Op dinsdag 18 juni wonen Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima enkele paardenraces bij tijdens Royal Ascot. Ascot Racecourse is in 1711 opgericht door Koningin Anne en kent sindsdien nauwe betrokkenheid van de opeenvolgende Britse staatshoofden. Royal Ascot wordt elk jaar gedurende een week in juni gehouden.

Mode
Outfit: nieuwe midi-jurk met geplooide halslijn. 
Ontwerper: Edouard Vermeulen van Natan


Máxima's extravagante hoed komt van de Nederlandse ontwerpster Berry Rutjes. Wat een perfecte keuze! 

In haar oren: gedemonteerde diamanten van het Stuart-diadeem.

Niets van deze website mag verveelvoudigd en/of openbaar worden gemaakt door middel van druk, fotokopie, fax, overtypen, opslag in een geautomatiseerd gegevensbestand of anderszins, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de beheerders.

 

Reacties


afbeelding van AnneR

AnneR

donderdag 20 jun 2019 - 11:54

Inderdaad. En dank je voor de leuke gedachtenuitwisseling !

afbeelding van Hennie64

Hennie64

donderdag 20 jun 2019 - 10:19

Voor de één bevrijdend’ voor de ander wat beschamend’ Geldt toch dat er ook ongeschreven regels zijn op deze hoogstaande posities waar men zich dus ook aan dient te confirmeren daar je niet voor jezelf de titel hebt! maar vaak een volk mag vertegenwoordigen en waar trekt men dan de grens? Ik zou het wellicht ook als bevrijdend’ kunnen zien om alle EU bobo’s in korte broek en poloshirt uit hun dikke auto’s zien te stappen voor een hele belangrijke vergadering , of de Paus in een witte korte broek. Daarom schrijf ook : het zegt meer over hoe de persoon an sich is , denkt en vandaaruit handelt.

afbeelding van Carlaz

Carlaz

donderdag 20 jun 2019 - 12:15

Zolang Willem Alexander nog steeds verliefd naar haar kijkt (met dure oorbellen en al) vind ik niet dat wij mogen veroordelen.
Of zou de koning ook niet weten hoe ‘t hoort?

afbeelding van Lina

Lina

donderdag 20 jun 2019 - 00:05

Niet weten wat je plaats is?? Maxima is de vrouw van de koning van Nederland.
En waarom zou het dragen van kostbare juwelen getuigen van desinteresse en niet weten wat je plaats is? Ik kan die link niet leggen.

Ook ik heb af en toe best wel kritiek op Maxima, soms vind ik ook dat ze te overdreven gekleed is of met teveel juwelen behangen is voor een bepaalde gelegenheid, of zich juist te slordig heeft gekleed en met piekharen aankomt en de mensen waardoor ze ontvangen wordt zich allemaal piekfijn hebben verzorgd en aangekleed en je dan de vreemde situatie krijgt dat de gast, Maxima, er slordiger uitziet dat de gastheren en vrouwen.

Maar, er zijn gelegenheden, zoals hier op Ascot, dat ze zich best lekker uit mag leven met kleding en juwelen, dat doet iedereen op .Ascot. Hier mag ze “koninginnetje spelen” zonder dat ze daar iemand kwaad mee doet.

Je zag echt dat ze genoot van de gelegenheid, zo ook afgelopen maandag. Het grappige vond ik dat het net leek alsof ze kinderlijk opgewonden was van al die officiële pompeuze gelegenheden in Engeland, alsof ze weer voor het eerst in koninklijke kringen verkeerde zoals toen ze net verloofd was en alles nieuw voor haar was.
Ik ben niet iemand die dweept met royalty of wie dan ook maar dit keer vond ik haar enthousiasme toch ontroerend om te zien.
In het kort, ik wil maar zeggen, het waren feestelijkheden, geen serieuze ernstige gelegenheden, dus laat haar dan lekker doen wat ze wil als ze daar van geniet.
De kritiek op haar mag weer komen bij serieuzere gelegenheden.

afbeelding van Henny

Henny

zaterdag 22 jun 2019 - 11:45

Vind ik ook, Lina :-)

afbeelding van Marly

Marly

dinsdag 18 jun 2019 - 23:05

Wat bedoel je met een generatiekloof Josine? Maxima heeft altijd al van los haar gehouden, ze heeft het regelmatig loshangen en dat is haar goed recht, dat anderen het niet mooi vinden zal haar niet uitmaken, ieder z’n mening natuurlijk. Kate mag haar kapsel los doen, dat opgestoken strakke haar maakt nogal stijfjes, maar bij Maxima maakt opgestoken kapsel juist jonger en het haar los staat wat goedkoop maar dat is vast niet iedereen met mij eens!.

afbeelding van Josine - Moderator

Josine - Moderator

woensdag 19 jun 2019 - 14:37

Hoi Marly,

Momenteel ben ik even met zwangerschapsverlof, maar normaal gesproken geef ik wekelijks lezingen over de stijl van koningin Máxima. Het valt me op dat met name de oudere generatie erg kritisch is over Máxima's kapsel. Meer dan eens wordt gezegd dat Máxima haar lokken zou moeten afknippen of opsteken, terwijl ik soortgelijke kritiek niet hoor van vrouwen die net als Máxima midden in het leven staan en haar leeftijd hebben. Is het dus niet vooral iets wat zo wordt gezien door vrouwen van rond de 70? Ik zeg niet dát het zo is, ik vraag het me af.

En misschien is mijn vraag ook wel gelijk bedoeld als prikkel om wat minder kritisch te zijn. Als beheerder van deze website ben ik voor zelfregulatie van de reacties en een zo groot mogelijke vrijheid om te reageren, maar mijns inziens zijn de reacties op Máxima's uiterlijk véél te kritisch. Ze wordt genadeloos naast de meetlat van perfectie gelegd, en bewoordingen als 'vreselijk, afschuwelijk en ordinair' komen te pas en te onpas aan bod.

Als ik voor de spiegel sta, vraag ik mezelf weleens af: wat zouden de reacties op mijn voorkomen zijn. En dan kan ik zo tien dingen noemen die bekritiseerd zouden worden. Mijn haar was na de bevalling van Elle vrij dood bijvoorbeeld, maar voor ik naar de kapper ging, droeg ik het wel gewoon los. Omdat ik van een staart al snel hoofdpijn krijg en ik me met staart of knot gelijk zo oud voel. En aangezien Máxima ook maar gewoon een mens is, zal zij dergelijke voorkeuren ook vast wel hebben. En van mij mag ze die ook hebben. Denk bijvoorbeeld aan hoe ze met haar benen staat. Ja, natuurlijk zie ik ook wel dat het wijdbeens staan niet erg charmant is, maar op die betreffende foto's zie ik ook dat Máxima op dat moment echt bezig is met wat er om haar heen gebeurt. En dat vind ik zóveel belangrijker. En natuurlijk vind ik het niet erg als iemand eens zegt dat Máxima eens op haar houding moet letten, maar woorden als 'plomp, lomp, vreselijk of: ze moet dit of dat' vind ik dan vrij zwaar voor zo'n klein iets.

De campagne #doeslief onderschrijf ik dan ook volledig. Bij het reageren op Máxima's kleding mag van mij humor de boventoon voeren en haar omslagdoek een knuffeldoekje noemen vind ik alleen maar grappig. Maar als de koningin op en top verzorgd voor de dag komt en iemand schrijft alleen maar: 'wat een afschuwelijke handschoenen', dan vraag ik me af of zo iemand wel naar dezelfde beelden kijkt als ik, én of ik naast zo iemand zou willen zitten op een verjaardag. Ik gok eerlijk gezegd van niet ;)

afbeelding van LG

LG

zaterdag 22 jun 2019 - 16:55

Josine, ik hoop dat je de tijd hebt om te genieten van de baby en jouw gezin. Behalve de vrouwen in mij eigen familie werk met veel jonge vrouwen die lang haar hebben en die het vaak op steken in wat een "messy bun" wordt genoemd. Sommigen kunnen er een in een hand om draai maken en steken ze er dan een potlood in:) Ze zien er echt niet oud/ouder uit. Kijk maar eens naar foto's als je tijd hebt om die op te zoeken.

afbeelding van Henny

Henny

zaterdag 22 jun 2019 - 13:53

Mooie en goede reactie, Josine. Helemaal mee eens.
Als je iets niet gepast of niet mooi vindt, kun je ook - want het blijft tenslotte een kwestie van smaak - op een gepaste en respectvolle manier reageren. Bijvoorbeeld het gebruik van het woord ordinair begrijp ik al helemaal niet. Of ik moet een andere voorstelling hebben van dit woord. Het woordgebruik laat hier soms te wensen over. Ik vraag me dan ook weleens af hoe die persoon zelf in het dagelijks leven gekleed gaat. Nee, je hoeft er niet altijd tip top uit te zien. Je hebt ook weleens minder zin. Heel cliché achtig: het is nog altijd de toon die de muziek maakt.

Als ik vind dat ik er op mijn manier goed verzorgd en goed gekleed uitzie - ik krijg altijd complimenten - dan denk ik toch bij mezelf, ben toch blij dat ik Maxima niet ben. Het is onmogelijk om je te kleden naar ieders smaak.

afbeelding van Carlaz

Carlaz

donderdag 20 jun 2019 - 12:23

Met je eens, Josine. Niemand is perfect. Gelukkig maar!
Het mooie aan Maxima is, dat ze dat ook niet probeert te zijn. Ze is bovenal trouw aan zichzelf.

afbeelding van Maria

Maria

woensdag 19 jun 2019 - 18:37

Ik denk dat we moeten uitkijken met mensen in hokjes plaatsen.

Bijvoorbeeld 'vrouwen van rond de 70' staan niet 'net als Maxima midden in het leven'? En alsof het alleen vrouwen in die 'leeftijdscategorie' zijn die 'vreselijke dingen' schrijven?

Regelmatig lees ik hier: 'de bewegende beelden' of 'in het echt zien' geven een heel andere indruk dan een foto. Ik denk dat dat klopt. En dat kan dan 2 kanten opgaan: meevallen en tegenvallen.

Dit is hoe ik gisteren naar Max' 'Ascot hoed' keek:

Ik vind die hoed schitterend. De hoek waaronder Max die hoed draagt deed me er met een scheef oogje naar kijken (pun not intended). Ik gaf het voordeel van de twijfel omdat ik hier reakties van beide kanten zag: 'schitterend' en 'veel te scheef'. Dus ik dacht 'het zal wel meevallen'.

Ik zat dus op 'the fence'. Totdat ik gisteravond een filmpje bij het AD zag. Toen zei ik 'staat veel te scheef, maakt communicatie naar de scheve kant onmogelijk'. (Doet het er wat toe dat ik dat vind? Helemaal niet).

Was ik van plan erover te schrijven? Nee. Alle reakties zijn al gegeven. We weten allemaal hoe de kaarten vallen:

er is een groep reageersters die bijna alles schitterend vindt
er is een groep die het fijn vindt wanneer Maxima 'zichzelf blijft' en/of 'doet wat ze wil'
er is een groep die gematigd is in haar reakties
er is een groep die vindt dat ze zich meer aan 'de regels' moet houden
er is een groep die eruit pikt wat afwijkt
er is een groep die heel kritisch is
en zo zijn er waarschijnlijk nog een paar

Nog wat: die omslagdoek een 'knuffel' noemen - deels grappig, deels kleinerend? Zo in de lijn van 'Queen EII gebruikt haar zwarte handtas 'for self assurance'?

'Vreselijke handschoenen' - ik hoop dat we hier niet in de post moderne val gaan lopen waarin alles wat gedragen wordt 'kan' en 'acceptabel is', of 'het geeft allemaal niets'. Dan heeft reageren nl. helemaal geen zin meer.

Wat ik wel denk is dit:

Sommige leden van koninklijke families dragen vaker kleding etc. die past in het (voor ieder van ons persoonlijke) plaatje van 'zo komt het dicht bij wat we verwachten'. Dat plaatje kan verschillen, maar zal ook geen uitersten bevatten (voorbeeld: waar een rok wordt verwacht, past een korte broek niet). Anderen zullen dichter tegen 'wat op het randje zit' aankruipen en dat vinden we dan soms wel mooi/net gaan, en op andere momenten niet.

Je kunt je vaak conformeren en dan kun je saai gevonden worden, of juist chique. Of je wilt juist meer vrijheid en dat kan dan ook weer zowel positief als negatief benoemd worden.

Laat het je (reageersters in het algemeen) niet ergeren! Misschien dat dan reakties ook milder worden?

afbeelding van Carolina

Carolina

woensdag 19 jun 2019 - 23:36

Erg eens met je Maria!

afbeelding van Christa

Christa

woensdag 19 jun 2019 - 18:09

Ohhh Josine, Van Harte Gefeliciteerd! Ik wist het niet van jouw zwangerschap!
Daarnaast ben ik het wel met je eens natuurlijk, we zijn best heel kritisch op Maxima en dat is niet altijd fair! Ik vind dat ze er fantastisch uit ziet/zag de afgelopen dagen en bovenstaande japon is echt subliem, mooie, moderne lengte ook! Niks op aan te merken, ik ben blij!
;-))

afbeelding van The World of Royals

The World of Royals

woensdag 19 jun 2019 - 18:32

Elle is een paar maanden geleden geboren ;). Josine is dus meer aan het ontzwangeren.

afbeelding van Christa

Christa

woensdag 19 jun 2019 - 22:56

Nooit geweten dat Josine ook op Twitter zit Ik kwam haar tegen via het account van Orderofsplendor en las daar dat Josine alweer even geleden was bevallen! Ben nu weer helemaal bij! Dank je wel voor je bericht! ;-))

afbeelding van JokeGram

JokeGram

woensdag 19 jun 2019 - 16:27

Wat goed gezegd Josine! Dank hiervoor. Die ‘grote’ negatieve woorden zijn wel erg cru soms, niet in verhouding van het hele plaatje.

afbeelding van Babs74

Babs74

woensdag 19 jun 2019 - 15:33

Dank Josine voor deze fijne reactie!

afbeelding van Fina

Fina

dinsdag 18 jun 2019 - 22:34

Ook vandaag weer zo mooi en heerlijk die extravagante hoed, helemaal top!!

afbeelding van Helena

Helena

dinsdag 18 jun 2019 - 22:19

Waarom moet de jurk gevoerd zijn
met wit en niet in dezelfde kleur als de jurk. Of is het een soort onderjurk. I n de zon schijnt hij helemaal door. Die van kate is wel in dezelfde kleur blauw.
De hoed is schitterend.

afbeelding van Anne-Roos

Anne-Roos

dinsdag 18 jun 2019 - 22:06

Wow, Maxima zag er echt prachtig uit vandaag en gisteren!!
Deze jurk vind ik heel mooi, de hoed is misschien iets over de top, maar voor deze gelegenheid kan dat prima. Het staat haar gewoon. En die foto van WA en Maxima samen, zo leuk! Ze hebben er plezier in.
Ben wel oprecht verbaasd dat er mensen zijn die Maxima haar kapsel nu weer te Barbieachtig vinden. Smaken verschillen, maar het zit naar mijn idee super verzorgd! Naar de Queen ga je niet met een slordig kapsel, dat heeft ze goed begrepen.
Wat betreft de outfit van Kate, het is een plaatje om te zien, maar het lijkt zich wel in een kostuumfilm af te spelen. In die zin vind ik haar er leuk uitzien, maar verder moet je er toch niet aan denken dat je zelf zoiets (incl. hoed) aan zou moeten trekken. Ik zou echt de slappe lach krijgen geloof ik, zo gek dat het me zou staan. Maar zij heeft er de gelegenheid voor en dus is het leuk om te zien allemaal!

afbeelding van Josine - Moderator

Josine - Moderator

dinsdag 18 jun 2019 - 22:10

Misschien heeft de Barbie-discussie ook te maken met een generatiekloof?

afbeelding van Daan01

Daan01

woensdag 19 jun 2019 - 00:15

Ik denk het ook ;)

afbeelding van Stijl

Stijl

dinsdag 18 jun 2019 - 21:14

“ My fair Lady” is dit voor mij.
Ik vind haar hier een pláátje, beeldig.
De Engelsen houden enorm van zich kleden voor gelegenheden, ze groeien er in op en doen het heel natuurlijk.
Als wij er aan meedoen wordt het het vaak nèt niet, toch een beetje een verkleedpartij: nèt iets te grote hoed, te grote knallers in haar oren, maar de jurk is beeldig en staat haar goed, en oh wat genieten ze!

afbeelding van Magda

Magda

woensdag 19 jun 2019 - 08:56

Ik geniet vooral van de mooie , verliefde blikken op de foto's.
Wat genieten ze beiden, mooi om te zien.
Jurk is mooi. Jammer van de handschoenen en knuffeldoek.
Paraplu was toch nog nodig ,haha.
Het haar had , net als gisteren, opgestoken moeten zijn. Dat was veeeeel mooier geweest. Die "barbie " lokken vind ik echt niet passen.
Hoed prachtig voor de gelegenheid. Nadeel is haar gezicht aan één kant niet zichtbaar is.
Juwelen schitterend, al vraag ik me af of het niet téveel van het goede is voor deze gelegenheid.
Maar, al met al een prachtig geheel.

afbeelding van Maria Rose

Maria Rose

woensdag 19 jun 2019 - 09:17

Jajaja opgestoken haar. A la Madeleine. Prachtig

afbeelding van Maria Rose

Maria Rose

woensdag 19 jun 2019 - 10:21

Jajaja opgestoken haar. A la Madeleine. Prachtig
Sorry, 2x
Maar op de 40ste verjaardag van haar zus droeg madeleine ook zoiets ("Zimmerman) maar dan met opgestoken kapsel. Dat bedoelde ik

afbeelding van HC

HC

dinsdag 18 jun 2019 - 20:56

Maxima heeft een prachtige jurk aan, de hoed vind ik enigszins over de top, zeker als je daar als gast bent en het niet je eigen feestje is. Het haar vind ik jammer. Inderdaad erg hoog Barbie gehalte en ook zou opgestoken beter hebben gepast bij de andere dames. Het lijkt alsof het Maxima niet lukt om enigszins bescheiden en understated te zijn, haar persoonlijkheid meer te laten spreken zonder zo afgeleid te worden door een enorme hoop ‘rumoer’: hoed, nephaar, handschoenen, grote en dure oorbellen, tasje, omslagdoek, het is een hele toestand. Catherine daarentegen beweegt zich soepel en heeft niet al die rumoer, rustiger en eleganter...

afbeelding van Carlaz

Carlaz

dinsdag 18 jun 2019 - 21:22

Maar als ze die nepharen niet gebruikt, zeuren we over piekhaar.
Als de kleding strak zit is het niet goed, en als het losser is ook niet. Maxima kan het vrijwel nooit goed doen. Tenminste..de Engelsen noemden haar ‘The showstopper’. Alleen wij vinden weer wat om te zeuren.

Onze koningin ziet er prachtig uit voor Ascot.
En Kate? Knappe vrouw. Maar zo vreselijk saai en behoudend gekleed.

afbeelding van Maria

Maria

woensdag 19 jun 2019 - 19:55

Hier is de link naar het artikel waar het een "showstopping hat" wordt genoemd:

https://www.townandcountrymag.com/society/tradition/a28082931/queen-maxi...

en waar ook dit, subtiel, wordt geschreven:

"The royal is known for her maximalist looks (see what we did there?) but today at Royal Ascot, she truly outdid herself."

"The accessory was less a hat than an ornate sculpture, a sartorial ode to excess."

"Many would shy away from such shows of excess—but not Queen Maxima."

afbeelding van Carlaz

Carlaz

donderdag 20 jun 2019 - 14:39

Heerlijk Brits omschreven dit ;)

Maar ik had dit artikel niet gelezen.
Ik zag het ergens in een filmpje. En daar was het zonder de ironie.

afbeelding van Hennie64

Hennie64

woensdag 19 jun 2019 - 11:43

Ik vind dat de koningin eigenlijk alleen nog maar het haar opgestoken moet dragen, mét kunstknot en dan het liefst zonder (!) gordijntje (lok). Ze kan het dan echt wel goed doen hoor. ;-)

afbeelding van Carlaz

Carlaz

donderdag 20 jun 2019 - 12:26

Ik vind opgestoken haar ook vaak mooi staan ;)
Maar of het gezond is voor het haar van onze koningin, dat betwijfel ik. Ze lijkt zulk breekbaar haar te hebben.

afbeelding van Henny

Henny

woensdag 19 jun 2019 - 09:39

Helemaal eens met Carlaz.

afbeelding van jeanine68

jeanine68

woensdag 19 jun 2019 - 08:41

Wat Maxima betreft, helemaal met je eens, zoveel hoofden, zoveel meningen. Maar ze doet het nooit goed... Ik vind dit een plaatje! Ze genieten enorm, dat spat ervan af!
Wat Kate betreft, ik vind dit zo'n mooie romantische jurk! De kleur staat haar ook geweldig.

afbeelding van Josine - Moderator

Josine - Moderator

dinsdag 18 jun 2019 - 22:13

Van A tot Z met je eens!

afbeelding van Babs74

Babs74

dinsdag 18 jun 2019 - 21:32

Het zouden mijn woorden kunnen zijn Carlaz!

afbeelding van Suus

Suus

woensdag 19 jun 2019 - 00:03

Ook ik sluit me hierbij aan! Maxima heeft lef en daarmee laat ze wat mij betreft via haar kleding haar persoonlijkheid zien, ik hou er van!. Kate ziet er Keurig uit (met een hoofdletter), maar voor mij niet eigen doordat het zo veilig (tuttig) is.

afbeelding van Daan01

Daan01

dinsdag 18 jun 2019 - 20:25

Ik weet het niet zo goed.......
vind de hoed waanzinnig , jurk bij de talie alleen niet zo mooi en niet erg bijzonder.

Had gehoopt op een wat fijner bewerkte jurk meer ala Kate .
Toch geef ik de outfit een dikke 8!!!!

afbeelding van Babs74

Babs74

dinsdag 18 jun 2019 - 19:54

Kate vind ik toch altijd zo oubollig en dodelijk saai, dat ik blij ben met onze flamboyante koningin!

Nu ook weer: prachtig! Vooral kapsel en hoed. Japon wat minder, maar voor mij klopt het totaalplaatje.

afbeelding van Assepoester

Assepoester

dinsdag 18 jun 2019 - 19:50

And she strikes again...
Zowel gisteren, bij de Orde van de Kousenband, als vandaag, bij Royal Ascot, vind ik Maxima een plaatje. Maxima heeft echt gewonnen van alle Royal dames. Een klasse apart. Oh wat heb ik genoten van al het moois.
De hoed is nieuw en ik lees nu zelfs van een Nederlandse ontwerpster. Perfect voor Royal Ascot. Maxima heeft een "My Fair Lady" hoed in haar kast. Een oranje blauwe hoed. Destijds samen met koningin Mathilde een event in Den Haag ermee gedaan. Maar natuurlijk mag het voor Royal Ascot een nieuwe hoed zijn!!

afbeelding van yneke

yneke

dinsdag 18 jun 2019 - 19:35

Prachtige combinatie van hoed en jurk, maar het is vooral de lichaamstaal van ons koninklijk paar, die mij blij maakt.

afbeelding van Birchwood

Birchwood

dinsdag 18 jun 2019 - 19:33

Wat een prachtig koningspaar hebben wij! Daar mogen we trots op zijn. Maxima is stunning.

afbeelding van NikkiRianne

NikkiRianne

dinsdag 18 jun 2019 - 19:30

Wat ziet ze er mooi uit, helemaal in de stijl van Ascot. Ook vind ik het mooi om te zien dat ze ook nog steeds zo samen genieten, zag foto’s voorbij komen dat ze zo stralend naar hem keek. Top!

afbeelding van Hennie64

Hennie64

dinsdag 18 jun 2019 - 19:39

Ook de Britse Royals veel plezier en warmte onderling wat enig om te zien! (DailyMail).

afbeelding van Siobhan

Siobhan

dinsdag 18 jun 2019 - 19:23

Ze hebben zeer bijzondere leuke dagen waar ze zichtbaar zelf ook gein over hebben. En Maxima ons verrast met outfits en hoedjes ook de UK royals. Geslaagde nieuwe outfits van onze queen. Welke gaat winnen als de juni-outfit?

afbeelding van NikkiRianne

NikkiRianne

dinsdag 18 jun 2019 - 19:32

Dat zal lastig worden, Siobhan... we hebben nog even de tijd om er over na te denken. ;-)

afbeelding van Maria04

Maria04

dinsdag 18 jun 2019 - 19:20

Niks geen hobbe-zakjurk, Een schitterende jurk, heel mooi hoedje, wij hebben een prachtig Koningskoppel. Zo spontaan, en gelukkig stel. Je wordt blij als je hen zo op de foto's ziet. Wat moet het dan wel in het "echt"zijn.. Heerlijk toch!!!!

afbeelding van Margriet76

Margriet76

dinsdag 18 jun 2019 - 19:53

Haha het is bijna lachwekkend als het niet zo mooi zou zijn. Zou Max er geen last van hebben zon ding in haar gezicht?

afbeelding van Hennie64

Hennie64

dinsdag 18 jun 2019 - 19:19

Deze hoed vind ik prachtig! Maar dan houdt het ook op, helaas! het kunsthaar toont een enorm hoog barbie-gehalte.
Wederom een hoed die aan één kant het gezicht bedekt en aan de andere kant een gordijn van (kunst)haar, echt niet mooi. Aangerimpelde hals en raglan wijde mouwen houd ik niet van en de kleur van het geheel vind ik ook niet mooi, ontzettend saai en deze handschoenen erbij , waarom toch??

Kate zag er werkelijk prachtig koninklijk uit! De kleur prachtig, het haar mooi gestyled, het hoedje enig. Wat een koninklijke verschijning deze vrouw!

Pagina's

© 2020 ModeKoninginMaxima.nl | Alle rechten voorbehouden | Sitemap | Privacy & cookie policy
Realisatie door TWS Media uit Veenendaal

Realisatie door TWS Media

TWS Media uit Veenendaal is gespecialiseerd in het ontwikkelen van websites. Meer informatie? Bezoek onze website ?