Het jaarlijkse Rode Kruis Bal in Monaco is een feest van zien en gezien worden. Gezien werd Charlène zeker, mede dankzij haar lilakleurige couturejapon uit de nieuwe collectie van Armani Privé. 

Niets van deze website mag verveelvoudigd en/of openbaar worden gemaakt door middel van druk, fotokopie, fax, overtypen, opslag in een geautomatiseerd gegevensbestand of anderszins, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de beheerders.

Reacties


afbeelding van Paula

Paula

maandag 01 aug 2016 - 01:21

Is er hier een coupeuse/naaister die me kan uitleggen waarom die naad bij haar middel loopt. Hij breekt de hele jurk. Of is het om een andere reden gedaan?

afbeelding van orchidee

orchidee

maandag 01 aug 2016 - 14:29

Je zult ergens de coupe voor de buste en de wijdte van de rok moeten verwerken. Daarbij heb je ook te maken met de weefrichting van de stof, wat bij deze dunnen stoffen erg belangrijk is.
In elke strapless jurk zit wel een naad, soms op ingenieuze manier weggewerkt, maar hier gewoon in de taille.
Mogelijk zit onder het lijfje een bustier verwerkt en dan is een naad in de taille mooier.

afbeelding van zara

zara

maandag 01 aug 2016 - 15:49

Bedankt voor deze heldere toelichting, Orchidee! Ik vroeg me al af hoe deze jurk werd opgehouden. Er moet inderdaad een stevig 'harnas' als een bustier in de bovenkant zijn verwerkt, anders zakt de boel als een pudding in elkaar.
De zichtbare naad in de taille stoort mij ook niet, en ik vind hem zelfs meer vorm en definiëring aan deze prachtige jurk geven. Máxima mag wat mij betreft ook wel eens zo'n soort fantastische en geraffineerde pasteltintenjurk dragen. Ik beloof nu al dat ik niet zal letten op te krappe of verkeerde naden!

afbeelding van Helena

Helena

zaterdag 30 jul 2016 - 16:54

Als het allemaal echt waar is, wat de pers over haar schrijft, had de prins compassie met haar moeten hebben door niet
met haar te gaan trouwen.
Ik vind te jurk prachtig. Wat een kleuren! Wat een model!

afbeelding van Trixedo

Trixedo

vrijdag 29 jul 2016 - 18:15

Adembenemend mooi vind ik deze jurk - in feite een strapless-japon met schitterend (zo zie ook ik het :) openbloeiend bloemkelk-motief over de mooie buste heen (kan het vrouwelijker ?), in een heel fraai totaaaldesign en een uitermate zacht kleurenspel. Die bijzondere zachtheid straalt de sympathieke Prinses ook uit met haar fraai en lief gelaat, nog mooier gemaakt door het fijne kapsel en de chique oorhangers : een ongelooflijk verrukkelijk plaatje !!

afbeelding van Merel

Merel

donderdag 28 jul 2016 - 13:10

Beeldschoon, deze zeemeermin look. De waterkleuren, de vloeiende stof, het model met de 'opspattende golven' (of bloemen, net wat je er in wil zien). De pasvorm vind ik juist subliem, het lijfje lijkt wel gebeeldhouwd of geschilderd op haar lichaam. Ik snap echt niet wat hier mis mee kan zijn in dat opzicht (kijk naar de drie jurken van Maxima dit jaar, en hoeveel slechter die zitten, stuk voor stuk). En dan die fantastische waterval oorbellen en een heel fijn kettinkje, als een glinsterend diamantje in de vloedlijn. Ik ben fan.

afbeelding van Kate

Kate

donderdag 28 jul 2016 - 16:33

Merel ,fijn dat jij het ook zo ziet ( zo poëtisch als jij beschrijven kan ik niet!) .
Maar nav de reactie van Josine ging ik ook even twijfelen.
Helaas Josine ,bij Maxima zie ik zelden deze perfectie .

afbeelding van orchidee

orchidee

donderdag 28 jul 2016 - 14:20

Wat heb je dat prachtig, bijna poëtisch, beschreven.

afbeelding van Kate

Kate

woensdag 27 jul 2016 - 20:09

Eerlijk gezegd ,zie ik bij Maxima niet zo heel vaak een japon zo mooi afgestyled en passend als bij Charlene.
Waarschijnlijk komt het dat bij Charlene het plaatje bijna altijd kloppend is ,vwb de accessoires ,schoenkeuze,etc.
Wat mij dan weer opvalt Josine is dat er bij deze Royal altijd ( en bij andere royals ook !)vrij veel commentaar geleverd wordt over haar huwelijk ,uitstraling en vermoedelijke 'verbouwingen'.
Zelfs op roddelbladen gestoelde commentaren kunnen zonder correcties van bv TWoR blijven staan .
Dat is bij onze Nederlandse royals wel anders .......
Niet dat ik het storend vind hoor ,maar het contrast is zo groot ......)

afbeelding van Josine Droogendijk

Josine Droogendijk

woensdag 27 jul 2016 - 20:21

Ja, Charlene krijgt overal en altijd forse kritiek mbt haar huwelijk. En ik snap dat ook wel, gezien haar sombere uitstraling. Waarmee ik niet zeg dat de geruchten kloppen, zeker niet. Als ik de meest recente beelden zie van Charlene met haar tweeling in het zwembad dan zie ik een totaal andere Charlene. Als Máxima écht zenuwachtig is, zoals tijdens de inhuldiging, dan kijkt ze ook ietwat vreemd. Zou ik zelf ook hebben, dus ik begrijp het helemaal. Maar wat ik probeer te zeggen: misschien is ze wel gelukkiger dan wij denken, maar voelt Charlene zich niet comfortabel in de spotlights. We zullen de waarheid waarschijnlijk nooit weten.

afbeelding van Henny

Henny

woensdag 27 jul 2016 - 20:40

Hier sluit ik me bij aan.
Er wordt te snel geoordeeld en dat is zo unfair, heel kort door de bocht en een beetje dom.

afbeelding van Josine Droogendijk

Josine Droogendijk

woensdag 27 jul 2016 - 20:42

Ik weet niet of je kunt zeggen dat het dom is. Dat vind ik weer kort door de bocht ;) want in het algemeen is iemand die lacht gelukkig en iemand die somber kijkt ongelukkig. Toch?

afbeelding van Henny

Henny

donderdag 28 jul 2016 - 03:11

In het algemeen is het inderdaad waar dat iemand die lacht gelukkig is en iemand die somber kijkt niet.
Wat ik bedoel is dat in het algemeen zomaar iets beweren, het hebben van vooroordelen getuigt van domheid. :-)

afbeelding van Paula

Paula

donderdag 28 jul 2016 - 09:34

Vooroordelen die heb je als je iets bekritiseert zonder iets gezien te hebben. Charlene echter is regelmatig in de media.

afbeelding van orchidee

orchidee

donderdag 28 jul 2016 - 11:38

Maar Beatrix zei al over de media: "de leugen regeert".
We vormen ons een oordeel naar aanleiding van de verhalen van de media, niet omdat we de persoon zelf kennen. De schrijvende media kleurt het beeld, net zoals de foto's gefotoshopt worden.
We moeten dus heel voorzichtig zijn met oordelen over wat we in de media zien.

afbeelding van Henny

Henny

donderdag 28 jul 2016 - 12:36

Mee eens, hoor.
Helaas oordelen veel mensen n.a.v. de verhalen in de media en die verhalen zijn meerendeels eenzijdig. Er zijn altijd mensen die blijkbaar van roddels houden en gaan hierin dus mee, zonder er zelf bij na te denken. Zo oppervlakkig, naar mijn mening :-)

afbeelding van Kuifje

Kuifje

zaterdag 30 jul 2016 - 08:21

Dit gaat hier nu over Charlène maar in België hebben we dit ook meegemaakt, destijds met de tweede echtgenote van Leopold III. Lilian was een bloedmooie en mondaine vrouw. Maar ze was niet van adel en Vlaamse en dus is ze nooit aanvaardt in de hogere kringen. De pers schetste van haar dan het beeld van de intrigante en boze stiefmoeder waardoor ook jan met de pet en miet met de sjaal haar minachtten. Later bleek dan ook nog eens dat de karakters van Fabiola en Lilian botsten waardoor er geen contact meer was tussen Laken/Belvédère/Luxemburg en Argentueil. En daardoor komt het dus waarschijnlijk ook dat Filip en Mathilde zich harkerig gedragen "en public". Elk woord dat ze zeggen wordt geevalueerd, elke stap die ze zetten wordt doorgelicht, wat ze dragen, hoe ze lachen of niet lachten, alles wordt met een zgn. kritische blik bekeken. Doen ze dit, ze moesten dat gedaan hebben, doen ze iets het is niet goed en doen ze niets het is ook niet goed. In België is het gezien de politieke situatie heel moeilijk voor F&M om te handelen en ze moeten constant op hun tellen passen, dus lopen ze constant gecrispeerd. En wij lopen daar in omdat we zelf niet meer kritisch zijn of durven te zijn. (En soms denk ik dat een groot deel van de negatieve gevoelens in België voortvloeit uit jaloezie en afgunst.) Dit heeft allemaal niets te maken met mode maar ik vind het fijn als we even buiten de lijntjes mogen kleuren en ook daarover kunnen praten. Dank daarvoor.

afbeelding van Henny

Henny

donderdag 28 jul 2016 - 09:38

Je bedoelt de roddelmedia:-)

afbeelding van orchidee

orchidee

woensdag 27 jul 2016 - 15:58

Prachtige japon, heel mooi gemaakt.
Bijzonder de stof die als een soort bloemkelk over de buste loopt.
Ik vind deze qua kleur, stof en pasvorm werkelijk schitterend.

afbeelding van Josine Droogendijk

Josine Droogendijk

woensdag 27 jul 2016 - 16:27

Ik bedoel het niet rot, maar het valt me altijd op dat over elk naadje van Máxima's kleding keihard wordt geoordeeld. (En dan heb ik niet jou op het oog hoor, zou niet weten wie precies wat zegt) Maar ik zie bij deze japon óok naadjes lopen bij de buste en de onderkleding lijkt me ook niet perfect. Nou vind ik dat verre van storend hoor, maar ik vind het contrast met reacties bij Máxima zo groot.

afbeelding van Jens

Jens

woensdag 27 jul 2016 - 20:14

Eens Josine. Het bovenstuk zit gebobbeld, niet mooi. Ik meen vorige week had ze een loeistrakke, witte of crème glitterjurk aan waarbij het leek of deze doorscheen bij borsten en buik. Lelijk. Niemand ziet er áltijd goed uit, zelfs koninginnen en prinsessen niet. Maar Máxima ziet er altijd verzorgd uit en vaak nog stralend ook. Dat vind ik fijn. Ook al is haar kledingkeuze niet altijd de mijne.

afbeelding van orchidee

orchidee

woensdag 27 jul 2016 - 19:58

Dat verschil valt me ook steeds op. Wel vind ik de kleding van Natan super slecht, maar dat vind ik ook wanneer Mathilde het draagt. Zij krijgt er echter veel minder kritiek op en wanneer je dat een keer doet, krijg je heel veel negatieve reacties, dus dan stop je er vanzelf mee..... De kritiek op Maxima gaat inderdaad af en toe wel wat te ver, zowel in negatieve alsook in positieve zin.
De japon van Charlene heb ik ook al op andere foto's gezien, en vooral de verwerking van de stof boven de buste vind ik subliem Op deze foto zit deze wat gekreukt/ribbelig bij de buste, maar op andere foto's zie je dat niet.

afbeelding van Josine Droogendijk

Josine Droogendijk

woensdag 27 jul 2016 - 14:27

Wat vinden jullie van de pasvorm van de jurk? Met name het decolleté?

afbeelding van Magda

Magda

woensdag 27 jul 2016 - 08:54

Beeldschoon.

afbeelding van Henny

Henny

dinsdag 26 jul 2016 - 19:44

In één woord BEELDIG! Ik hou erg van haar kledingstijl. Haar korte kapsel is sportief en vind ik geweldig. Het past bij haar.

Ik vind het nogal hard om te oordelen over het feit of ze wel of niet gelukkig is en of ze wel of niet met elkaar hadden moeten trouwen. Ik vind het zo oneerlijk en niet juist. Dat is oordelen als een blinde over kleuren.

afbeelding van LindaVanDeventer

LindaVanDeventer

woensdag 27 jul 2016 - 12:18

Mee eens, je weet nooit hoe het zit tussen twee mensen in een relatie. Daarnaast kan het dat Charlene zenuwachtig wordt van openbare optredens en daardoor in het openbaar heel anders overkomt, dan hoe ze is achter gesloten deuren!

afbeelding van Marga

Marga

maandag 25 jul 2016 - 23:40

Prachtige jurk!!

afbeelding van AnnekeM

AnnekeM

maandag 25 jul 2016 - 18:58

Wat een prachtige jurk en wat is Charlene toch een mooie vrouw! Wat weet ze toch altijd prachtige kleding te kiezen. Haar korte haar vind ik echt super leuk. Zo jammer dat ze een wat verdrietige indruk maakt op deze foto's.

afbeelding van elise1

elise1

maandag 25 jul 2016 - 18:35

Prachtige jurk, prachtige vrouw. En knap dat jullie aan de foto's kunnen zien dat ze niet gelukkig is. Ik kan dat niet hoor.....

afbeelding van Doro

Doro

woensdag 27 jul 2016 - 12:04

dat wordt niet beoordeeld aan de hand van deze fotos elise1 maar naar aanleiding van alle berichtgeving rondom dit echtpaar

afbeelding van Henny

Henny

woensdag 27 jul 2016 - 15:27

De roddelbladen en -pers, bedoel je? Die weten het altijd weer beter dan de personen over wie ze roddelen en schrijven.

afbeelding van Carolina

Carolina

donderdag 28 jul 2016 - 13:21

Sterker nog, ze weten over het algemeen meer van de mensen dan de mensen zelf.

afbeelding van Iris

Iris

maandag 25 jul 2016 - 16:21

Ik vind dat ze er niet mooi uit ziet, met dat peroxide haar en al die botox. Ik kan me voorstellen dat mondaine vrouwen in Monaco er ook zo uit zien. Ze accentueert ook altijd haar schouders en dat zou ze juist niet moeten doen. Ik vind haar ook totaal niet vrouwelijk.

afbeelding van Nini

Nini

vrijdag 29 jul 2016 - 20:40

Ik begrijp die opmerking over haar schouders helemaal niet. Ze heeft prachtige schouders. Die mag ze best laten zien. Als het nu Leatizia was met haar magere, knokige schouders
En bij peroxide haar denk ik eerder aan Mette Marit.
Ik begrijp sowieso niet waarom sommigen altijd zo veel kritiek op haar hebben. Ze ziet er altijd prachtig uit. Mooie kleding. Bescheiden sieraden. Subtiele make-up.

afbeelding van Henny

Henny

zaterdag 30 jul 2016 - 11:37

Ik begrijp het ook niet Nini. Haar schouders zijn mooi ontwikkeld tijdens haar zwemperiode. Die mogen best geaccentueerd worden, vind ik. Ze heeft aboluut geen peroxide haar! Die opmerking begrijp ik ook niet. Bij peroxide haar stel ik me toch heel iets anders voor en dan denk ik meteen aan GW.
Ik vind haar er ook altijd prachtig uitzien, maar ja smaken verschillen gelukkig. Of ze nu wel geen botox gebruikt, so what. Mocht dit zo zijn (ik bespaar me de moeite om op vroegere foto's van haar te Googlen) dan moet ze dit zelf weten. Ze heeft een mooi fijn gezichtje. :-)
Het is altijd makkelijk om kritiek op iets of iemand te hebben.

afbeelding van Trixedo

Trixedo

zaterdag 30 jul 2016 - 11:51

Nini en Henny, ik ben het met jullie compleet eens ! Ja, haar mooie schouders (die in haar zwemsterperiode wel wat hoekiger waren) mag ze gerust laten bewonderen (daarom staat strapless, wat ze heel graag draagt, haar erg goed), en ze heeft een bijzonder lief gezichtje. Bovendien hou ik ook zo veel van haar kapsels !

afbeelding van Carmen

Carmen

maandag 25 jul 2016 - 16:43

Helemaal met je eens. En ze wordt zo vaak vergeleken met Grace...bloedirritant vind ik dat! Behalve het blonde haar vind ik dat er qua uiterlijk en uitstraling 0 overeenkomsten tussen deze twee vrouwen te ontdekken zijn.

afbeelding van Iris

Iris

maandag 25 jul 2016 - 17:06

Ja, die vergelijkingen met Grace zijn ongelooflijk, waar halen ze het vandaan!.

afbeelding van elisah.

elisah.

maandag 25 jul 2016 - 17:43

Het enige waar ze met Grace mee is te vergelijken is haar prachtige kleding .Ik ben weg van haar kledingstijl.
Verder is ze totaal anders.
En als ik foto,s van haar zie van vroeger, krijg ik medelijden met haar, waar is die lach gebleven en die ontspannen blik ?
Heel triest dat er dit van haar geworden is.
Hopelijk kan ze wel genieten van haar kinderen.

afbeelding van Nini

Nini

maandag 25 jul 2016 - 15:40

Beeldschoon. Ook haar kapsel.

afbeelding van Marja

Marja

maandag 25 jul 2016 - 14:49

Mooie jurk, staat ook prachtig bij haar sleutelbenen. Maar die intrieste blik die ze heeft. (En die ze vrijwel altijd heeft.) doet je echt afvragen of ze wel gelukkig is op dit moment.
Kijk maar eens bij deze foto tijdens haar zwem cariere, dan lachen haar ogen mee.
http://www.gettyimages.nl/pictures/june-2001-south-african-swimmer-charl...

Dat doen ze nu nog maar hoogst zelden.

afbeelding van Paula

Paula

maandag 25 jul 2016 - 16:14

Op hun huwelijk leek ze ook al niet gelukkig. Ik kan me een interview met hun beiden na afloop nog herinneren. Erg gekunsteld was het.

afbeelding van Siobhan

Siobhan

maandag 01 aug 2016 - 10:51

Ze ziet er werkelijk fantastisch uit!
Wat een bijzondere jurk! Ontwerp en kleur.
Met haar lengte en figuur is ze echt een eveningdress-kampioen!
Armani privé is zo geschikt voor haar!
Ja ik word hier helemaal enthousiast van.

afbeelding van Paula

Paula

maandag 25 jul 2016 - 12:31

Héél bijzonder die lila flapjes bovenin de jurk. Het doet me gelijk denken aan bloemstelen en -bladeren die gedrapeerd zijn. De kleuren van de jurk vind ik erg mooi. Maar de dwarse naad halverwege haar middel snap ik niet: hij breekt de indruk van lange bloemstelen. Ook vind ik de jurk bovenin wel heel strak zitten.
Waarom ze er oranje bloemboeketje bijdraagt...? Snap ik niet. Haar kapsel zit echt heel mooi, ik ben heel enthousiast.

afbeelding van The World of Royals

The World of Royals

maandag 25 jul 2016 - 18:49

Aangezien bloemen altijd aangeboden worden aan Royals, hebben ze daar weinig over te zeggen.

afbeelding van elisah.

elisah.

maandag 25 jul 2016 - 11:30

Ik vind de jurk beeldschoon, kleuren en model geweldig!
Maar de uitstraling van Charlene doet er geen goed aan, zo triest, ik begrijp dat het dubbel is om in Nice te zijn, maar dan moet je ook niet naar een feest gaan.
Ik mis de klik bij dit paar, jammer, met die schatten van kinderen en alles wat ze hebben zou het een sprookje kunnen zijn.!
Maar ik denk niet dat het een sprookje is.

afbeelding van Els

Els

maandag 25 jul 2016 - 13:15

Sprookjes bestaan niet. In dit geval zo waar. Ik denk dat Charlene echt onderschat heeft wat Royalty inhoudt, maar ook de familieverhoudingen binnen deze familie Grimaldi doen er geen goed aan. Albert lijkt eerder te heulen met zus Caroline, dan Charlene te steunen en te begeleiden. Ik vrees dat dit een scheiding wordt a la Charles en Diana. De hele familie tegen je krijgen en alleen gedoogd worden als broedkip voor het nageslacht. Deze twee hadden nooit moeten trouwen. Hij is er niet geschikt voor.

afbeelding van zara

zara

maandag 25 jul 2016 - 11:07

Wat een mooie japon, ik houd wel van dit soort in elkaar overlopende pasteltinten. De jurk doet denken aan de zee, met die schelp-achtige 'dingen' op het decolleté. Charlene is nooit een lachebekje geweest, ze kijkt altijd een beetje mysterieus-melancholisch. Maar dit keer was er natuurlijk feitelijk ook weinig te lachen, na die gruwelijke aanslag op de promenade van Nice (ik heb wel eens gelezen dat ze in Nice een villa hebben waar ze ook veel verblijven). Het korte kapsel vind ik eigenlijk maar niks, ik zou het liever wat langer zien.

© 2019 ModeKoninginMaxima.nl | Alle rechten voorbehouden | Sitemap | Privacy & cookie policy
Realisatie door TWS Media uit Veenendaal

Realisatie door TWS Media

TWS Media uit Veenendaal is gespecialiseerd in het ontwikkelen van websites. Meer informatie? Bezoek onze website ?