jun 2015 - 11:46

Bij Robin Utrecht gekeken en gezien dat ze erg goed uitziet, de top toont niet bijzonder mooi op foto's maar als je er meerdere ziet valt hij mooi en vind ik het goed staan. Ik heb wat moeite met het tasje.....beetje tuttig naar mijn smaak!

afbeelding van Kaat Mossel

Kaat Mossel

dinsdag 02 jun 2015 - 11:22

Ik vind het heel erg mooi. Ook WA's stropdas past er goed bij deze keer. Ik maak veel van mijn kleding zelf en ik moet zeggen de kleurencombinaties die Natan maakt inspireren mij wel. Ik vind dat eigenlijk het sterkste punt van Natan, de mooie kleuren en prachtige stoffen.

afbeelding van Henny

Henny

dinsdag 02 jun 2015 - 11:10

Ze ziet er weer heel mooi uit. Ik hou van deze zomerse kleurencombinatie. Schoenen zijn SUPER en elegant.
Als ik de foto's van RU bekijk vind ik het wel meevallen dat ze er breed in lijkt. En het blijven nu eenmaal foto's .......
Mooi kapsel ook. Veel mooier dan een midden scheiding. :)

afbeelding van Paula

Paula

dinsdag 02 jun 2015 - 11:07

Ja, een bekende combinatie: strakke rok met wijde blouse. Niet heel bijzonder. Maar de kleur van de blouse vind ik wel heel erg mooi, heel zacht roze lijkt het wel alleen jammer dat deze weer zo wijd is. Een rok staat haar goed, staat haar altijd goed. Gisteren was natuurlijk wel een topper met de zwart/witte jurk, wat zag ze er gewéldig uit. Het is weer even wennen aan de dagcreaties! Handschoentjes vind ik altijd enig erbij net zoals een hoed. Maar in dit geval kan dat dus niet. Ik hoop op een avondjurk weer in het felrood of zo!

afbeelding van Magda

Magda

dinsdag 02 jun 2015 - 12:21

Handschoenen dragen is prima en staat elegant. Maar dan wel kleine en niet die grote ( werk) handschoenen , die Maxima vaak draagt. Zie bijvoorbeeld dag 3 bezoek Canada. Daar heeft ze grote, wijde handschoenen aan bij de witte jurk. Dat vin d ik echt niet mooi staan.

afbeelding van Janna

Janna

dinsdag 02 jun 2015 - 12:38

Je moet toch wat over al die grote ringen!

afbeelding van Magda

Magda

dinsdag 02 jun 2015 - 13:09

Tja.......als dat de overweging is..... Haha

afbeelding van Sofia

Sofia

dinsdag 02 jun 2015 - 11:01

Wat een slechte foto hierboven ( zie Robin Utrecht voor veel mooiere foto's ) Dit pakje in shantung zijde staat haar prachtig. Natan kleding lijkt haar nu ook beter te passen nu ze slanker is.`Het valt me op dat ze tegenwoordig ook netjes haar voeten naast elkaar zet bij het poseren.

afbeelding van Kaatje

Kaatje

dinsdag 02 jun 2015 - 11:05

Klopt, bij Robin U zie je dat ze er prima uitziet vandaag. Mooi kapsel ook!

afbeelding van Kaatje

Kaatje

dinsdag 02 jun 2015 - 10:56

Nooit geweten dat de etiquette dit voorschrijft. Leuk!

Deze foto is niet heel flatterend en daardoor ziet eea er wat massief uit. Zal in het echt nog wel meevallen, schat ik zo in. De rok is heel slank. De kleurencombinatie vind ik bijzonder. Welke oorbellen draagt ze?

afbeelding van orchidee

orchidee

dinsdag 02 jun 2015 - 10:54

Dit vind ik een super saaie outfit.
Geel is "in", maar dit heeft geen enkele uitstraling.

afbeelding van jeannine

jeannine

dinsdag 02 jun 2015 - 10:51

ja wat is er aan de hand een dipje(bun out) in kledingkeuze maar het kan nog terug de betere kant uit er staat nog wat op het programma

Pagina's

© 2019 ModeKoninginMaxima.nl | Alle rechten voorbehouden | Sitemap | Privacy & cookie policy
Realisatie door TWS Media uit Veenendaal

Realisatie door TWS Media

TWS Media uit Veenendaal is gespecialiseerd in het ontwikkelen van websites. Meer informatie? Bezoek onze website ?