Koning Willem-Alexander, koningin Máxima en de drie prinsesjes zijn vandaag aanwezig bij het wereldkampioenschap hockey in Den Haag. Zoals op onderstaande foto van NOS te zien is, draagt de koningin een donkerblauwe maxi-dress van Michael Kors, gecombineerd met donkerbruine sieraden van het Deense merk Monies. 

Niets van deze website mag verveelvoudigd en/of openbaar worden gemaakt door middel van druk, fotokopie, fax, overtypen, opslag in een geautomatiseerd gegevensbestand of anderszins, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de beheerders.

 

Reacties


afbeelding van Nova

Nova

maandag 16 jun 2014 - 11:15

Ik heb dat precies zo, Elsfiederels e.a. Daarom schrijf ik al een tijdje niet meer. Ik merk dat ik steeds meer met lede ogen kijk, vind het absoluut niet chique meer, veel te veel allemaal en daarmee de plank juist misgeslagen.

afbeelding van Josine Droogendijk

Josine Droogendijk

maandag 16 jun 2014 - 11:13

Voor de mensen die denken dat er geen kritiek meer mag worden geuit op deze website: Dat is absoluut niet waar en dat heb ik ook nooit beweerd. Met Máxima's uitgesproken keuzes zoals gisteren is het logisch dat er discussies loskomen en daar geniet ik ook altijd van. De mensen die mij persoonlijk kennen zullen weten dat ik helemaal niet kritiekloos sta tov de koningin. Maar... in de log van D-Day is door sommige mensen zo respectloos gereageerd (nog niet eens altijd tov van Máxima, maar ook tov de andere reageerders. Bijvoorbeeld iemand afzeiken om de spelling. Het is hier geen taalwebsite en fouten maken mag.) dat ik helemaal geen zin had om op alles te reageren en zo de discussie gaande te houden. Ook ik vind de kleding van Máxima niet mooi gecombineerd, maar zeggen dat iemand overkomt als een jetsetter vind ik heel wat anders dan beweren dat Máxima's doel aandacht trekken is en dat dat komt doordat ze een Argentijns kind is en een narcistisch karakter heeft. Dus voel je niet bezwaard bij het schrijven van een reactie, maar let er alleen wel op dat het een beetje respectvol is :)

afbeelding van pdbakker2546

pdbakker2546

maandag 16 jun 2014 - 12:13

Josine je hebt helemaal gelijk. Het moet beschaaft blijven en voor iedereen leuk.

afbeelding van Elsfiederels

Elsfiederels

maandag 16 jun 2014 - 11:31

Ik snap heel goed wat je bedoeld, en ik ben het met je eens. Ik vind het best wel lastig om alleen bij kleding te blijven omdat het voor mij ook te maken heeft met uitstraling, keuzes die de drager maakt, hoe iemand zich gedraagt etc. Neem nou dit beeld:
http://robinutrecht.photoshelter.com/gallery-image/MAXIMA-WILLEM-ALEXAND...
Stuk voor stuk mooie accesoires en kleding en toch vind ik het totaalbeeld niet mooi omdat ik het teveel van het goede vind en dan wordt het een totaalstijl discussie waarvan ik zelf vind dat ik die niet telkens opnieuw hier moet voeren,... ik blijf wel komen om te lezen en te genieten van je blogs hoor, daarvoor zijn die veels te leuk :-)

afbeelding van Josine Droogendijk

Josine Droogendijk

maandag 16 jun 2014 - 11:42

De drager maakt zeker de kleding, ook in Máxima's geval. Een discussie over haar totaalstijl kan dus ook zeker geen kwaad, maar als het voor de 100ste keer over hetzelfde onderwerp gaat kan ik me voorstellen dat je geen zin hebt om opnieuw de discussie te voeren of te lezen. In het verleden hadden we ook wel wat stokpaardjes hier op de website, maar momenteel is het toch echt wel de stijl van Máxima die ter discussie staat. En eerlijk gezegd begrijp ik dat ook wel, want sinds de inhuldiging lijkt de balans die ze voorheen had 'een beetje' weg te zijn. En opvallende ringen, én opvallende armbanden, én een vest met opvallende capouchon, én een opvallende tas, etc., etc. Ik vraag me af wat hier achter zit. Onzekerheid en het te goed willen doen? Of was ze altijd geremd en kan ze nu eindelijk doen wat ze altijd al wilde? Ik zou dat graag eens willen weten :) Less is more, ook voor Máxima. Anderzijds vind ik het uitbundige van Máxima ook weer heel leuk (anders zou ik wel fan zijn van Mathilde) en ik waardeer het dat ze dit jaar makkelijker waren met de mediacode tijdens het WK, maar het zou nóg leuker zijn als ze wat minder hysterisch over zou komen met haar kleding. Prinses Mary van Denemarken draagt ook vaak van zulke jurken, maar dan altijd perfect gecombineerd met dank aan.... een styliste. Zou dat het wondermiddel zijn? En zou Máxima dat willen? Ik ben benieuwd.

afbeelding van elisah.

elisah.

maandag 16 jun 2014 - 11:04

Elsfiederels, ik ben het met je eens, maar ook ik durf niet alles meer te schrijven.
Letizia en Mathilde geven hun man meer ruimte en trekken minder de aandacht naar zichzelf toe.
Het kan het spontane karakter van Maxima zijn dat dit bij hen anders is, maar iets meer ingetogen zie ik toch liever.Het spreekwoord zegt niet voor niets ,Bescheidenheid siert de mens !!!

afbeelding van Elsfiederels

Elsfiederels

maandag 16 jun 2014 - 10:33

Ik merk aan mijzelf dat ik een beetje worstel met de koningin 'nieuwe stijl' van de afgelopen periode. Het is niet zozeer de kleding zelf als wel de keuzes voor bepaalde kleding en accesoires (Dday, bruiloft broer, Willem I prijs). Ik vind een ingetogener, bescheidener stijl mooier en aansprekender. Zo vind ik voor vandaag de ketting, zonnebril en grote (chanel?) ring teveel van het goede. De stijl van bijvoorbeeld Letizia spreekt me meer aan, ook mooi hoe zij altijd haar man als toekomstig staatshoofd laat voorgaan en duidelijk een stapje terug doet soms. Ik zal dan ook iets minder schrijven hier. Ik respecteer dat dit vooral een positief blog moet zijn en ik beter mijn worsteling voor mijzelf kan houden of elders kan uiten.

afbeelding van elisah.

elisah.

maandag 16 jun 2014 - 10:06

Ik vind de jurk heel leuk staan maar niet voor deze gelegenheid, de ketting is veel te zwaar voor deze jurk, en de kleur te donker. Ik ben niet van de broeken maar dat was in ieder geval beter geweest, leuke top of blazer erbij............. helemaal goed!!!. maar dit???????
Eigenlijk vind ik alleen Alexander leuk gekleed, hij krijgt van mij een compliment!!

afbeelding van BeccaD

BeccaD

maandag 16 jun 2014 - 09:02

Hele leuke jurk, helemaal van nu maar met dat vest erop slaat ze echt de plank mis, het model en materiaal is het soort trui dat je bijv draagt op een jeans als je gaat zeilen (is maar een voorbeeld hè..) maar niet op zo'n hippe jurk..
De schoenen vind ik vreselijk en idd een leuk plat schoentje en bijpassend klein vestje (voor mijn part om haar schouders gehangen) hadden het zo anders gemaakt!

Oh en ik ben het wel met eerdere reacties eens dat de negatieve sfeer vaak ontstaat nadat sommige mensen heel fel menen te moeten reageren op kritische reacties, als je begrijpt wat ik bedoel... :-)

afbeelding van Jadau

Jadau

maandag 16 jun 2014 - 08:39

Leuke jurk en ketting. Vind dit wel kunnen. Het enige wat ik mis is een oranje accent maar zag op die andere foto wel een oranje sjaaltje. Oranje accessoires had ik wel leuk gevonden bij de jurk.

afbeelding van Sofia

Sofia

maandag 16 jun 2014 - 08:17

Heel leuke jurk maar dan zonder vestje.Platte ballerina's of een paar fijne sandaaltjes waren er mooier bij geweest. Juwelen vind ik er te donker bij ,beter grove zilveren sieraden.

afbeelding van elise1

elise1

maandag 16 jun 2014 - 08:03

Ik vind het er eigenlijk wel prima uitzien zo. Leuke nonchalante zomerse outfit. Leuk zo'n lange jurk, helemaal de trend deze zomer. Past goed bij zo'n wedstrijd. En de koning netjes zoals een koning betaamt en de meisjes zoals meisjes er op die leeftijd uitzien. Ben ook wel vaak kritisch maar vandaag even niet hoor!

afbeelding van Julielovemaxima

Julielovemaxima

maandag 16 jun 2014 - 07:40

Mensen het is geen koninklijk evenement
Het is gewoon een gezin die op vaderdag iets leuks gaat doen
Dus als dit voor haar makkelijk is
De zonnebril hoeft wat mij betreft niet af .
Als zij last heeft van de zon , en het is tevens geen foto moment .
Dus als je een zonnebril draagt ben je een jetsetter
Het had er wat sportiever uit gezien met een ballerina aan de voet dat benik met jullie eens
Maar ze mag op zo een dag zelf weten wat ze aantrekt het is hockey geen huwelijk .
Misschien gebeurt dit wel niet bij andere koningsparen maar dit is echt maxima , precies haar stijl
Laat haar haar eigen stijl hebben , en jullie mogen ook je eigen mening hebben .
Maar ik snap dat josine soms comments weghaald.
Stel jij was maxima en je leest dit dan zou je toch heel rot voelen .
Er word soms op een harde manier commentaar gegeven.
Terwijl dat ook op een beschaafde en nette manier kan .
Potsierlijk , opgedirkt of pompeus kan ook een beetje overdreven worden
Afschuwelijk kan ook niet mijn stijl worden .
Ik ben het met sommige mensen eens .
Let op je woorden!

afbeelding van Josine Droogendijk

Josine Droogendijk

maandag 16 jun 2014 - 11:20

Hoi Julie,
Persoonlijk heb ik totaal geen moeite met bovenstaande reacties :) Ik zie geen comments die respectloos zijn. Reageren met hoofdletters staat alleen een beetje schreeuwerig, dus dat heb ik even aangepast :)

afbeelding van Julielovemaxima

Julielovemaxima

maandag 16 jun 2014 - 12:10

Ik bedoel in het algemeen

afbeelding van Julielovemaxima

Julielovemaxima

maandag 16 jun 2014 - 12:10

Ik bedoel in het algemeen

afbeelding van Merel

Merel

maandag 16 jun 2014 - 08:22

Ik ben het niet met je eens dat dit een prive activiteit is. Ze zijn daar als koninklijk gezin. WA heeft een net pak aan, ik had een net jurkje voor Maxima passender gevonden. Deze jurk vind ik leuk voor een bbq bij de buren. Mijn associatie. En al die juwelen zijn idd echt Maxima, maar het is niet mijn smaak en niet mijn idee van koninklijk. Wederom, mijn mening, er zullen mensen zijn die het prachtig vinden, ook prima.

Helemaal eens dat kritiek respectvol kan en moet. Ik weet niet waar je precies op doelt, maar ik heb niets respectloos gelezen. Maar ook daar kunnen we natuurlijk over van mening verschillen.

afbeelding van zara

zara

maandag 16 jun 2014 - 07:32

Wow, wat een coole outfit! Er zijn maar weinig vrouwen die zulke forse kettingen met zoveel gratie kunnen dragen; het staat Máxima geweldig goed. Ik vind de jurk met lange plissérok heel neutraal, maar wel een verrassende keuze, maar hij staat haar vlot en de lengte is naar mijn mening ook goed (nog lánger zou lijzig en statisch staan). Alleen de riem om haar middel vind ik wat fors, een smaller riempje zou naar mijn mooier zijn. Verder gelukkig géén dikke donkere nagellak op haar vingernagels, en meteen zien haar handen er weer fantastisch uit! De donkere nagellak op haar tenen vind ik juist wel weer cool staan, zo in deze sandalen met hoge hakken (ik ben het eens met Doro dat gympjes ook wel 'superga' zouden staan, maar ik vrees dat ze dan een storm van kritiek over zich heen zou krijgen).

afbeelding van Wilma

Wilma

maandag 16 jun 2014 - 01:22

Was nog vergeten:de foto,die Royal Ellen doorstuurde geeft een duidelijk beeld van hoe Maxima zich als Koningin beter niet moet presenteren...
Echt afschuwelijk......
En Royal Ellen:
Helemaal niet ..doe dit...doe dat...je hebt het precies goed verwoord.Helemaal mee eens en niet onsympathiek!

afbeelding van Wilma

Wilma

maandag 16 jun 2014 - 01:00

Zoals ik al schreef in andere bewoordingen:helemaal eens met Royal Ellen!
Deze foto zegt genoeg en is totaal niet koninklijk!
Als koninklijk gezin vertegenwoordig je wel Nederland en liever niet op deze manier.
Ik begrijp hier niets van.
Sorry Kitty,ik ben het daarom niet met je eens.
Prima als de koningin op Vaderdag iets gezelligs met haar gezin doet,maar bij een W.K dien je je als gezin netter en formeler te presenteren.
Ik vind dit heel storend en zie dat bij andere Koningsparen/gezinnen niet gebeuren.
Zij doen goed mee,maar behouden wel hun waardigheid.
De Koning heeft van nature charisma en waardigheid.
Maxima is losser en denkt soms,dat ze zich alles kan permiteren,maar moet daar zeer voor oppassen.
De jurk is geschikt voor een vakantie met slippers er onder,maar niet voor deze gelegenheid.
Jammer,weer een gemiste kans!
Trouwens de Prinsesjes zijn schattig,maar ik zou ze ook wel eens met een leuke,losse staart zien.Vond het bij Ariane heel leuk staan!Of met een leuke haarband,zodat je hun gezicht beter ziet.
Vond Alexia ook heel mooi met het kortere bob kapsel staan...

afbeelding van Kitty

Kitty

zondag 15 jun 2014 - 23:21

Doe dit, doe dat.. Jetsetter..
Royal Ellen: dwingend en niet zo sympathiek jouw commentaar.
Ik zie een stralende Koningin die op Vaderdag lekker met haar gezin iets gezelligs doet.
In een makkelijke jurk en een stoere ketting.
En zij kan dat hebben.

afbeelding van pdbakker2546

pdbakker2546

maandag 16 jun 2014 - 10:22

Kitty is jouw commentaar zo sympathiek?

afbeelding van pdbakker2546

pdbakker2546

zondag 15 jun 2014 - 22:59

Royal Ellen ik ben het helemaal met je eens.Bedankt voor de duidelijke foto

afbeelding van Maria

Maria

maandag 16 jun 2014 - 06:04

Ik sluit me, na het zien van die foto, bij de bovenstaanden aan. Ook bij mij kwam dat J woord naar boven, maar dat was al bij het zien van de foto's op pagina 1 van RU. Ik vind het erg jammer dat ik er niets meer/beters van kan maken.

Vaak, als ik foto's van meer dan een paar jaar geleden zie, valt me het verschil met nu gewoon heel erg op, en dan denk ik 'wat is de oorzaak van die verandering, in maar een paar jaar tijd?' Als ik de enige ben die dit denkt, wat zie ik over het hoofd?

Zo stoor ik me ook aan de naam van de bank die op de shirts staat, die de dochters al tijdens de wedstrijd aanhebben, hoewel het heel erg leuk is dat er ook handtekeningen van de spelers op staan. Die shirts zijn natuurlijk goed bedoeld, en waarschijnlijk heeft niemand daaraan gedacht (of toch wel, want wie heeft er nu zo'n maatje shirts bij zich?), maar het is ook heel veel gratis en unieke publiciteit/reclame - en dat in drievoud, op de tribune! Het was toch de bedoeling van de mediacode dat er geen inbreuk zou worden gemaakt? Ik vind dat dat hier indirekt, door de sponsor, wel gebeurt.

Pas werd hier verwezen naar een blogpost op de NOS site (helaas kan ik de link niet vinden). In die tekst en in de meeste reakties kon ik me behoorlijk vinden.

afbeelding van Maria

Maria

maandag 16 jun 2014 - 14:57

Ah, hartelijk dank! En ik zie dat er weer aardig wat reakties bij zijn gekomen.

afbeelding van Royal Ellen

Royal Ellen

zondag 15 jun 2014 - 23:28

Ach, ik ben toch al weer zo bang om hier iets kritisch te schrijven, maar dit is het toch helemaal niet?!

http://robinutrecht.photoshelter.com/gallery-image/MAXIMA-WILLEM-ALEXAND...

De jurk raakt kant noch wal: hij is niet chique (zeker niet hoe hij gecombineerd is) en hij is niet casual (weer: zeker niet hoe hij afgestyled is). Hij is niet flatteus, en niet geschikt voor de gelegenheid.

De schoenen vind ik lelijk, en er niet bij passen. De sieraden, met name de ketting, vind ik veel te nadrukkelijk aanwezig.

Doe toch lekker iets sportiefs aan! Een sportieve broek, of een vlotte jurk (zoals degene die ze bij de 2013 zomer-fotosessie droeg).

En doe voor die twee minuten bij binnenkomst toch gewoon even de zonnebril af! Al heb je nog zo'n moeite met fel licht en zo, er loopt toch niemand in hun omgeving met een zonnebril? Mij bekruipt echt een gevoel van een jetsetter die aankomt...

De kinderen zagen er lekker sportief en "gewoon" (dat is als compliment bedoeld) uit, en de Koning had tenminste zijn oranje stropdas uit de kast gehaald!

afbeelding van zara

zara

maandag 16 jun 2014 - 07:38

Royal Ellen, op de foto die je ons 'door linkt' zie ik bij Máxima géén zonnebril, maar wél een oranje sjaal… ;-)

afbeelding van Willie

Willie

maandag 16 jun 2014 - 00:55

Royal Ellen, dat is waarom ik bijna nooit meer reageer en nadat Josien alle reacties bij de blog van D-day allemaal had weggehaald heb ik geen reactie meer geschreven. Kritiek mag blijkbaar niet meer, althans, volgens mij hebben mensen dit zo uitgelegd. Ook nu blijkt je angst niet onterecht gezien de reactie van Kitty.
Ik dacht altijd dat het een mode site was maar lijkt nu meer een fan site. Bij gewone fatsoenlijke kritische reacties zoals die van jou over de kleding van Maxima wordt die meteen weer veroordeeld en het zijn volgens mij juist deze reacties (de commentaar dus op kritische reacties) die hier de sfeer verpesten.
Er zijn teveel mensen die blijkbaar geen enkele kritiek op Maxima of haar kleding kunnen verdragen.
Geen wonder dat de mensen die nog wel eens kritisch reageerden hier nu bijna nooit meer reageren.
Jammer.

afbeelding van pdbakker2546

pdbakker2546

maandag 16 jun 2014 - 10:16

Willie en Royal Ellen ik ben het met jullie eens .

Het is toch te erg voor woorden dat je geen kritiek mag hebben.
Ik reageer ook niet meer zo vaak ,want na het D-day blog was voor mij ook de aardigheid er wel af.

Het is me opgevallen dat dit iets van de laatste tijd is.
De reacties zijn de afgelopen tijd veranderd.

Waarom moet je je aan het begin van een reactie verontschuldigen ? Dat is geen goed teken, maar angst om weer heftige reacties te krijgen.

Dus dames plaats toch jullie reacties en laat deze site niet verworden tot een kleurloze saaie site met alleen nog maar geweldig en prachtig.
Een goed onderbouwde en beschaafde reactie kan alleen maar opbouwend zijn.

afbeelding van Royal Ellen

Royal Ellen

maandag 16 jun 2014 - 08:38

Willie, na de D-day log had ik me ook voorgenomen om nooit meer iets te schrijven. Josine had aan mij echt weer een klant verloren. Maar ik vind het toch te leuk om Maxima te volgen, en ja, ik heb ook wel eens een mening. Mijn commentaar is echter altijd onderbouwd, en ik zal er nooit Maxima's geschiedenis bij halen of zo.

Het alternatief is dat we alleen maar reageren van: Wat ziet ze er weer fantastisch uit! Of (als we de outfit echt niet mooi vinden) dan kunnen we in ieder geval altijd nog zeggen: Wat heeft ze toch een stralende persoonlijkheid!

afbeelding van Merel

Merel

maandag 16 jun 2014 - 06:23

Royal Ellen en Willie, ik ben het hartgrondig met jullie eens.

afbeelding van marie28

marie28

zondag 15 jun 2014 - 22:28

Past niet bij evenement ! Saai !

afbeelding van Christa

Christa

zondag 15 jun 2014 - 22:24

De jongste is duidelijk d'r vaders oogappel! Er staat zo'n leuke foto van WA en Ariane op RbyR!!
;-))

afbeelding van Kaatje

Kaatje

maandag 16 jun 2014 - 19:10

Door jouw opmerking heb ik nog even gekeken bij RbyR. Geweldig leuke foto's inderdaad... En waar ik ook erg om moest glimlachen waren de foto's waar ze allemaal stuk voor stuk beteuterd op kijken. Die zijn zo grappig om te zien. Al was de aanleiding (het verlies van de mannen hockeyers) natuurlijk wat minder.

afbeelding van Doro

Doro

zondag 15 jun 2014 - 22:19

O nu is het weer terug! Was al zo verbaasd

afbeelding van Doro

Doro

zondag 15 jun 2014 - 22:18

Mijn comment is weggehaald, ik snap het niet. Schreef alleen maar dat ik t niet potsierlijk vond en daarna schreef ik dat ik t misschien leuk zou vinden met gympjes en een klein vestje. Daar is toch niets onaardigs aan?

afbeelding van Christa

Christa

zondag 15 jun 2014 - 22:14

Niet mooi!
De lengte is niet lang genoeg...maxi jurken zijn echt langer!
De schoenen passen er niet echt bij want te hoog voor deze lengte. Hier hoort een fijn laag schoentje bij!
Weer peeptoes en deze keer ook nog eens groooooot...
Veel te veel sieraden...
Kleur te donker voor deze gelegenheid...
Conclusie: nee, voor een hockeywedstrijd is dit veel te overdreven, jammer!
;-))

afbeelding van Doro

Doro

zondag 15 jun 2014 - 22:08

Ik heb het idee dat die jas het was chiquer maakt misschien. zou leuk staan met simpele gympjes (superga, keds) en een klein vestje misschien?

afbeelding van Christa

Christa

zondag 15 jun 2014 - 22:22

Precies Doro!!

afbeelding van Marjanneke

Marjanneke

zondag 15 jun 2014 - 22:07

Heel leuk dat zij hier als gezin naar toe zijn gegaan! Echte sportliefhebbers.
Ik vind iedereen er leuk uitzien, Maxima steelt de show met haar lange jurk en prachtige casual ketting en oorbellen.
Alles staat haar gewoon, de aandacht gaat altijd naar haar uit door haar warme persoonlijkheid en uitstraling.
Ik stoor me totaal niet aan haar lange jurk, lijkt me heerlijk zitten en oogt lekker casual met het vest erbij.

afbeelding van Marianna

Marianna

zondag 15 jun 2014 - 21:23

Het is een Maxi(ma) jurk, beslist niet potsierlijk of overdreven, leuke ketting.

afbeelding van Fina

Fina

zondag 15 jun 2014 - 21:10

Een leuke casual outfit, en ik vind het beslist niet overdreven voor een hockey wedstrijd!! Vind de jurk ook lijken op de jurk van prinses Mary uit Denemarken die heeft de jurk in een groene kleur, die ze droeg op de verjaardag van haar schoonvader.

afbeelding van Julielovemaxima

Julielovemaxima

zondag 15 jun 2014 - 21:01

Volgens mij is het toch echt die jurk van Tommy hilfinger

afbeelding van AnnekeM

AnnekeM

zondag 15 jun 2014 - 21:30

Goed gevonden Josine!

afbeelding van Josine Droogendijk

Josine Droogendijk

maandag 16 jun 2014 - 13:44

Met dank aan XXX :)

afbeelding van Wilma

Wilma

zondag 15 jun 2014 - 19:56

Heb net de foto,s goed bekeken en vind het een potsierlijke vertoning.In een lange jurk met een overdosis aan sieraden ga je toch niet naar een hockey wedstrijd!Ik vind het in één woord afschuwelijk en veel te opzichtig.De Prinsesjes heel casual gekleed daar in tegen....veel beter voor bij dit evenement.Leuk de oranje elementen,maar in zijn geheel,alles bij elkaar genomen,een rommelig plaatje en veel,te veel van het goede.Overigens vind ik de jurk mooi,maar totaal ongeschikt voor bij deze activiteit.Jammer,bescheidenheid siert de mens!

afbeelding van Doro

Doro

zondag 15 jun 2014 - 21:15

Potsierlijk vind ik t niet maar wel bijzonder zeg maar om zo opgedirkt te gaan!
Het lijkt overigens op de jurk die ze een keer aanhad bij een huwelijk of verjaardag van ik dacht prins Frederik, in een tuin geloof ik

afbeelding van Merel

Merel

zondag 15 jun 2014 - 16:42

Volgens mij is het een lange jurk, met een jasje met een rits erover.

Zie:
http://www.telegraaf.nl/telesport/wk-hockey/22742020/__Maxima_ziet_afstr...

Ik vind het 'wel aardig' geloof ik. De jurk lijkt me mooi, maar had ik charmanter gevonden met een fijngebreid vestje dan met dit jasje. Doet me beetje aan fleecejack denken...

En ze had van mij wel een ORANJE ketting oid om mogen doen. WA heeft ook een oranje stropdas en een lelijk oranje shawltje... Maar mss vond ze drie oranje prinsesjes genoeg oranje accessoires...

Pagina's

© 2020 ModeKoninginMaxima.nl | Alle rechten voorbehouden | Sitemap | Privacy & cookie policy
Realisatie door TWS Media uit Veenendaal

Realisatie door TWS Media

TWS Media uit Veenendaal is gespecialiseerd in het ontwikkelen van websites. Meer informatie? Bezoek onze website ?