Dat was een hele verrassing vanochtend! Prinses Amalia, Prinses Alexia en Prinses Ariane, niet met losse haren, maar met ingevlochten haren, schuin opgestoken in een knotje! 

En, zoals velen van ons hier hoopten: alle drie met verschillende kleding. Op de capes van dames na, weten we nog niet van welke ontwerper hun kleding is! Tips zijn dus Welkom!

De cape van Prinses Amalia is eerder gedragen door haar nichtje Gravin Eloise, en door haar zusje Prinses Alexia. 

De capes van Prinses Alexia en Prinses Ariane zijn eerder gedragen tijdens de Koningsvaart, op de inhuldigingsdag van Koning Willem-Alexander in 2013.

De jurk van Prinses Ariane is van Pili Carrera, zo bevestigde de eigenares van Pili Carrera Amsterdam. Vermoedelijk draagt ze er een witte bolero over, want op sommige foto's is te zien dat ze lange mouwen draagt. Ook zijn haar schoenen, en de schoenen van Prinses Alexia, van Pili Carrera.

Met dank aan AnnekeM kan ik jullie melden dat de jurk van Prinses Alexia ook van Pili Carrera is! Deze komt uit de zomercollectie 2013, dezelfde collectie waar ook de gele jurkjes van de inhuldigingsdag en de jurken van de officiele foto's uit komen! Eerder meldde ik al dat ook de schoenen van Alexia van Pili Carrera zijn, en dat ze de cape van Natan draagt, die ze droeg tijdens de Koningsvaart op 30 april 2013. 

Wie herkent de jurken van de dames?

 

Foto ©RVD, overige beelden ©screenshots live-uitzending NOS

Noot van de redactie: Dit artikel is geschreven door de beheerder van The World of Royals en  The World of Royals - Kids Clothes, die op deze website vooral over de mode van prinses Laurentien schrijft, en regelmatig over de mode van andere prinsessen. Inhoudelijke vragen over het artikel kun je kwijt via een reactie en algemene vragen over de website kun je stellen via het contactformulier. Informatie en afbeeldingen mogen niet worden overgenomen zonder toestemming van de beheerster van The World of Royals - [email protected].

Niets van deze website mag verveelvoudigd en/of openbaar worden gemaakt door middel van druk, fotokopie, fax, overtypen, opslag in een geautomatiseerd gegevensbestand of anderszins, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de beheerders.

Reacties


afbeelding van orchidee

orchidee

donderdag 30 apr 2015 - 14:46

Wanneer iemand met een donkere huid een huidkleurige panty aantrekt, is die zeker niet camel kleurig, maar eerder taupe of bruin. Die is voor hun dan toch gewoon "huidkleurig".
En inderdaad Becca, ook bij mij worden mijn melkflessen dan mooi licht bruin.

afbeelding van Doro

Doro

donderdag 30 apr 2015 - 14:46

iris, ik vind dat jij enorm respectloos reageert vaak. verplaats je eens in een ander daar is nog nooit iemand slechter van geworden
Ik heb er zelf ook nooit gerealiseerd inderdaad maar las laatst een artikel en toen schrok ik wel, wat een eye-opener!!
BeccaD, dan moet je een ander merk kiezen ;))

nu goed, wederom kunnen maar weinig mensen hier tegen en suggestie! wat is dat toch ongelooflijk irritant

afbeelding van BeccaD

BeccaD

donderdag 30 apr 2015 - 14:36

En als ik een "huidskleurige" panty aantrek zijn mijn benen altijd een stuk bruiner dan zonder... ;-)

afbeelding van Josine Droogendijk

Josine Droogendijk

donderdag 30 apr 2015 - 14:33

Wat betreft de benaming huidskleur: Ik heb er geen problemen mee en ik heb ook nog nooit gehoord van iemand met een getinte huid dat hij/zij zich er aan stoorde. Maar als er iemand is die goede opties heeft, dan hoor ik ze graag.

En ik zit er inderdaad over na te denken wat wijs is qua reacties over de prinsesjes. Enerzijds wordt er op internet heel respectloos gesproken en blijft alles hier netjes, maar aan de andere kant kan het ze natuurlijk wel kwetsen. Lastig. Ik ben er nog niet over uit.

afbeelding van Doro

Doro

donderdag 30 apr 2015 - 13:04

beetje off-topic, maar ik zie vaak in de teksten en reacties staan:'Nude" of Huidskleur...
dit kan best als kwetsend gezien worden voor mensen die geen blanke huidskleur hebben, immer bij hen is 'Nude' een heel andere kleur dan de kleur die hier bedoeld wordt...

afbeelding van MrQQQU

MrQQQU

donderdag 30 apr 2015 - 14:08

Goed dat je het aanstipt Doro! Onlangs las ik er iets over en ik had daar als blanke westeuropeaan nooit zo over nagedacht. Nude en huidkleurig zeggen inderdaad iets over de periode waarin bijna iedereen nog blank was hier. Dat is niet meer zo dus kan het discriminerend opgevat worden. Ook al is het misschien helemaal niet zo bedoeld. Voor anderen kun je niet bepalen of iets niet discriminerend is.
Laten we het maar de kleur noemen die het werkelijk is in mode en makeupland! En nude en huidkleurig schrappen.

afbeelding van Iris

Iris

donderdag 30 apr 2015 - 14:09

-

afbeelding van MrQQQU

MrQQQU

donderdag 30 apr 2015 - 14:12

Jammer hoor zo'n respectloze reactie!

afbeelding van Iris

Iris

donderdag 30 apr 2015 - 14:08

Sorry Doro, dit vind ik wel heel erg ver gezocht......, zo kun je bij alles wel iets bedenken wat zou kunnen discrimineren.

afbeelding van MrQQQU

MrQQQU

donderdag 30 apr 2015 - 14:11

Inderdaad! Maar wat is er mis met empathie Iris? Waarom groepen pijn doen als dat niet hoeft? Daar snap ik dus niks van!

afbeelding van The World of Royals

The World of Royals

donderdag 30 apr 2015 - 13:48

Hm, waarom is dat kwetsend? De meeste Nederlanders zijn nu eenmaal blanken. En nee, dat bedoel ik niet discriminerend, maar is gewoon een feit. En bovendien wordt nude ook wel voor meerdere tinten gebruikt, lichter en donkerder. Ik geloof er persoonlijk niet in dat mensen met een donkerder huidskleur hier over vallen. Huidskleur is een gewoon normaal woord ;-).

Trouwens: huidskleurig is in het engels; skin-colored - nude betekent letterlijk: naakt.

afbeelding van Kate

Kate

donderdag 30 apr 2015 - 08:47

Mmmmm ,en als je even verder kijkt/ leest dan dit blog ,dan wordt al snel duidelijk dat we hier mer respect onze mening geven .
Als kinderen van je eigen leeftijd veel kritiek hebben op je outfit .......
Bekijk gewoon even de link waar Josine in geïnterviewd ( RTL)wordt ,of jeugdjournaal .
En de kans dat ze dat bekijken is veeeeel groter dan dat ze een mode site over hun mama gaan bekijken .

afbeelding van Myrte

Myrte

woensdag 29 apr 2015 - 22:08

Kunnen we hier misschien stoppen met het uiten van zoveel kritiek op 3 prinsessen van onder de 12? Is de waarde van je (ongezouten) mening geven voor ons hier hoger dan van het mogelijk kwetsen van deze kinderen die zichtbaar nog wat onwennig hun best doen bij een optreden als afgelopen maandag?
@World of Royals, is het een idee om als het om de prinsesjes gaat het commentaar deel niet te openen. Je wordt hier gewoonweg voor de leeuwen gegooid. Voor kinderen niet echt fair, koninklijk of niet.

Wat mij betreft maar snel weer naar de volwassen Royals kijken..

afbeelding van jeanine68

jeanine68

donderdag 30 apr 2015 - 08:49

Ben het met volkomen je eens, Myrte!! Het zijn alle drie, op haar eigen manier, schatten van meiden!

afbeelding van Annetje

Annetje

woensdag 29 apr 2015 - 22:33

Volgens mij is dit een modeblog. En gaat het ook over de KLEDING van deze meisjes, dwz niet over die meisjes zelf. Dat zijn schatjes. Lief, aardig, volgzaam, uiterst correct., voor wat wij hebben kunnen zien dan.
Ik ben het verder met iedereen eens, ze zagen er niet uit! Dwz qua kleding, en kapsels.
Meer zeg ik er niet over. Modeblog enzo, Myrte.

afbeelding van AnneR

AnneR

donderdag 30 apr 2015 - 14:29

Normaal reageer ik nauwelijks meer, maar hier moet me toch iets van het hart. Het is een misvatting dat je kleding en persoon kunt scheiden: kleren maken de man/vrouw/kind. Maken in onze maatschappij deel uit van wie je bent, je identiteit. Trouwens, in welke maatschappij ook maakt het uiterlijk deel uit van je identiteit. We hebben het hier wel over opgroeiende meisjes (in een bijzondere en dus ook kwetsbare positie), die hun identiteit aan het exploreren zijn. In een interview met WA heeft hij juist hierop gewezen om hen bewust in de luwte te houden. Blijkbaar zijn zijn ervaringen zó, dat hij zijn kinderen dat niet wil aandoen.
Je verschuilen achter "modeblog/ smaken verschillen/ etc" is heel makkelijk, want we zijn hier anoniem. Maar besef wel dat elke reactie er één is die aankomt bij de ander. Naast het recht van eigen mening en vrijheid om dat te uiten staat nog altijd de plicht om te beseffen welk effect je woorden kunnen hebben (en daar rekenschap voor dragen). Ik weet het , het klinkt nogal zwaar, maar wat je in eigen kring al snel makkelijk kunt zeggen (want dan zien ze je of kennen ze je) wordt een ander verhaal als je het het internet op zwiert.

afbeelding van The World of Royals

The World of Royals

donderdag 30 apr 2015 - 00:09

Sowieso ben je het niet met iedereen eens dan, want ik vind de kapsel en de kleding prima ;-). Alleen de capes, met name die van Amalia, hoeft van mij niet.

Of het commentaar te sluiten is weet ik niet, maar dat lijkt me ook geen goed idee. We mogen best onze mening geven, maar we mogen best iets rekening houden met de gevoelens van de meisjes.

afbeelding van Agnes

Agnes

woensdag 29 apr 2015 - 17:06

Ik vond de kleding, kapsel, schoenen en capes bij de prinsessen niet top. Vooral Amalia was echt te donker gekleed met die cape, het haar vond ik bij haar het mooist zitten. En de twee andere capes vond ik met de inhuldiging eigenlijk ook al niet mooi... Het totaalplaatje is gewoon wat rommelig. De kapsels nog wat ouwelijk voor de jongste twee. Kortom er is geprobeerd er iets leuks van te maken, maar het is het nog net niet helemaal. Wat mij betreft hebben de meisjes volgende keer een leuk laarsje aan en een mooi jasje met een vrolijke sjaal. Er zijn echt wel mogelijkheden wat betreft eigen keuze van de meisjes en het mooi op elkaar afgestemd zijn met elkaar als gezin. Als ik naar de foto's van Koningsdag van vorig jaar kijk vind ik echt dat het plaatje er leuker uitziet. Zelfs met losse haren en dezelfde kleding voor alledrie. Het was gewoon een hele leuke outfit die ze toen aan hadden.

afbeelding van Lisanne

Lisanne

woensdag 29 apr 2015 - 16:49

En nu heb ik er genoeg over gelezen:). Ik vind Alexia en Ariane's kleding leuk. Lekker vrolijk. Amalia's kleding opzich ook wel. Maar wel anders, en geeft een ander totaalplaatje. Misschien was het leuk geweest als ze een fleuriger ensemble aan had getrokken. Of de cape niet de hele tijd aan had gehad, want die was mi te donker voor het plaatje. Het kapsel van de 3 meiden vind ik positief maar voor Alexia en Ariane te ouwelijk. Bij Amalia kan het goed vind ik... Bij de meiden had het misschien leuk geweest om het los maar naar achteren of gewoon een watervalvlecht ofzo. Dat kan ook goed!
Verder zou ik graag zien dat Amalia toch eens iets openbaars ging doen. Ze leek te genieten (bij Alexia was dat iig wel anders) en ik zou het leuk vinden om haar dat te zien doen. Elisabeth van België deed al een opening van een ziekenhuis toen ze 9 was. Dat vind ik ietwat vroeg maar, Amalia heeft nu een prima leeftijd om haar eerste opening te doen..

afbeelding van pdbakker2546

pdbakker2546

woensdag 29 apr 2015 - 16:22

Nog even een kleine toevoeging . Ik ben absoluut voor de monarchie,maar hoe je het ook wendt of keert de prinsesjes zijn eenmaal kinderen van een Koningspaar. Zoals het ook voor andere kinderen geldt er zijn nu eenmaal leuke en minder leuke dingen in het leven.

afbeelding van pdbakker2546

pdbakker2546

woensdag 29 apr 2015 - 14:23

De kritiek op de kleding en kapsels van de meisjes wil ik buiten beschouwing laten.
Zo te zien voelden de prinsesjes zich op Koningsdag niet zo erg op hun gemak. Ik vind het daarom ook jammer dat de ouders hun kinderen altijd krampachtig buiten de publiciteit houden.
Het is bekend dat WA altijd een aversie tegen de pers heeft gehad en wellicht krijgen de oudsten hier toch iets van mee. Ook de mediacode is niet zo'n populaire maatregel. Geen wonder dat de meisjes na altijd in de luwte te zijn gehouden zich niet zo prettig voelen in kleding en met een kapsel die ze zelf waarschijnlijk niet uitgekozen zouden hebben. Dan nog een grote mensenmenigte om hun heen,en ja hoe akelig kan het dan zijn.
Als ik kijk naar de Scandinavische, Belgische en Spaanse vorstenhuizen en zie hoe spontaan de kinderen met de pers omgaan dan denk ik ,het kan ook anders.
Zelfs de kleine George is al gewend aan fotografen en heeft het prima naar zijn zin. De vertederende lach van het kereltje doet toch wel blijken dat hij heel ontspannen is.
Het was daarom beter geweest om ze van jongs af aan te laten wennen aan publieke optredens.
Misschien sla ik de plank helemaal mis maar zo zie ik het.

afbeelding van Eftichia

Eftichia

woensdag 29 apr 2015 - 14:50

[email protected] Ik ben het volkomen met u eens, die beschermende opvoeding werkt in het nadeel van de prinsesjes. Aangezien het volk recht heeft om de prinsesjes te zien hadden de ouders hun kinderen beter moeten voorbereiden, nu voelde het alsof ze zo voor de leeuwen werden gegooid, logisch dat vooral de twee jongsten er moeite mee hadden..Was het achteraf gezien misschien niet veel beter geweest om gewoon als Koninklijk gezin in het midden van de straten te lopen, i.p.v. al dat handjes geschud?

afbeelding van marinde

marinde

woensdag 29 apr 2015 - 18:42

Daar zeg je nogal wat: 'het volk heeft het recht de prinsesjes te zien'. 'Recht' vind ik een zwaar woord waar het om de prinsesjes gaat. Amalia heeft pas vanaf haar 18e een functie en salaris. Dan hebben we er 'recht' op te weten wat ze daarvoor doet. En overigens denk ik dat we niet moeten vergeten dat de prinsesjes wel degelijk in veel situaties met al dan niet officiële fotografen te maken krijgen en weten dat er voor hen speciale belangstelling bestaat.

afbeelding van Nelleke

Nelleke

woensdag 29 apr 2015 - 14:27

Dat zijn eigenlijk allemaal argumenten vóór afschaffing van de monarchie. Ik denk dat de prinsesjes nooit een normaal leven kunnen leiden zolang dat monarchie bestaat. Begrijp me niet verkeerd, ik zou voor geen goud met hen willen ruilen noch met ieder ander lid van de koninklijke familie.

afbeelding van BeccaD

BeccaD

woensdag 29 apr 2015 - 16:20

Dat lees ik dan toch anders..
Ik ben het wel eens met pdbakker, ik denk dat de aversie tegen de pers van WA wel duidelijk gevoeld wordt door de kinderen.. Lastig hoor, ik zou niet graag in hun schoenen staan..
Ik vind ook absoluut dat de andere Europese royals er een stuk relaxter mee om lijken te gaan.. En ik heb niet het idee dat die kdn eronder lijden..

afbeelding van elise1

elise1

woensdag 29 apr 2015 - 12:52

Ben het wel met Elisah eens, niet al te kritisch over zulke jonge kinderen zijn.
Hoewel.... was ook niet super-enthousiast over de kleding, al vond ik het juist wel heel goed dat ze alle drie iets anders aan hadden. Jurkjes zijn leuk, maar vooral die capes maken het zo tuttig. De capes van Alexia en Ariane hebben een 'oude dames' kleur, niet iets voor jonge meiden.
En de cape van Amalia is waarschijnlijk in Lech gekocht. Best geinig in combinatie met een hele stoere spijkerbroek en gympen maar niet bij zo'n net jurkje en zwarte maillot.
Het haar van de meiden vond ik wel mooi en het lijkt me ook wel praktisch. Met al die wind van maandag was het vast niet handig geweest, zoveel loshangend lang haar. Dan hadden we weer kritiek gehad op het feit dat ze alsmaar met hun haar bezig waren (uit hun ogen vegen).
En de meiden hebben zich super gedragen. Vooral Amalia, die was enthousiast en deed heel leuk mee. Top! Wat geeft het als je dan af en toe even inkakt en niet zo vrolijk kijkt.

afbeelding van Maxi

Maxi

woensdag 29 apr 2015 - 00:12

De Spaanse prinsesjes vind ik inderdaad ook altijd veel leuker gekleed dan de onze. De kapsels van de meiden vond ik tenenkrommend, hun capes tuttig.

afbeelding van elisah.

elisah.

dinsdag 28 apr 2015 - 17:10

Ik vind het eerlijk gezegd sneu voor de meisjes om zo bekritiseerd te worden.
Hoop echt dat ze niet alles te zien of te lezen krijgen, het is voor hen al best spannend om zo,n dag mee te maken en als je dan alles leest wat over hen gezegd en geschreven wordt.......!
Ik vind dat ze het gisteren heel goed hebben gedaan, keurig handen hebben geschud, lief voor elkaar zijn, erg aanhankelijk naar hun ouders toe........gewoon leuke lieve meisjes........!!! Enkledingsmaken blijven nog altijd verschillen..........!!!!

afbeelding van Gert

Gert

woensdag 29 apr 2015 - 11:23

Helemaal mee eens Elisah. Ik zou er zelf diep-ongelukkig van worden om dit te lezen. En ik ben geen kind meer!!!

afbeelding van elisah.

elisah.

woensdag 29 apr 2015 - 14:58

Dank je wel Gert, fijn dat je het er mee eens bent, ik kreeg gisteren, toen ik al die kritische opmerkingen las ,medelijden met de meisjes, het was al een pittige en bijzondere dag, dan moet je na zo,n dag weer naar school,..........en ook daar misschien van alles te horen krijgen.....!!
Ik hoop echt de meisjes vaker te mogen zien, ook bij openbare optredens ,maar als er zo kritisch naar ze wordt gekeken kan ik begrijpen dat het even niet meer voor ze hoeft..........

afbeelding van Marcella

Marcella

dinsdag 28 apr 2015 - 14:36

Amalia met die dicht geknoopte jas tot bovenaan aan toe!! super tuttig en die zware panties en schoenen leek wel zwartekousen kerk jammer op zo,n zonnige dag.

afbeelding van Maike

Maike

dinsdag 28 apr 2015 - 10:43

Kan dan niemand in hun omgeving een goed advies geven voor wat betreft de kleding en kapsels van de prinsessen?
Ongelooflijk jammer. ze kunnen er net zo mooi uit zien als hun moeder.
De kapsels zijn op een verkeerde manier opgestoken, zo krijg je een plat achterhoofd. Dat had veel beter gekund.
De kleding van de jongste twee nog daar aan toe, maar Amalia sprong er echt uit. En dan niet positief. Veel te donker en pompeus. Beste leden van de hofhouding, en jullie zullen deze site best lezen, kijk de beelden goed terug en zie dat dit volgend jaar echt beter kan. Ik vind het zo sneu voor de meiden, echt heel erg jammer.

afbeelding van Magda

Magda

dinsdag 28 apr 2015 - 12:26

Maike, ik ben het helemaal met je eens. Ik heb dan ook niet de indruk dat de 3 meisjes enige inspraak hebben. Ik kan me namelijk niet indenken dat dit de keuze is van 3 moderne meisjes. Netjes kan ook best modern zijn.

afbeelding van Sofia

Sofia

dinsdag 28 apr 2015 - 11:35

Maike. Je hebt helemaal gelijk wat betreft de kapsels van de meisjes. Een kinderkapsel is iets heel anders dan een kapsel voor een volwassen vrouw. Niet elke kapper is hier in bedreven. Het kapsel van de prinsesjes is niet echt een kapsel voor een kind.

afbeelding van Kate

Kate

dinsdag 28 apr 2015 - 09:40

Het zijn lieve meisjes alledrie om te zien .
En om wat van de haren en kleding te zeggen is al snel kwetsend ,.
Het is toch hun mama die dat beslist waarschijnlijk .
Maar ik vraag me weleens af ,zien jullie weleens foto's van de prinsesjes uit Spanje?
Persoonlijk vind ik dat een wereld van verschil ,dat zijn meisjes van dezelfde leeftijd met dezelfde lange haren .
Daar zie je ,in mijn ogen althans ,wat een aandacht en zorg Letizia aan de kleding en haren besteedt .
Zo kan het ook ,verzorgd ,netjes ,eigenlijk al stijlvol ,soms hip ,trendy op z'n tijd ,kortom eigentijdse kinderen van 2015.

afbeelding van The World of Royals

The World of Royals

dinsdag 28 apr 2015 - 14:10

Dat is nooit helemaal te vergelijken, de Spaanse prinsessen hebben weer heel ander soort haar dan onze prinsessen. Waarschijnlijk ook een stukje dikker.

afbeelding van orchidee

orchidee

dinsdag 28 apr 2015 - 12:47

Je zult het wel niet met me eens zijn, maar vind je dit mooi??
PPE15040551.jpg

afbeelding van Kate

Kate

dinsdag 28 apr 2015 - 15:55

Nee ik ben het niet met je eens ,zelfs hier vind ik het haar nog verzorgd van het meisje .
En ja je hebt je best gedaan om een zo onvoordelig mogelijke foto te zoeken ,en helaas helaas ook hier vind ik de kleding niet tuttig .
Blijft een kwestie van smaak ......

afbeelding van Kate

Kate

dinsdag 28 apr 2015 - 16:39

Haha ,ja dat begrijp ik (trouwens niks mis met de lengte vind ik ),maar....
al is iedereen het oneens met me ,ik vind de meisjes gewoon erg leuk gekleed en gekapt ...en daar zie ik de hand van hun mama in -;)
En ja het zijn plaatjes natuurlijk ,maar onze prinsesjes hebben ook leuke snoetjes en schitterend blonde haren !

afbeelding van Carolina

Carolina

dinsdag 28 apr 2015 - 13:41

De link werkt niet.

afbeelding van Carolina

Carolina

dinsdag 28 apr 2015 - 15:23

Dank je wel.

afbeelding van Kate

Kate

dinsdag 28 apr 2015 - 13:40

Geen idee ,welke foto ...
Maar misschien heb je een foto opgezocht waar ze wat minder op staan .
Mij gaat het om een algemene indruk en die vind ik in Spanje bij de prinsesjes meestal verzorgd en eigentijds ,en daar zal best ook WELEENS een misser bijzitten ,wie is volmaakt?
In Nederland heb ik zelden wat kleding en haren betreft die indruk .
Ik denk dat je best snap wat ik bedoel Orchidee .
En jouw smaak is denk ik heel anders en behoudender ( weet even geen ander woord ,sorry) dan mijn kijk op kinderen en mode en haarstyling .
En dat mag .....

afbeelding van Jens

Jens

dinsdag 28 apr 2015 - 09:39

Prachtige Koningsdag, maar de prinsesjes zijn over een paar jaar niet blij om zichzelf terug te zien... Ingevlochten haar rond het hoofd is NOOIT hip. Beter een vissengraat of een (lage) staart. Of gewoon los haar, het zijn zulke jonge meisjes. En die capes zijn niet van deze tijd. Maxima, geef je dochters een leuk vest of vlotte jas. En de kleur beige van de capes kan ook echt niet. De loden cape van Amalia trouwens ook niet. Rommeltje wat stijlen betreft, wintercape Amalia, zomerjurkje Alexia en Ariane.
Hele leuke meiden, maar de kleding en kapsels waren echt ver beneden de maat. Meiden lekker zichzelf laten zijn en volgend jaar laten kiezen uit twee bij elkaar passende setjes. Dat zou ik tenminste doen ;-).

afbeelding van Josine Droogendijk

Josine Droogendijk

dinsdag 28 apr 2015 - 08:17

Ik ben echt zo blij met de kapsels van de prinsesjes. Veeeeel beter dan het losse haar! De kleding van de prinsesjes vond ik leuk. Capes konden hipper, maar vond ik niet storend. Vond het vooral heel knap dat de prinsesjes zo stil zaten tijdens de vlootschouw. Dat zou mij niet gelukt zijn op die leeftijd :P

afbeelding van Janna

Janna

dinsdag 28 apr 2015 - 18:01

Ik heb het idee dat de capes van de twee jongste prinsessen van fijne cashmere waren gemaakt. Ze vallen mooi soepel, zijn licht van gewicht maar wel heerlijk warm. Waarschijnlijk in Engeland of Schotland gemaakt. Ze zullen er ook niet zo snel uitgroeien, iets wat wel met deftige jasjes kan gebeuren. Het haar vond ik ook leuk zitten en zeker niet té strak.
De vlootschouw vond ik bijzonder interessant en wat mij betreft het beste deel van de dag! Ik zou ook stilletjes hebben genoten als ik zo jong als de prinsesjes was. Maar die glimmende donkere lippen van mama passen naar mijn smaak beter bij donkere Afrikaans/Amerikaanse gospel zangeressen!

afbeelding van AnnekeM

AnnekeM

dinsdag 28 apr 2015 - 21:01

De capes zijn gemaakt door Natan. In België dus!

afbeelding van The World of Royals

The World of Royals

dinsdag 28 apr 2015 - 07:40

Eh... Er is hier heel wat gepraat over: geen losse haren. Mochten ze van mij persoonlijk best. En nu hebben ze dr haren vast, en is dr weer een groep die zegt: nee, wat stijfjes ;-). Smaken mogen verschillen natuurlijk. Maar toch, als Maxima hier meeleest zal ze vast zeggen: Zucht. Nu heb ik naar ze geluisterd, maar is het ooit goed?

Ach ja, dat houd je natuurlijk ook met zoveel verschillende smaken en meningen ;-). Ik hoop dat ze er boven kan staan!

De jurken van de meiden kunnen we helaas niet goed zien door de capes, maar Amalia's jurk is vast mooi! Ariane en Alexia vind ik in ieder geval mooi gekleed! De capes zijn wat jammer inderdaad (oh oh, daar ga ik zelf ook al, zie je wel het is nooit goed haha), maar neem e's een leuke Armani jas, of een Livly jas voor de jongste dames, een leuke trenchcoat, de iets dikkere wintervariant. Gelijk veel eleganter!

Pagina's

© 2019 ModeKoninginMaxima.nl | Alle rechten voorbehouden | Sitemap | Privacy & cookie policy
Realisatie door TWS Media uit Veenendaal

Realisatie door TWS Media

TWS Media uit Veenendaal is gespecialiseerd in het ontwikkelen van websites. Meer informatie? Bezoek onze website ?