Samen met haar vader, prins Constantijn, was gravin Eloise van Oranje aanwezig bij de opening van het distributiecentrum van Bleckmann in Almelo.
Prins Constantijn en zijn oudste dochter Eloise waren samen aanwezig bij de officiële opening van het nieuwe geautomatiseerde magazijn van Bleckmann in Almelo. Hier wordt voor logistiek expert en digitaal modeplatform Otrium een geavanceerde AutoStore-oplossing van Kardex onthult. Hun bezoek stond in het teken van de combinatie van technologische innovatie en duurzaamheid in de modelogistiek. En dus: voor beiden interessant. Voor Constantijn op het gebied van technologische innovatie en duurzaamheid, en voor Eloise op het gebied van mode en duurzaamheid.
Tijdens het evenement onthulde Prins Constantijn – speciaal gezant van Techleap, het nationale startupinitiatief van Nederland – een speciaal ontworpen AutoStore-robot met het Techleap-logo. Zijn aanwezigheid onderstreepte het belang van innovatie en technologisch leiderschap voor de toekomst van de Nederlandse industrie.
Het bezoek onderstreepte het belang van deze investering in automatisering als pijler van duurzame groei, die Otrium’s missie om modeverspilling te verminderen en Bleckmann’s focus op operationele uitmuntendheid en schaalbare logistiek ondersteunt.
Om de capaciteit uit te breiden en de uitdagingen op de arbeidsmarkt aan te pakken, werkte Bleckmann samen met intralogistiek expert Kardex om een uiterst efficiënt AutoStore-systeem te ontwerpen en te implementeren op de locatie in Almelo. Dit nieuwe geautomatiseerde magazijn fungeert als centraal Europees distributiecentrum voor Otrium en maakt snellere en duurzamere levering van modeartikelen over het hele continent mogelijk.
De AutoStore-oplossing is ontworpen voor flexibiliteit, snelheid en energie-efficiëntie. Daarnaast versterkt het Bleckmanns vermogen om aan de groeiende klantvraag te voldoen en tegelijkertijd de ecologische voetafdruk te minimaliseren. Met een energieverbruik dat zo laag is dat tien robots even weinig stroom verbruiken als één stofzuiger, ondersteunt het systeem de ambitieuze duurzaamheidsdoelstellingen van beide bedrijven.
Mode Eloise
Eloise gaat gekleed naar de laatste mode: ze kiest voor wijduitlopende jeans van Louis Vuitton. Haar zwarte vestje met rits is simpel, en niet zo feestelijk voor een opening. Maar wel praktisch! Net als verschillende andere mensen op de foto’s én net als haar vader, draagt Eloise een wit veiligheidshesje van Otrium over het vestje. Daarnaast draagt ze een deel van de tijd een zwarte blazer.
Eloise draagt overigens heel wat ringen.
Meer lezen
Meer lezen over Eloise van Oranje? Dat kan hier!
Leuke casual kleding voor een dagje uit of thuis als vader en dochter.
Maar voor een officiële opening zou ik iets anders gekozen hebben.
Ze mogen samen de opening doen, daar zullen ze dan wel voor gevraagd zijn. Dit is wel voor het eerst toch? Allebei wel leuk gekleed, maar erg casual voor de gelegenheid.
Een distributiecentrum! Weer een blokkendoos erbij in het landschap. Om dat dan duurzaam te noemen, nee sorry, dat gaat me echt te ver. Pakketjes bestellen via internet is echt niet duurzaam. De tekst van deze blog leest als een reclamepraatje voor het bedrijf.
Dat ben ik wel met je eens. Duurzaamheid vind ik ergens nog altijd een vaag begrip. Wat is nu precies duurzaam he. Want waar je aan de ene kant wat doet op het gebied van duurzaamheid, gebruik je heel vaak aan de andere kant iets wat absoluut niet duurzaam is. Dat maakt het heel lastig. Ik wil zeker ook mijn steentje bijdragen, maar ik bestel wel degelijk online kleding. Ik heb een lastige maat, dus kan ook bijna niet anders en daarnaast kan ik lang shoppen lichamelijk niet. Dus ik ben heel dankbaar voor de vele online winkels. Neemt niet weg, dat er ook vaak iets terug gaat. Dat kan niet anders. Want het valt ik het echt toch geregeld tegen of het is zit alsnog niet goed.
De toekomst van koningshuizen is: houd ze klein. Prins Constantijn is Iid van het Koninklijk huis en is maar heel soms in het nieuws. Zijn dochter behoort naar mijn weten niet tot het Koninklijk huis. Allah, ze wil en doet iets met mode. Maar ze zoekt op alle fronten de publiciteit op. Ik vind dit niet juist en ongepast. Laat ze gewoon afstuderen en een beroep uitoefenen op eigen kracht. Over haar kleding: shabby, maar niet chique!
Er staat mijns inziens nergens in de blog dat Eloise tot het Koninklijk Huis behoort? Dat hoort ze ook niet, dat weten we. Wél tot de koninklijke familie, maar dat is iets anders. Er wordt uberhaupt niets over gezegd in de blog.
Nee dat staat niet in de blog daar doel ik helemaal niet op. Ik probeer alleen maar te zeggen dat zij geen lid is van het Koninklijk huis en dus net als al die andere indirecte verwanten van koningshuizen eigenlijk geen aandacht verdiend hier. Ze zal als gewone burger verder moeten in het leven, zonder kruiwagens.
Leuk dat vader en dochter samen dit doen.
Of deze innovatie nu zo heel veel zal bijdragen aan het milieu, weet ik zo net nog niet, maar iets doen is beter dan niets doen.
Kleding is prima voor bezoek aan een fabriek.
Ben het ergens wel met je eens. Alleen: als we allemaal íets doen, komen wel een stapje verder.
Heleboel kleine stapjes is ook één grote stap😉😂