The Dome en ziekenhuisclowns: Frederik en Mary tonen betrokkenheid in Aarhus
Koning Frederik en koningin Mary openden eind vorige week het nieuwe, monumentale kunstwerk ‘The Dome’ in het ARoS kunstmuseum. Ook bracht koningin Mary een bezoek aan patiënten en de ziekenhuisclowns in het Universitair Ziekenhuis van Aarhus. Als beschermvrouwe van de Deense Ziekenhuisclowns kreeg zij een bijzonder en hartverwarmend inkijkje in hoe spel en humor jonge … Meer lezen over The Dome en ziekenhuisclowns: Frederik en Mary tonen betrokkenheid in Aarhus
Kopieer en plak deze URL in je WordPress site om in te sluiten
Kopieer en plak deze code in je site om in te sluiten