In deze log blikken we terug op de outfits die de leden van de Zweedse Koninklijke familie droegen tijdens de doop van Prinses Adrienne, begin van de middag!

Koningin Silvia ging vandaag gekleed in een beige japon, met een zelfde kleur turban/fascinator. Silvia laat haar kleding geregeld ontwerpen door Georg et Arend, maar het is mij niet bekend of hij ook de ontwerper is van deze outfit.

Kroonprinses Victoria droeg een gebloemde groen/grijskleurige japon met lange mouwen. De ontwerper is mij nog niet bekend. Haar turban/fascinator heeft ze volgens mij eerder gedragen tijdens de doopdienst van Prinses Leonore!

De kleine Oscar (in kleding van Aletta kids). Zus Estelle droeg bij aankomst in de auto een witte jurk met stroken glanzende witte stof. Helaas werd ze ziek, en was er daarom in de kerk niet bij. Op internet zijn wel enkele foto's verschenen van een zwaaiende Estelle in de auto.

Prinses Madeleine droeg een nieuwe cremekleurige gebloemde japon van Giambattista Valli. De bloemen liet ze terug komen in haar haarband. 

Prinses Leonore in een prachtig wit jurkje, en op blote voetjes (omdat ze haar schoenen in de kerk had uit gedaan).

Prinses Sofia ging gekleed in een cremekleurige japon met felroze bloemen, die ze lieten ontwerpen door Ida Lanto Couture! In haar opgestoken kapsel droeg ze een bloem.

Zoontje Alexander droeg een vintage outfit van Papa Carl Philip, terwijl Gabriel een tuinbroekje droeg van Tartine et Chocolat en een body (romper) van Mimirose (een eigen merk van Melhs Stockholm. Beide kledingstukken zijn bij Melhs Stockholm gekocht, een winkel waar ook Victoria veel kleding voor haar kinderen shopt).

Wat vinden jullie van de outfits van de dames?

 

Foto's met speciale dank aan ©Royalduo - Jannemieke, die speciaal naar Zweden afreisde om de Royals bij de doop vast te leggen! Fijn dat we je foto's weer mogen gebruiken!

Noot van de redactie: Dit artikel is geschreven door de beheerder van The World of Royals en  Royal Fashion Blog, die op deze website schrijft over de mode van prinses Laurentien en over de mode van andere prinsessen en Koninginnen. Inhoudelijke vragen over het artikel kun je kwijt via een reactie en algemene vragen over de website kun je stellen via het contactformulier. Informatie en afbeeldingen mogen niet worden overgenomen zonder toestemming van de beheerster van The World of Royals - [email protected].

 

Niets van deze website mag verveelvoudigd en/of openbaar worden gemaakt door middel van druk, fotokopie, fax, overtypen, opslag in een geautomatiseerd gegevensbestand of anderszins, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de beheerders.

Reacties


afbeelding van Margot van de poelepetaten

Margot van de p...

donderdag 14 jun 2018 - 22:32

Zo net foto’s gezien van Silvia, Victoria, Sofia en Madeleine tijdens een muziekprijsuitreiking. Victoria in een rode one schouder en Sofia met een zwarte avondjurk hebben de bloemetjes achter zich gelaten maar Madeleine is nog wel in de romantische mood!

afbeelding van Margreet

Margreet

maandag 11 jun 2018 - 22:23

Hallo Carmen en AnneR,
Jullie hebben waarschijnlijk gelijk! William en Kate zijn, zo te zien, een stabiel paar. Vast geschikt voor hun, ooit, toekomstige taak!
Maar ik ben stiekem gewoon gek op Harry en ik vind Meghan een prachtige en krachtige vrouw. Een heerlijk paar.

afbeelding van AnneR

AnneR

dinsdag 12 jun 2018 - 18:50

Helemaal mee eens, Margreet ! Ik ben het niet eens stiekem, ik vind ze geweldig leuk paar.

afbeelding van Margreet

Margreet

dinsdag 12 jun 2018 - 23:43

Ik denk nog vaak aan die twee jongetjes, toentertijd nog zo jong, bij de uitvaart van hun moeder. Tranen! Heel veel tranen!
En dan ben ik zó blij dat ze allebei een lieve, liefhebbende vrouw gevonden hebben!
Twee verschillende mannen en dus ook twee verschillende vrouwen. Dat wel natuurlijk.
Ik houd (in mijn leven) zelf meer van de Harry/Meghan-types maar daar gaat het niet om, hier.
Ben benieuwd hoe Meghan zich ontwikkelt, in deze voor haar totaal nieuwe wereld. Ik benijd haar niet (al blijf ik natuurlijk wel stiekem altijd een beetje verliefd op Harry).
Ach, ik word in oktober 70, dan mag ik toch zoiets wel zeggen...?:)
48 Jaar geleden trouwde ik trouwens ook met een "buitenlander". Niet per se een gemakkelijke start maar binnenkort zijn we dus al wel 48 jaar getrouwd. Still love him....en Harry!

afbeelding van AnneR

AnneR

woensdag 13 jun 2018 - 13:31

Ik lees je reacties altijd met veel plezier dus van mij mag je alles blijven zeggen, Margreet, wel of niet bijna 70 :-)
Toentertijd heb ik het allemaal gevolgd, zwanger van een tweeling. Zag en voelde dat enorme verdriet om en verlies van een warme moeder. Zag daarna ook hoe Charles een liefhebbende, zorgende vader was. Ik denk, ondanks hun moeilijk huwelijk, zij hun zonen een stevige liefdevolle basis hebben meegegeven. En misschien (maar dat is speculeren mijnerzijds) heeft het hen gesterkt, gezien de ervaring van een moeilijk huwelijk tussen hun ouders en een liefdevol huwelijk van hun vader met Camilla, de keuze van hun hart te volgen. Gelukkig zijn ze daarin vrij gelaten (voor zover we weten, natuurlijk). Ik vind het ontroerend te zien hoe ze hun geluk vinden bij de vrouw die bij hen past. En net als jij ben ik ook meer van de Harry/Meghan-types, en ben ik benieuwd hoe Meghan zich ontwikkelt. Ik hoop van harte dat ze haar spontaniteit en frisheid behoudt (ze heeft mijn hart een beetje gestolen, hahaha).
Well done, Margreet ! And wish you a lot of beautiful years to come :-)

afbeelding van Margreet

Margreet

vrijdag 15 jun 2018 - 20:08

Dank je, Anne, vooral voor je wens dat mij nog vele mooie jaren wachten! Kijk, bijna 70 is relatief niet eens oud. Mijn allerliefste papaatje leeft namelijk zelfs nog, bijna 96 jaar! Hij woont nog totaal zelfstandig, schildert, heeft enorm veel vrienden, is sociaal zwaar begaafd, een zegen, zo'n vader! Dat geeft mij het gevoel dat ik ook nog veel jaren voor mij heb.
Maar goed, het gaat op deze site niet over mijn vader (al zou hij dat best leuk vinden, ha!).
Eerst vond ik het moeilijk, Charles en Camilla. Zeg ik maar eerlijk. Maar nu denk ik daar anders over. Ze lijken er allemaal een draai aan gegeven te kunnen hebben. Fijn! En ze lijken een goede band te hebben met beide zonen.
Hoe gaat het met jouw tweeling, inmiddels?
Ik had prins Charles trouwens uitgenodigd voor onze trouwdag, toen we in Schotland waren, op een piepklein eilandje, dat ooit behoorde aan Gavin Maxwell, mijn favoriete Schotse schrijver. Charles kende Gavin, toen hij nog kind was. Hij schreef me écht binnen een week terug! En nee, hij kon niet....maar hij reageerde wel!
Volgens mij is Charles weliswaar een eigenaardige (mooi woord, hè?) man maar wel een betrokken man, bij veel goede zaken.
Ik hoop dat hij Meghan ook in zijn hart gesloten heeft. Vond het roerend mooi dat hij haar deels begeleidde, bij hun huwelijk.

afbeelding van AnneR

AnneR

zaterdag 16 jun 2018 - 12:59

Ik besef opeens dat je van dezelfde leeftijd bent als Charles en je vader (net als mijn ouders, al ben ik wel een stuk jonger dan jij) van dezelfde generatie is als de Queen. Bijzonder hè, wat we zien als hoogbejaarden, en dan nog zo vitaal in het leven staan ! Mijn ouders ook min of meer, en ja, ook zelfstandig wonend. Dus gezien de genen: er staan je nog een hoop jaren te wachten en hopelijk samen met je Schot . (Ik vermoed dat je echtgenoot Schots is als ik lees waar jullie getrouwd zijn en je band met Schotland.) Wat fantastisch dat een toen nog piepjonge Charles op je uitnodiging gereageerd heeft !
Oh, jij bent ook een 'woordenmens' ; ik hou van dat soort mooie woorden als 'eigen-aardig'. Zo kijk ik ook naar hem en ik denk dat Camilla hem nogal down-to-earth houdt als nuchter, humorvol mens.
De tweeling (nee, niet identiek, wel complementair, haha)
ontwikkelen zich tot twee prachtige verschillende vrouwen van net 20, heel mooi om te zien hoe ze hun leven vorm geven en nieuwsgierig in de wereld rondstappen. Samen met hun oudere zus en broer zijn ze een heerlijk stel, behoorlijk aan elkaar gewaagd en erg op elkaar gesteld. Misschien wel een beetje zoals William en Harry :-) (...en nee, nog geen schoondochter, al mag ik hopen op een type à la Meghan..)

afbeelding van Margreet

Margreet

zaterdag 16 jun 2018 - 18:03

Anne, die uitnodiging voor Charles was voor ons 40-jarig huwelijksfeest. Wij waren toen op Eilean Ban, een klein eilandje, voor de kust van Skye. Daar woonde Gavin Maxwell (Ring of bright water) het laatste jaar van zijn leven. Charles bezocht Gavin toen die nog leefde, ik geloof in 1964, in Sandaig, waar hij daarvoor woonde.
En nee, mijn man is geen Schot. We gaan altijd naar Schotland, house sitting in het huis van vrienden, op Skye.

afbeelding van AnneR

AnneR

zaterdag 16 jun 2018 - 20:33

Ah, dan niet meer zo piep, Charles :-)
Ik ben eens gaan opzoeken wie Gavin Maxwell was, had niet van hem gehoord noch iets van hem gelezen.Hij staat nu op mijn lijstje...
Prachtig om een tijd in Schotland te kunnen zijn (je had het al eens genoemd hier). Ken alleen de oostkant en het hoge noorden. Heel goede herinneringen (met een vader als aardrijkskundeleraar, lange vakanties waarin rondgetrokken werd en hij onze gids was) !

afbeelding van Margreet

Margreet

zaterdag 16 jun 2018 - 23:53

Hallo Anne (Sorry andere lezers, dit komt zo maar even tussendoor. Niet echt koninklijk nieuws, wel over iemand die bekend was met het Engelse koningshuis.), even dit nog: met Jimmy Watt, Gavin's pleegzoon, zijn wij nog steeds bevriend. Zien hem binnenkort weer.
O ja, iedereen, ik heb nóg een brief van Charles. Had hem ooit gevraagd of hij, net zoals ik dat zelf deed, aquarellen wilde doneren, voor een goed doel (het behoud en onderhoud van Gavin Maxwell's huis op Eilean Ban). Charles schreef ook deze keer écht binnen een week terug! "He thought my drawings were stunning!", maar nee, hij had hiervoor geen tijd, jammer... Wel leuk die brief...

afbeelding van Suus

Suus

maandag 11 jun 2018 - 20:32

Kate en Megan zien er prachtig uit, hoewel ik door de hoed van Kate wel het idee krijg dat ze er iets mee wil zeggen. In de trant van: kijk, IK ben de toekomstige koningin (i.t.t. Meghan).

afbeelding van Margreet

Margreet

maandag 11 jun 2018 - 20:45

Ik vind het doodzonde dat Harry niet de oudste zoon, dus troonopvolger is. Wát een heerlijk koningspaar zou dat zijn, hij en die prachtige Meghan! Een verademing, deze vrouw en een absolute aanwinst voor het Britse koningshuis.

afbeelding van AnneR

AnneR

maandag 11 jun 2018 - 22:01

Nee Margreet, deze keer ben ik het niet met je eens (meestal wel, op de achtergrond). Ik ben blij dat deze twee naturel en spontane mensen (in mijn ogen) aan de zijlijn staan en kunnen gaan doen waar hun passies en interesses liggen. Misschien kunnen ze door hun spontane manier van doen juist William en Kate 'helpen' die zware taak wat te verlichten.
En wat Kate betreft, ik was aangenaam verrast daar een vrouw te zien staan die daar nu durft te staan. Brava ! Zowel Kate als Meghan vind ik elk prachtig, in wat ze dragen en hun uitstraling. De foto's van Royal by Robin getuigen daarvan.

afbeelding van Carmen

Carmen

maandag 11 jun 2018 - 21:03

Ik niet hoor. Doe mij maar William en Kate. Die hebben volgens mij een heel stabiele thuisbasis met elkaar gecreëerd, iets wat me heel erg belangrijk lijkt in een functie die zo belastend kan zijn. Harry en Meghan zijn nog zo pril samen, eerst eens zien hoe hun huwelijk gaat verlopen . Ik wens ze uiteraard het beste toe, bedoel er niks negatiefs mee.

afbeelding van Merel

Merel

maandag 11 jun 2018 - 19:37

Als ik iemand zou moeten casten als Disney prinses zou ik op Madeleine uitkomen. Ze is een plaatje (die kinderen ook: beeldschoon) uiteraard, maar ook ‘overtuigend zoet’. De jurk vind ik sowieso fantastisch, maar zij is de enige die wegkomt met zo’n bloemendiadeem. Elke andere vrouw zou ik er volstrekt belachelijk mee vinden. Zou ze ook glazen muiltjes hebben? Sofia is mooi, maar niet zo mooi als M, en Victoria’s outfit vind ik (sorry) vreselijk (muffe kleuren, onflatteus model, witte zakdoek in haar). Wel heel leuk gedaan, dit bloementhema.

afbeelding van elise1

elise1

maandag 11 jun 2018 - 19:41

Eens Merel wat betreft Victoria en Sofia maar niet wat betreft Madeleine. Mooie volwassen vrouw, maar die blommetjes in het haar vind ik toch lichtelijk hilarisch. Het wordt zo een soort verkleedpartijtje......

afbeelding van Merel

Merel

maandag 11 jun 2018 - 20:01

Madeleine is in mijn ogen enige vrouw die zich als suikerzoete prinses kan verkleden zonder er verkleed uit te zien ;)

afbeelding van AnnekeM

AnnekeM

maandag 11 jun 2018 - 19:27

Wat een mooie outfits tijdens dit zonnige doopfeest! Madeleine, Sofia en koningin Sylvia zien er geweldig uit. De outfit van Victoria doet me aan een Holly Hobbie jurk uit de jaren ‘70 denken. Haar fascinator vind ik wel erg mooi, maar niet in combinatie met deze outfit. Volks misdroeg ze tijdens de doop van Leonore een rose vintage exemplaar van koningin Sylvia.

afbeelding van Johannetta

Johannetta

zondag 10 jun 2018 - 21:45

Ben ik met je eens alhoewel Kate er met kop en schouders bovenuit stijgt. Geweldig hoe zij die hoed draagt!

afbeelding van HendrikaB

HendrikaB

zondag 10 jun 2018 - 22:21

Absoluut, helemaal eens met je en hoe ze erbij stond, er stond ook echt een toekomstige koningin, vond ik van Kate, zo waardig.

afbeelding van Marleen Dreesens

Marleen Dreesens

maandag 11 jun 2018 - 21:47

Veel te bruin is niet koninklijk??? Ik vind dit erg raar uitgedrukt. Het is gewoon haar huidskleur. Is een getinte huidskleur niet koninklijk? We leven in 2018, niet in de 19e eeuw. Sorry, maar hier moet ik toch echt even kritisch op reageren.

afbeelding van Iris

Iris

maandag 11 jun 2018 - 22:57

Jullie hoeven mij niet meteen zo aan te vallen. Het betreft hier mijn mening en ik geloof dat jullie mij niet eens goed begrijpen.

afbeelding van Carmen

Carmen

dinsdag 12 jun 2018 - 09:42

Mensen, kalmeer eens een beetje zeg. Het lijkt me vrij duidelijk dat Iris er niet op doelt dat ze een donkere huidskleur niet koninklijk vindt, maar een door de zon te sterk gebruinde huid. Als iemand het had gezegd over een type als Rachel Hazes of Patricia Paay dan was niemand erover gevallen. Discriminatie op basis van huidskleur is misschien wel het domste dat er bestaat, maar overal meteen discriminatie in zien is ook belachelijk. Als we niks zouden mogen zeggen over haar zongebruinde huid omdát Meghan een kleurtje heeft zou dat juist discriminatie zijn, want dan zou je haar anders bejegenen dan alle anderen.

afbeelding van Babs74

Babs74

dinsdag 12 jun 2018 - 10:12

Carmen, 'fijn dat je het voor Iris opneemt', maar ook ik vond het een bijzondere opmerking van Iris. Door hoe het door haar zelf geschreven is, kwam het vervelend op mij over. Net zoals jouw opmerking 'Mensen, kalmeer eens een beetje zeg' vervelend op mij overkomt trouwens...

Zo zie je maar weer, dat geschreven teksten anders over kunnen komen dan wellicht bedoeld is, maar ik snap wel dat de reactie van Iris deze reacties oproept.

afbeelding van Suus

Suus

dinsdag 12 jun 2018 - 19:31

Ik voel dat precies zo Babs. En ik ben kalm ;-), maar voel me wel vrij om tegengas te geven als ik het ergens niet mee eens ben.
Ik denk ook niet dat het overdreven zonnebankbruin te vergelijken is met het natuurlijke bruin door de zon (welteverstaan vanwege de huwelijksreis vermoedelijk). Vraag me ook af: hoe voorkom je dat je bruint op vakantie, zelfs met factor 50 kleur je nog in zonrijke landen en als je dan al een teint hebt, tja, dan wordt die nog wat donkerder. Zo lang het puur natuur is, vind ik het jammer als daar een etiket of waardeoordeel op geplakt wordt. Het is in deze tijd al zo lastig om van jezelf (en anderen) te houden zoals je bent.

afbeelding van Carmen

Carmen

dinsdag 12 jun 2018 - 19:51

Wat een gezeur af en toe. Ben er echt een beetje klaar mee dat we altijd zo overdreven op onze tellen moeten letten met reageren omdat er altijd wel iemand ergens over valt. Ik zal voorlopig niet meer reageren op de site. Fijne avond nog allemaal.

afbeelding van jeannine

jeannine

zondag 17 jun 2018 - 10:18

@ Carmen gezeur zal er wel bij horen zeker , ik lees het en denk dan zo denkt die er over of ik het er mee eens ben maakt niet uit maar ik hou wel van jou reactie's , dus ik zou het wel fijn vinden als iedereen blijft reageren want ondertussen ben ik al een beetje gehecht aan de groep en soms denk ik dat het een moment reactie is en til er niet te zwaar aan

afbeelding van The World of Royals

The World of Royals

dinsdag 12 jun 2018 - 20:44

Ik wil jullie allemaal vriendelijk maar dringend vragen om deze discussie te sluiten. Volgens mij bedoeld niemand het uberhaupt verkeerd, maar begrijpen we elkaar niet allemaal. Voor de duidelijkheid: ik heb hier niemand in het bijzonder mee op het oog. Namens Josine en mij, graag overgaan tot het onderwerp waar het hier om gaat, de kleding van de Zweedse royals.

afbeelding van The World of Royals

The World of Royals

dinsdag 12 jun 2018 - 22:19

Er was verzocht de discussie te sluiten! Daarom twee nieuwe reacties, die weer tot verdere discussie kunnen leiden, verwijderd.

afbeelding van Merel

Merel

maandag 11 jun 2018 - 19:40

Iris: Meghan ís bruin...

Ik vind beide vrouwen er hier prachtig uit zien al vind ik Kate’s hoed tikje te histerisch voor mijn snaak

afbeelding van Iris

Iris

maandag 11 jun 2018 - 19:59

Ja, ik weet ook wel dat ze een tintje heeft maar ze is van zichzelf niet zo bruin als op deze foto's, ze heeft duidelijk een bruinere tint gekregen door de zon. Ja, dat vind ik inderdaad niet echt sjiek....

Laat ik even duidelijk zijn, ik heb niks tegen mensen met een kleurtje natuurlijk, ik hou gewoon niet van te bruin door de zon, sorry.

afbeelding van Henny

Henny

maandag 11 jun 2018 - 22:21

Ik vind Meghan prachtig en absoluut niet nep of wat dan ook. Waarom zou haar huidskleur die van nature zo is niet koninklijk zijn? Dat begrijp ik niet. Ze is van nature zo, Afro-Amerikaans. En Kate is blank, ook mooi.
Bovendien zal Meghan door haar donkere huidskleur veel sneller bruin worden. Ze hoeft daar echt geen moeite voor te doen. Dat gaat vanzelf.

Ik ben ook blank, prima. Ik ga niet liggen bakken in de zon, erg slecht ook. Het witte eraf vind ik voldoende. Je tuiniert, fietst en wandelt. Ik vind het ook niet belangrijk, je hebt maar een huid.

afbeelding van Babs74

Babs74

maandag 11 jun 2018 - 20:33

Nou, dan ben ik ook niet sjiek. Ik heb een donkere huid, zit nooit in de zon, maar ben toch bruin geworden de laatste weken.

Maakt mij dat minder sjiek Iris? Blijkbaar wel. Heel bijzonder.........

afbeelding van Suus

Suus

maandag 11 jun 2018 - 20:29

Ik merk dat ik de opmerkingen over (te) bruin heel vervelend vind. Alsof hoe je eruit ziet van nature (dus ja, ook door natuurlijke bruining) niet goed zou zijn. Juist jezelf zijn en puur natuur is mooi in mijn ogen, en het zegt helemaal niets over wel of niet sjiek zijn, wat een onzin.

afbeelding van Merel

Merel

maandag 11 jun 2018 - 20:29

Een huid met een donkerder tint wordt ook sneller bruin in de zon. Ik vind haar teint hier prachtig, helemaal egaal, mat bruin, jaloers op! En ook heel mooi met het dusty rose.

afbeelding van elise1

elise1

maandag 11 jun 2018 - 20:06

Klopt, en net ff iets geraffineerder en chiquer dan Kate, hoewel daar ook niet zoveel mis mee is. Beetje teveel bloemetjes op haar hoed misschien Alweer die bloemetjes. Ben er niet zo weg van geloof ik. Zie ze liever in een tuin.

afbeelding van Merel

Merel

maandag 11 jun 2018 - 20:30

Eens, in de tuin/natuur het allermooist.

afbeelding van elise1

elise1

maandag 11 jun 2018 - 19:37

Hoezo veel te bruin? Ze heeft een Afro-Amerikaanse moeder, dan heb je dus gewoon een kleurtje. Waarom kan dat niet koninklijk zijn?

afbeelding van HendrikaB

HendrikaB

zondag 10 jun 2018 - 20:23

Wel een enorm verschil qua kleding met het Engels koningshuis gisteren Trooping the colour. Niet veel van gezien maar oh oh wat een prachtige outfits daar, wat een finesse!

afbeelding van Maaike

Maaike

maandag 11 jun 2018 - 18:50

Het betreft dan ook een heel andere gelegenheid, niet te vergelijken met een doopfeest.

afbeelding van HendrikaB

HendrikaB

maandag 11 jun 2018 - 19:05

Oh het ging mij niet zo zeer over de gelegenheid maar over de mooie kleding van de Engelse Royals afgelopen weekend. Het is gewoon uiterst chique, nu je mij erop wijst,vind ik het ook passend voor een doop. Kate zag er bij de doop van Charlotte ook zo chique uit. Maar dit is mijn mening hoor, het gezellige bloementjes- en bloemetjes frivole rosé op een prachtige zomerdag bij een doop kan ook zo zijn charme hebben voor menigeen.

afbeelding van Johannetta

Johannetta

zondag 10 jun 2018 - 18:47

Het is inderdaad alsof je naar een hele andere wereld kijkt. Het zou inderdaad een folkloristisch feest kunnen zijn. Ik word er wel vrolijk van. Die bloemenkrans van Madeleine staat haar toch geweldig! Ik denk overigens niet dat er veel jonge meisjes te vinden zijn die dat zouden willen dragen, omdat het niet in de mode is, haha. Dit past zo goed bij haar en ik vind het ook top dat ze dat dan draagt.

afbeelding van Maaike

Maaike

maandag 11 jun 2018 - 18:48

Helemaal mee eens, Johannetta !

afbeelding van Adeline

Adeline

zondag 10 jun 2018 - 16:54

Wat goed gevonden Iris, heel ander item maar ook zij verdienen een bloemenkrans/kroontje hoor!

afbeelding van MrsDuck

MrsDuck

zondag 10 jun 2018 - 13:51

Zou de dresscode bloemen zijn? De haarband van Madeleine... Echt geef het aan je dochter. Sofia heeft dat eleganter opgelost met een te grote bloem. De jurk van Victoria is zo ouderwets en preuts en dan dat te witte verband op haar hoofd... Het mag echt wel luchtiger en frisser. Silvia is een prachtige dame, keurig gekleed.

afbeelding van Babs74

Babs74

zondag 10 jun 2018 - 13:40

Madeleine en Sofia erg mooi. Lekker bloemrijk op een vrolijke en bijzondere dag!

Victoria vind ik redelijk ouwelijk. Bij Sylvia vind ik het jammer dat zij geen contrastkleur gebruikt heeft, het oogt saai.

afbeelding van Jens

Jens

zondag 10 jun 2018 - 12:46

Prachtige plaatjes maar een bloemenkrans op je hoofd op je 30e (sinds vandaag) is wat mij betreft wat te veel van het goede. En de witte karateband vind ik ook weinig toevoegen. Maar verder alles leuk en lief.
Ik de hele dag aan onze lieve Koningin, hoe zou het met haar, haar moeder en verdere familie zijn.

afbeelding van Margot van de poelepetaten

Margot van de p...

zaterdag 09 jun 2018 - 22:41

Moest wel lachen om je reactie Moon! Ik kijk ook zo naar de kleding en de bloemenkrans in het haar. De zomer heeft toch meer betekenis in Zweden met zo’n lange donkere winter. Midzomer dragen alle meisjes en vrouwen een bloemenkrans in het haar. Toen wij al lang met blote benen in de zon zaten had Victoria nog een winterjas aan en Estelle een maillot met laarsjes.

Pagina's

© 2019 ModeKoninginMaxima.nl | Alle rechten voorbehouden | Sitemap | Privacy & cookie policy
Realisatie door TWS Media uit Veenendaal

Realisatie door TWS Media

TWS Media uit Veenendaal is gespecialiseerd in het ontwikkelen van websites. Meer informatie? Bezoek onze website ?