Samen met Willem-Alexander en haar drie dochters was koningin Máxima gisteren aanwezig bij het jubileumconcert van Kinderen voor Kinderen. Helaas is het bezoek grotendeels buiten beeld gebleven, maar met dank aan het Jeugdjournaal kunnen we toch een glimp opvangen van het koninklijk gezin. Koningin Máxima draagt -voor zover ik het goed zie- een roze blouse en rode/roze laarzen, maar het beeld is helaas niet scherp genoeg om de ontwerper te kunnen traceren. Klik hier voor de video. 

Niets van deze website mag verveelvoudigd en/of openbaar worden gemaakt door middel van druk, fotokopie, fax, overtypen, opslag in een geautomatiseerd gegevensbestand of anderszins, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de beheerders.

Reacties


afbeelding van jeannine

jeannine

dinsdag 14 okt 2014 - 10:09

ja ik ben het met jullie eens toch zie ik af en toe graag een glimp van hen liefst de spontane beelden zoals deze nu hier
als ze ergens naartoe gaan dan voelen ze zich niet tegengehouden in hun aktiviteit en ook minder gestoord te worden en zo zullen ze het mischien minder vervelend vinden
als ze regelmatig en spontaan zijn kan je hen beter zien zoals ze echt zijn
1 of2 fotomomenten vind ik dan voldoende

afbeelding van Henny

Henny

dinsdag 14 okt 2014 - 09:16

Ze kunnen nog lang genoeg in de spotlights staan. Dus laat ze voorlopig lekker kind zijn en in rust opgroeien, zover dit mogelijk is. Dit gun ik ze van harte. Volgens mij is het Willem-Alexander heel slecht bevallen dat hij als kind al in de spotlights werd gezet. Bovendien was hij geen beste maatjes met journalisten. Daarom wil hij het voor zijn kinderen anders doen. En terecht. Bovendien zijn en blijven het hun kinderen.

beantwoorden

afbeelding van Anouk

Anouk

dinsdag 14 okt 2014 - 10:25

Daar ben ik het helemaal mee eens Henny! Zodra ze voor de wet meerderjarig zijn komen ze min of meer terecht in het 'familiebedrijf' (zoals mijn vader het dan zo mooi verwoord haha) en dat betekent genoeg in de spotlights komen en zijn. Tegenwoordig is de media veel groter dan in de tijd van Juliana en Beatrix (geen internet of sociale media) en heeft denk ik een andere impact dan toen. Enfin, leuk dat ze er waren! Bij boulevard werd verteld dat de koning ook de liedjes van vroeger zat mee te zingen, mooi toch :) En dan hoeven ze er echt niet koninklijk uit te zien, in mijn vrije tijd loop ik ook niet rond in mijn zakelijke outfit ;) benieuwd in elk geval naar de koningin vandaag :)

afbeelding van Sofia

Sofia

dinsdag 14 okt 2014 - 11:08

Anouk.Amalia is nr 1 in de lijn van troonopvolging.Gebeurt er iets met haar vader zal zij het op haar 18de over moeten nemen.Ze heeft nu eenmaal een andere status dan andere( gewone) kinderen.Kan ze maar beter vroeg aan wennen.Kijk naar Elisabeth van België,zij wordt ook al een beetje betrokken bij het"koninklijk" leven.

afbeelding van Willie

Willie

dinsdag 14 okt 2014 - 13:05

@ Sofia: Helemaal eens. Wat mij betreft wordt er te vaak de vergelijking gemaakt met ons zelf dus met "gewone"burgers. Ook met Maxima. Hoe vaak lees je als verdediging over haar haar of kleding: Mijn haar ligt ook niet altijd goed of kijk eens hoe de mensen op straat gekleed gaan. Wij zijn geen koningin en onze kinderen geen prinsesjes. Wij staan niet de andere dag in de krant met piekhaar omdat wij geen heel land vertegenwoordigen en zij wel. Wat ik ook inconsequent vindt is dat velen nu zeggen het niet nodig te vinden dat we de prinsesjes vaker zien of in ieder geval officiële foto's omdat ze vinden dat ze gewoon kind moeten kunnen zijn maar wanneer er een link geplaatst wordt naar foto's of een filmpje van de vakantie in Peru wordt daar door velen naar gekeken en vindt iedereen het zo leuk, evenals de link die Josine pas plaatste naar een foto van Maxima met de kinderen van een paar jaar terug (was geen foto van een foto moment) Dan moet je ook niet naar dit soort foto's willen kijken en het zo leuk vinden want ook die zorgen ervoor dat ze geen "gewoon"kind (kunnen) zijn

afbeelding van Josine Droogendijk

Josine Droogendijk

dinsdag 14 okt 2014 - 13:16

Ik vind wel dat er een verschil is tussen paparazzi-foto's of een foto waar bewust voor geposeerd wordt zoals in het Tropenmuseum. Alleen zou ik het nog beter vinden als zulk soort foto's eens wat vaker worden vrijgegeven :)

afbeelding van Willie

Willie

dinsdag 14 okt 2014 - 13:29

Dat ben ik helemaal met je eens Josine. De kans op paparazzi foto's wordt alleen veel groter wanneer je ze zo weinig ziet of er zo weinig officiële foto's komen ben ik bang want het zijn nu eenmaal prinsesjes en veel mensen, ook hier op deze site, willen die volgen en regelmatig zien. Dat is ook wat ik steeds probeer te zeggen, ga er meer ontspannen mee om dat is de grootste kans dat ze enigszins "normaal" kind kunnen zijn.

afbeelding van Josine Droogendijk

Josine Droogendijk

dinsdag 14 okt 2014 - 13:40

Dat zou ik ook denken, maar ik zit niet in hun situatie dus ik weet ook niet wat ik zou doen. Een keertje mee met een concert, opening van een nieuw paardensportcomplex of iets dergelijks lijkt me ook nog wel leuk voor de meiden, dus misschien dat ze dat in de toekomst meer kunnen doen?

afbeelding van Anouk

Anouk

dinsdag 14 okt 2014 - 11:28

Nou mocht WA iets gebeuren (en ik hoop van ganser harte niet!) dan zal Amalia haar opvoeding ook anders komen uit te zien. Maar het heeft geen zin om te vergelijken met andere vorstenhuizen, want ieder zijn eigen cultuur. En dan nog, wat als we ze wel regelmatig zouden zien? Welk wezenlijk verschil zou er dan zijn?

afbeelding van Gert

Gert

dinsdag 14 okt 2014 - 08:38

laat ze gewoon kinderen zijn. Hun hele volwassen leven ligt al onder een vergrootglas (zoals hier bijvoorbeeld), laat ze nu redelijk anoniem door het leven stappen....

afbeelding van The World of Royals

The World of Royals

maandag 13 okt 2014 - 22:41

Op de facebookpagina van Kinderen voor Kinderen zag ik dat het feestweekend op 8 november wordt uitgezonden. Wie weet zien we dan nog iets meer van het Koninklijk gezin terug!

afbeelding van Els

Els

maandag 13 okt 2014 - 21:44

Overal is wat voor te zeggen. Ik denk dat kleine Estelle van Zweden het wel leuk vindt, al die mensen, en Victoria kiest hiervoor omdat zij zichzelf compleet overvallen voelde toen ze volop met de pers te maken kreeg. De dochters in Spanje geven nu al een verveelde indruk, en dat is nog maar het begin. Ik denk dat zolang het bij de persmomenten blijft de drie A's het nog leuk vinden met de pers, later wordt het toch nog wel erger. Wel leuk zou het zijn als ze bij de grote evenementen zoals Koningsdag wat langer in beeld zijn.

afbeelding van Willie

Willie

dinsdag 14 okt 2014 - 00:32

@ Els: Dan zie jij iets heel anders dan ik. Ik heb net nog eens de foto's uit Spanje bij Robin Utrecht terug gekeken en zie alleen ontspannen en lachende gezichtjes die kijken en wijzen naar wat er gebeurt. Onze prinsesjes tonen zich een stuk meer verveeld bij alleen al de foto momenten zoals de laatste keer met de wintersport, ze laten nu al merken er geen zin in te hebben en snap ik ook wel op zich maar daarom denk ik dat het ook veel beter voor ze zou zijn wanneer ze er van jongs af aan mee vertrouwd raken, het hoort nou eenmaal bij hun positie. Je ziet bij bijv. de Deense, Noorse, Zweedse en Spaanse kinderen dat die er ook veel meer ontspannen mee omgaan. Toen onze prinsesjes er met koningsdag opeens even bij waren wisten ze zich totaal geen houding te geven als je dan de Deense kinderen op Groenland zag bijvoorbeeld. Dan zie je dat het voor de kinderen zelf ook beter is. Ze worden hier groot gebracht met het idee dat de media en de publiciteit iets heel vervelends is maar of ze nu willen of niet het hoort gewoon bij hun positie en als je ze daar nu niet mee om leert gaan dan levert het straks veel meer problemen op want we weten allemaal dat de puber leeftijd sowieso niet de makkelijkste is. En begrijp me goed, ze hoeven van mij echt niet overal en altijd te zijn maar er zijn best momenten waar er veel meer ontspannen mee om gegaan zou kunnen worden zoals Sofia al schreef, waarom gisteren niet gewoon even simpel poseren? Ze krijgen nu iets van oeh de pers, wegduiken of snel weglopen, dat is toch niet normaal? Zo krijg je dat er foto's bij het hockeyveld en bij school enz genomen gaan worden en dat vind ik niet kunnen, daar moeten ze zeker zich zelf kunnen zijn.. Kijk en als we dit allemaal niet willen met zn allen omdat we vinden dat je dat kinderen niet aan kunt doen dan moeten we onszelf de vraag durven stellen of we dan de monarchie nog wel willen want daar hoort het nu eenmaal bij. Als je vindt dat je dat een kind niet aan kunt doen dan moet je de hele monarchie niet willen. Persoonlijk ben ik zeker voor de monarchie waarbij ik me dan realiseer dat je dan van mensen vraagt dat hun leven al bij de geboorte vast staat en dat veel mensen ze willen volgen en ze willen zien maar daar staat dan ook wel wat tegenover. Mij en mijn kin deren volgen ze niet gelukkig en er is niemand benieuwd naar ons maar wij wonen dan ook niet in een paleis, dragen geen galajurken en koninklijke juwelen, hebben geen vakantie villa, gaan niet elke vakantie weken naar allerlei landen, zitten niet op paardrijden, ballet ,hockey, tennis, judo, viool les en zwemmen maar moeten het doen met 1 sport. Prima wat mij betreft maar ik wil maar zeggen, alles heeft 2 kanten.

afbeelding van Imke

Imke

dinsdag 14 okt 2014 - 19:09

Mooie mail, Willie, al houd ik er een andere mening op na dan jij.
Wat betreft de vergelijking tussen onze prinsesjes en de kinderen van andere vorstenhuizen kan ik niet meepraten omdat ik die andere kinderen niet volg. Wel heb ik altijd medelijden met de prinsesjes bij het fotomoment... Ik weet niet of jullie wel eens een opname hebben gezien waarbij je die meute fotografen ziet met hun camera' s, terwijl ze allerlei aanwijzingen roepen ('Amalia, Amalia, even hierheen kijken!'). En het duurt maar en duurt maar, en de kinderen kijken enigszins verdwaasd naar dat leger camera's maar blijven dapper glimlachen zoals ze is ingeprent door hun ouders. Je ziet WA en Máxima denken: wanneer is deze beproeving voorbij.
En dit is dan ook precies de reden waarom ik persoonlijk tegen de monarchie ben. Ik vind eigenlijk dat je mensen niet in die positie kunt brengen. Maar als ze er eenmaal in zitten, zoals Willem- Alexander, dan kun je ook niet meer verwachten dat ze zich nog net zo normaal voelen en gedragen als wij allemaal. Ze kunnen eigenlijk niet ontsnappen aan die positie en daarom is kritiek ook wel wat makkelijk. Het debat moet eigenlijk gaan over de vraag of we een monarchie willen, en niet over de vraag of de koning die we hebben niet teveel geld uitgeeft etc.
Tja, dit is misschien een rare bekentenis van iemand die een website als deze volgt. Ik ben ook niet ongevoelig voor de glamour van het koningshuis, en vind het leuk om Máxima te volgen, maar als erover gestemd zou worden dan stem ik voor afschaffing van het koningshuis.

afbeelding van Christa

Christa

woensdag 15 okt 2014 - 12:23

@Imke: wat zou je dan willen? Een president? Die kost net zoveel geld of mogelijk zelfs meer, worden iedere zoveel jaar gekozen met alle, financiele, gevolgen van dien, kijk maar naar Frankrijk als voorbeeld! Nee, van mij mogen ze blijven!
Ik ben het volkomen met Willie en Wilma eens dat ze de kinderen van jongs af aan vertrouwd moeten maken met de media en daar niet zo spastisch over moeten doen. Ik denk dat je de kinderen daar geen dienst mee bewijst! Jeetje, ze waren amper een paar seconden in beeld en ook op het NOS-filmpje zie je hoe "spastisch" ze uit beeld worden gehouden. Het was leuk geweest als ze even hadden geposeerd, misschien een ontmoeting met de "Kinderen-cast" en dat wij hadden kunnen zien dat onze koninklijke familie de liedjes ook kent, want WA zal er ook mee opgegroeid zijn! Nee, zoals ze het in Belgie (en andere landen) doen, waar prinses Elizabeth dan eigenlijk het middelpunt is bij dat soort (voor kinderen) gelegenheden, dat lijkt mij veel beter! Dat leert een bepaalde verantwoordelijkheid aan en gewenning, zodat ze er later goed mee om kunnen gaan! Immers, jong geleerd is oud gedaan! Maar als het zo doorgaat ben ik toch bang dat ze een hoop krediet kwijtraken.
;-))

afbeelding van Imke

Imke

woensdag 15 okt 2014 - 14:23

Aan een president zitten ook nadelen, maar dat lijkt me al met al toch veel beter bij de huidige tijd passen. Ik geef toe, ik ben wat inconsequent omdat ik op zich ook wel houd van de glamour van een koningshuis. Maar ik vind het uit de tijd. Al dat gedoe met de uitgaven van de koning bijv., dat zou toch lang niet zo gevoelig liggen met een president. Juist omdat een koning en zijn familie zo'n aparte positie hebben, aan de ene kant heel bevoorrecht en aan de andere kant juist heel beperkt in hun bewegingsvrijheid, wordt het een heel ingewikkeld gedoe. Zoals ik nu ook beluister in de discussie: omdat zij zo luxe leven van ons belastinggeld moeten zij in ruil een deel van hun privacy opofferen zodat wij als volk van hun doen en laten kunnen meegenieten. Ik vind die hele constructie ongelukkig.
En wat de koningskinderen betreft: misschien klopt het inderdaad dat ze er eerder mee vertrouwd raken als je ze vaker laat fotograferen. Maar het woord 'spastisch' vind ik niet op zijn plaats. Ze gaan gewoon als gezin naar een concert, waarom moeten ze zich dan een horde fotografen laten welgevallen? Dat heeft niets met spastisch te maken, WA en Máxima kiezen ervoor om de kinderen een relatief normale jeugd te geven en niet bij elk uitstapje buiten de deur in een of ander blad terecht te komen. Van mij mag dat, ze hebben daar over nagedacht en afspraken gemaakt over fotomomenten. Maar goed, je houdt toch niet tegen dat er weer kritiek op komt. Op zulke momenten benijd ik onze koning niet.

afbeelding van Josine Droogendijk

Josine Droogendijk

woensdag 15 okt 2014 - 12:26

Ze hadden wel een ontmoeting met de cast geloof ik. Of was dat alleen het koningspaar? Hopelijk wordt de foto die toen gemaakt is nog een keer vrijgegeven!

afbeelding van Maria

Maria

dinsdag 14 okt 2014 - 15:05

Willie, helemaal met je eens.

Ik ga nog ietsje verder: in mijn opinie kan de koning niet EN financieel volledig willen doen wat hij wil van gemeenschapsgeld EN volledige privacy eisen. Natuurlijk hebben hij en zijn gezin privacy nodig, dat hebben we allemaal. En natuurlijk kan het niet zo zijn dat hij niet betaald wordt. Maar ik verwacht wel een compromis. En die zie ik niet. Wat ik zie is uitbundig geld uitgeven en apart gedrag om maar niet in beeld te komen (zie bijvoorbeeld de afleidingsmaneuvre van Beatrix in Peru). Ik ben heel benieuwd om te zien hoe, over x aantal jaren, deze 3 prinsessen met de pers om zullen gaan.

afbeelding van pdbakker2546

pdbakker2546

dinsdag 14 okt 2014 - 12:00

Willy ik ben het volledig met je eens.WA had vroeger als kind al een hekel aan de pers en geeft dat zo op deze manier door aan zijn kinderen.
Je neemt toch verschillende opvattingen van je ouders over al dan niet bewust.

afbeelding van Sofia

Sofia

dinsdag 14 okt 2014 - 09:25

Willie, ik ben het volledig met je eens!!!

afbeelding van Kate

Kate

dinsdag 14 okt 2014 - 08:45

@Willie, goed doordacht en verstandige reactie heb je geschreven .
Duidelijk beeld van hoe het is ,ik ben het volledig met je eens ,van begin ( Spaanse prinsesjes ) tot eind .

afbeelding van car

car

maandag 13 okt 2014 - 22:39

Weet je, als ze 18 zijn gaan ze mee in de gouden koets...krijgen ze publieke taken etc etc..ik vind het wel goed dat ze een nog even zo normaal leven wordt gegund! We gaan ze nog lang zien op koningsdagen dus ik denk dat het wel goed komt! ;)

afbeelding van Imke

Imke

maandag 13 okt 2014 - 19:55

De prinsesjes laten zich elk jaar al uitgebreid fotograferen tijdens het foto-moment en we hebben ze ook gezien bij de inhuldiging en op Koningsdag. We zien ze sowieso dus al twee keer per jaar tamelijk uitgebreid, en daarnaast soms nog bij andere uitstapjes waarbij fotografen aanwezig zijn. Dat lijkt me voor zulke jonge prinsessen echt wel genoeg om te wennen aan de camera' s en de belangstelling. Ook ik vind het leuk om ze te zien, maar ik vind het niet terecht om te doen alsof we daar recht op zouden hebben, alsof ze een soort publiek bezit zijn. Die kinderen hebben nergens voor gekozen. Om die reden stoort het me ook dat áls we ze zien, sommigen ook nog aanmerkingen hebben op de kleding van de prinsesjes. Zo van: leuk, maar het jurkje is te truttig, of ze hadden wel een haarband in hun haar moeten doen. Dat kun je doen bij volwassen royals die in de publiciteit staan, maar niet bij kinderen, naar mijn mening. Ik geef WA en Máxima groot gelijk dat ze de kinderen zoveel mogelijk een beschermde jeugd willen bieden.

afbeelding van Sol

Sol

maandag 13 okt 2014 - 20:54

Mee eens.

afbeelding van Henny

Henny

dinsdag 14 okt 2014 - 09:20

Helemaal met je eens Imke.

afbeelding van Hilde

Hilde

maandag 13 okt 2014 - 20:14

Ben het helemaal met je eens

afbeelding van elisah.

elisah.

maandag 13 okt 2014 - 19:08

Helemaal met je eens Wilma!!!

afbeelding van Wilma

Wilma

maandag 13 okt 2014 - 19:01

Persoonlijk vind ik,dat we de prinsesjes veel te weinig zien.
Af en toe een foto moment,met uitzondering van de zomer sessie dit keer,heel begrijpelijk,maar er had op een later tijdstip best een ander moment gekozen kunnen worden.
Ik vind,dat er,bijna krampachtig,mee omgegaan word,terwijl het op een natuurlijke manier best goed kan worden gedaan.
Jammer is dit,omdat je de prinsesjes,volgens mij,niet vroeg genoeg moet laten wennen aan de publiciteit.
Daarbij kun je ook heel goed de beperkingen aangeven,die er voor zorgen,dat ze ook een gelukkig privé leven hebben.
Als je dit op een natuurlijke manier doet is er niks mis mee.Het kan ook juist heel leuk zijn,voor zowel de bevolking als voor de prinsesjes zelf!
Wat was Juliana haar tijd ver voorbij,gezien de vele foto,s en filmpjes van haar kinderen!Ook Beatrix liet vele babyfoto,s enz. zien....leuk was dat allemaal!
Teveel afschermen is niet goed...het zijn tenslotte publieke personen en dan verwachten de mensen dat af en toe ook.
Bovendien hoeft het helemaal niet zo vaak....af en toe een leuk familie portret of een openbaar optreden samen met papa en of mama zou geweldig zijn en kan ons koningshuis een lift geven!

afbeelding van Sofia

Sofia

maandag 13 okt 2014 - 20:05

Wilma.mee eens .Er wordt echt spastisch mee omgegaan. Even poseren met zijn allen kan niet zo moeilijk zijn lijkt me.

afbeelding van Els

Els

maandag 13 okt 2014 - 18:42

Waarom geen blote armen? Temperatuur in Nederland is nog vrij zomers op het moment en binnen in de zaal zal het nog wel ietsje warmer geweest zijn

afbeelding van AnnekeM

AnnekeM

maandag 13 okt 2014 - 18:40

Leuk ze weer te zien! Ik kan me wel voorstellen dat ze niet vaak in de publiciteit zijn, laat ze nu gewoon kind kunnen zijn. Met alle (social) media zien we toch al heel erg veel van ze.
Jammer dat we de outfit van Máxima niet goed kunnen zien, wel leuk dat ze weer voor laarzen kiest.

afbeelding van elisah.

elisah.

maandag 13 okt 2014 - 17:10

De foto is te onduidelijk om een goed beeld te krijgen.
Wel valt het op dat Amalia met blote armen loopt...........zo moeder zo dochter !!!
Al heeft Maxima dan vandaag wel lange mouwen.........!!

afbeelding van Liesbeth64

Liesbeth64

maandag 13 okt 2014 - 16:56

Grappig: één van de prinsesjes nu ook met blote armen! Is dat Amalia? Onherkenbaar zo.

afbeelding van Annelie

Annelie

maandag 13 okt 2014 - 16:21

Leuk om de kinderen weer eens te zien. Blauw Bloed van afgelopen zaterdag ging er net over dat we de 3 prinsesje in vergelijking met de andere prinsjes en prinsesjes uit Europa heel weinig zien.
Voor zo ver ik op de beelden kan zien, vind ik Máxima er leuk uit zien.
Ik hoop dat er nog betere beelden komen, zodat we een beter beeld van de hele outfit krijgen.

afbeelding van Willie

Willie

maandag 13 okt 2014 - 17:18

ehm, de prinsesjes weer eens zien, ze zijn nog geen 5 seconden in beeld, als je knippert met je ogen zie je ze niet eens.
Ben het helemaal eens met Blauw Bloed en snap er niets van waarom we zo weinig zien. Ze leren zo ook totaal niet om een beetje normaal met media belangstelling om te gaan waar ze, of ze nu willen of niet nu eenmaal hun hele leven mee te maken zullen hebben. Dat is namelijk de keerzijde van de medaille. Niet alleen maar allerlei voorrechten, een luxe leven enz maar ook dit hoort erbij. En waarom kan het in alle andere landen wel en hier niet?
Gisteren waren de prinsesjes in Spanje zelfs mee naar een parade. Dat hoeft dan voor mij niet maar er zijn genoeg gewone momenten dat het prima kan.

afbeelding van Sol

Sol

maandag 13 okt 2014 - 20:53

Zien we de prinsesjes te weinig?? Tja, goede vraag. Natuurlijk ben ik als royal fan altijd ook reuze nieuwsgierig naar de prinsesjes. Maar... ik gun het ze van harte om zo lang mogelijklekker kind te zijn en zo veel mogelijk buiten de publiciteit te blijven. Die publiciteit zullen ze voor de rest van hun leven hebben, geen haast om er nu al mee te beginnen.

afbeelding van Annelie

Annelie

maandag 13 okt 2014 - 17:54

Oké, we zien ze niet van dichtbij, maar ik vind het leuk om te zien dat WA en Máxima ze weer eens mee nemen naar een gelegenheid.
Ik ben het ook eens met Blauw Bloed en vind ook dat ze wel vaker eens ergens mee naar toe mogen genomen worden.
Maar, dan zul je ook zien dat er mensen gaan klagen over de leerplichtigheid van de prinsesjes.

afbeelding van LindaVanDeventer

LindaVanDeventer

maandag 13 okt 2014 - 18:19

Ik begin het ook steeds merkwaardiger te vinden dat we de prinsesjes zo weinig zien. Vooral omdat dit Nederland is en qua pers en paparazzi geen Engeland. Maar goed, toch ga ik er niet over oordelen. Je weet nooit of ze er redenen voor hebben. Je ziet maar weer aan Linda en John de Mol dat bekend zijn altijd een keerzijde heeft...

afbeelding van Wilma

Wilma

maandag 13 okt 2014 - 17:53

Vind ik ook,Willie,ik vraag me dat al lange tijd af.....
Wat ik op de foto zie,is weer een onverzorgd geheel en totaal niet koninklijk!
Jammer,jammer....

afbeelding van Els

Els

maandag 13 okt 2014 - 18:38

Lijkt mij meer een uitje van ouders met hun kinderen. In dit geval heeft het niets met koninklijk te maken. Het is geen werkbezoek hoor, ze zijn hier meer als prive personen. Gewoon een gezellige middag, zoals jij en ik bijv. naar de film zouden gaan.

afbeelding van Imke

Imke

maandag 13 okt 2014 - 19:39

Mee eens. Ze hoeven zich niet bij elk privé-uitje koninklijk uit te dossen. Dat het Jeugdjournaal er dan toch een glimp van opvangt is wat anders...

© 2019 ModeKoninginMaxima.nl | Alle rechten voorbehouden | Sitemap | Privacy & cookie policy
Realisatie door TWS Media uit Veenendaal

Realisatie door TWS Media

TWS Media uit Veenendaal is gespecialiseerd in het ontwikkelen van websites. Meer informatie? Bezoek onze website ?