Geheel tegen mijn verwachtingen in zijn er vanmorgen toch nog foto's op Twitter verschenen van een stralende Máxima in New York. Voor het bezoek aan het hoofdkantoor van de Verenigde Naties koos de koningin een fuchsia jurkje van modehuis Michael Kors, gecombineerd met een donkere bolero en een donkere panty. Wat mij betreft een mooie keuze voor het zakelijke bezoek!
Beter zicht op het jurkje:
Foto's met dank aan Helen Clark.
- 04 feb 16:02 Designer: Azzaro
- 30 jan 11:01 De oorbellen van koningin Máxima - deel 5
Niets van deze website mag verveelvoudigd en/of openbaar worden gemaakt door middel van druk, fotokopie, fax, overtypen, opslag in een geautomatiseerd gegevensbestand of anderszins, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de beheerders.
Reacties
Christa
donderdag 06 feb 2014 - 10:33Ik wil nog wel iets kwijt over de oorbellen. Ik heb er volgens mij ook al eerder iets over geschreven, dat niet alles per definitie uit de "kluis" komt. Er is tegenwoordig heel veel "costume jewelry" die niet van echt te onderscheiden is. Ik denk dat Maxima dat soort sieraden vaker draagt dan wij denken en dan heeft dat vooral te maken met de veiligheid! Daar waar veel beveiliging aanwezig is draagt ze veelal de "historische" juwelen, daar waar ze direct met publiek in aanraking komt, draagt ze heel vaak nep of iets wat op "echt" lijkt! Zo denk ik dus dat ze hier "neppers" draagt, net als toen in de Antillen/Curacao, er is immers geen extra beveiliging, voor zover ik kan zien, en dat zou haar ook belemmeren in haar werkzaamheden. Ze is daar ook niet als onze "Koningin", maar voor haar "eigen" werk!
Henny
donderdag 06 feb 2014 - 10:42Dat is interessante informatie, Christa. Waar heb je dit vandaan? Nu je het zo schrijft, is dit ook wel heel logisch dat het op die manier gebeurt.
Christa
donderdag 06 feb 2014 - 11:31@Henny: nergens vandaan, het is mijn eigen idee hierover........maar als je er goed over nadenkt idd logisch toch?
san
donderdag 06 feb 2014 - 09:22Deze outfit is wat mij betreft een 'bijelkaar geraapt zooitje'. Het jurkje lijkt mij prima (voor zover ik het kan zien) maar het zwarte jasje is ronduit lelijk en de zwarte pantys idem. De oorbellen/armbanden zijn niet goed op mekaar afgestemd. Had ze haast?
car
woensdag 05 feb 2014 - 22:32T spijt me.. roze in combi met zwart vind ik niet mooi... het maakt Maxima er in ieder geval niet flateuser op! roze alleen kan ze prima hebben... maar dan een zwarte pieten panty... neee kan veeeel beter MAx ;)
elise1
woensdag 05 feb 2014 - 20:23Laat ik dan ook mijn mening nog maar eens geven. Prima outfit, prima die persoonlijke armbanden, maar die oorbellen vind ik ook net teveel van het goede.
Het zijn oorbellen die bij een gala of een andere feestelijke gelegenheid horen. Niet bij een zakelijke conferentie. Bovendien zijn ze in dot geval net teveel van het goede bij de kleurige outfit. Maxima weet haar juwelen en sieraden niet altijd even goed te doseren.
elise1
woensdag 05 feb 2014 - 20:23Laat ik dan ook mijn mening nog maar eens geven. Prima outfit, prima die persoonlijke armbanden, maar die oorbellen vind ik ook net teveel van het goede.
Het zijn oorbellen die bij een gala of een andere feestelijke gelegenheid horen. Niet bij een zakelijke conferentie. Bovendien zijn ze in dot geval net teveel van het goede bij de kleurige outfit. Maxima weet haar juwelen en sieraden niet altijd even goed te doseren.
Annetje
woensdag 05 feb 2014 - 19:52Josine, ik heb een bericht geplaatst van een half A viertje. Ben het kwijt., na voorbeeldweergave en ik een fout probeerde te verbeteren. Kan ik het terug krijgen of kun jij het plaatsen , met eventueel die fout/ fouten. Taalfouten dan wel te verstaan.
jeanine68
woensdag 05 feb 2014 - 19:51Wat een vrolijk jurkje draagt Maxima in de VN en ook een leuke bolero. Deze roze kleur staat echt heel mooi! Ze straalt ook weer helemaal!
Wat betreft de sieraden: Staat haar heel mooi, of het te overdreven zou zijn? Nee, dat vind ik absoluut niet.
Ze is toch de koningin?! Dat mag best gezien worden.
Henny
woensdag 05 feb 2014 - 20:16Ik kan het niet laten. Mee eens :)
Truike
woensdag 05 feb 2014 - 21:41Grappig ;)
karpathos
woensdag 05 feb 2014 - 19:46Heeft iemand van jullie al kunnen ontdekken wie de ontwerper is van deze mooie jurk?
marinde
woensdag 05 feb 2014 - 18:02Ziet er weer mooi uit!
De panty is inderdaad wat dik. Dat vind ik vaker het geval bij Maxima. Smaken verschillen........
Henny
woensdag 05 feb 2014 - 19:30Persoonlijk vind ik een dikkere /dichte kous veel mooier en meer van deze tijd, dan een transparante kous in zulke soort kleuren.
Een voorbeeld zijn de kousen van Mabel tijdens de begrafenis van Friso; een dikkere zwarte kous.
karpathos
woensdag 05 feb 2014 - 17:46Wauw, wat staat deze kleur roze de koningin prachtig. Deze kleur mag ze vaker dragen. En wat de oorbellen betreft, het wachten is op een goede close-up! Ze lijken erg mooi.
Annelie
woensdag 05 feb 2014 - 17:42Wat een leuke outfit draagt ze! Staat haar erg goed. Ik vind haar haar best goed zitten, hoewel ze het toch los heeft hangen! Komt niet vaak voor.
Dat ze waarschijnlijk dure oorbellen draagt, kan mij helemaal niet schelen. Ze moeten toch ook gebruikt worden. Je laat ze niet voor de sier in de kluis liggen. Zij heeft er de beschikking over en waarom zou je ze dan niet gebruiken? Dan kun je ook wel zeggen dat ze perse in goedkopere kleding moet lopen als ze dergelijke vergaderingen heeft. Ik heb er zelf echt geen problemen mee en ik zou ze zelf denk ik ook dragen als ik ze had. Zodra ze met tiara's begint zou er wel iemand in mogen grijpen:)
Fanvanroyalty
woensdag 05 feb 2014 - 17:00Ik vind het een super mooi jurkje!
Truike
woensdag 05 feb 2014 - 16:56Draagt maxima trouwens alleen wat ze zelf mooi vindt of heeft ze hierin ook "verplichtingen". ?
Magda
woensdag 05 feb 2014 - 17:29Het lijkt me , dat ze zelf uitkiest wat ze wil dragen. Natuurlijk zijn er bepaalde dress codes, bijv. Lang, gala etc. maar dan nog kiest ze zelf haar kleding uit. We hebben hier vaak genoeg voorbeelden gezien. Kijk maar naar de nieuwjaarsreceptie 2014, waar Maxima in een broek verscheen.
Henny
woensdag 05 feb 2014 - 18:09Ja, ik weet dat er bepaalde dress codes zijn ;)
Als het zo is dat Maxima haar eigen kleding voor bepaalde gelegenheden uitkiest, dan vind ik dat ze dit heel goed doet. Ze houdt zich lekker vast aan haar eigen smaak en stijl :)
Henny
woensdag 05 feb 2014 - 17:06Truike, dit is een goede vraag en een interessant onderwerp om er over te hebben. Misschien dat Josine dit weet.
Lisanne
woensdag 05 feb 2014 - 16:30Wat een leuke outfit! Heerlijk vrolijk, en leuk gecombineerd.. Gewoon normaal met een bolero. Ik ben tevreden! Ga zo door!
Royal Ellen
woensdag 05 feb 2014 - 15:37Op de laatste foto die Josine bij de log geplaatst heeft, kun je goed zien dat er een soort van plooien aan de zijkant van de rok zitten. Erg leuk hoor! Ik word steeds enthousiaster over deze outfit!
Henny
woensdag 05 feb 2014 - 17:11Dat had ik ook toen ik deze foto zag. Ik vraag me af of het een nieuwe outfit is. Tenminste ik heb de jurk en de bolero of kort vestje, wat het ook zijn mag, nooit eerder gezien.
Marije
woensdag 05 feb 2014 - 15:12Top! Ze heeft zich goed gekleed voor deze gelegenheid!!
Kaatje
woensdag 05 feb 2014 - 15:03Interessante vrouw trouwens, die Helen Clark. Heb haar even opgezocht tussen het oorbellen kijken door... :-)
zo, en nu weer aan het werk, Kaatje!
Carmen
woensdag 05 feb 2014 - 15:11Ja moeilijk is dat he Kaatje, om weer door te gaan met werken als je lekker op de site aan het rondneuzen bent? :)
Kaatje
woensdag 05 feb 2014 - 15:30Heeeeeeel moeilijk....!!
pdbakker2546
woensdag 05 feb 2014 - 16:58Jurkje en bolerootje staan haar heel goed. De sieraden vind ik over de top.
De oorbellen zonder hanger en 2 geel gouden armbanden en horloge was meer dan genoeg.
Ze heeft die sieraden echt niet nodig ,mooie kleding en een paar goed gekozen sieraden zijn genoeg.
Jammer ook van het slordige kapsel. Een verzorgd kapsel was mooier geweest.
Ik bekijk altijd de foto`s van PPE en het valt mij op dat de andere prinsessen ook niet zoveel sieraden dragen bij zakelijke aangelegenheden.
fruitboom123
woensdag 05 feb 2014 - 14:56Is het jullie wel eens opgevallen dat Prinses Beatrix heel vaak veel armbanden draagt, dus zo bijzonder is het niet om van alles bij elkaar te combineren!!
En Beatrix ziet er altijd zeer verzorgd en koninklijk uit, dus Max mag van mij ook...........
Sofia
woensdag 05 feb 2014 - 17:27Fruitboom123 .Inderdaad prinses Beatrix draagt ook vaak veel armbanden, waaronder een armband van goud met olifantenhaar die zij van haar vader heeft gekregen.Deze heeft ze bijna altijd om.Het zijn allemaal armbanden die haar erg na aan het hart liggen.
Josine Droogendijk
woensdag 05 feb 2014 - 14:40Volgens mij zijn het andere oorbellen.... http://www.flickr.com/photos/unitednationsdevelopmentprogramme/123108682...
Kaatje
woensdag 05 feb 2014 - 15:01Amethist??? (zelden op een dag zo secuur naar oorbellen zitten kijken als vandaag...)
Elsfiederels
woensdag 05 feb 2014 - 13:54Ik vind het jurkje erg leuk en het bolerootje er best heel aardig er bij. Semi-zakelijk, prima voor zo'n dag. Wat ik niet mooi vind is die hele trits armbanden, kies er een of max. 2 maar alledrie is echt teveel voor mijn smaak. De oorbellen vind ik ook beetje zwaar voor deze outfit, zijn het kroonjuwelen of privé bezit?
Henny
woensdag 05 feb 2014 - 13:44Bedankt Josine, voor plaatsing van de laatste foto. Ik vind het steeds mooier worden:) Ik zie ook helemaal niets verkeerd aan de bolero /kort vestje, zoals eerder werd opgemerkt. Ik vind haar oorbellen zo geweldig.
Helemaal TOP.
Carmen
woensdag 05 feb 2014 - 14:00Ik merkte iets op over de bolero. Bij nader inzien zit het echter beter dan ik dacht. Maar ik vraag me af waarom je hier niks meer kunt zeggen wat kritisch getint is, zonder dat daarna mensen moeten opmerken dat dat echt niet klopt en het juist helemaal geweldig en top is. Tuurlijk, iedereen mag zijn mening ventileren, maar laat ook gewoon eens iets staan wat iemand anders zegt. Zelf wil je ook niet dat elke zin die je schrijft door anderen wordt herhaald en voorzien van het commentaar dat het helemaaaal niet klopt.
Iris
woensdag 05 feb 2014 - 14:19Zo is het Carmen!
Iris
woensdag 05 feb 2014 - 14:19.
Henny
woensdag 05 feb 2014 - 14:15Carmen, ik geef alleen mijn eigen mening, zonder dat ik afbreuk wil doen aan jouw mening ;) Het is niet bedoeld, zoals jij het helaas interpreteert. Jammer, dat je reageert.
Josine Droogendijk
woensdag 05 feb 2014 - 14:19Niet elke reactie die iemand plaatst, hoeft becommentariseert (of hoe je dat ook schrijft :p) te worden. Carmen kennende wil ze helemaal niet zeggen dat je niet meer met elkaar mag kletsen over de kleding van Máxima, maar meer dat je niet op elke reactie hoeft te reageren of je het eens bent of niet. Maar laten we weer on-topic gaan :)
Willie
woensdag 05 feb 2014 - 16:32@ Josine van harte amen!!!!!
Henny
donderdag 06 feb 2014 - 00:29@ Willie
Ik was allang weer on topic ......... Jij nog niet?
Maar misschien moet je dan het allerlaatste zinnetje van Josine's reactie hierboven nog eens goed lezen :)
Willie
donderdag 06 feb 2014 - 00:39Het gaat niet om de zin: on of off topic maar dat niet elke reactie becommentarieerd hoeft te worden en dat je niet op elke reactie hoeft te reageren of je het er wel of niet mee eens bent in het stukje van Josine. Met alleen in dit log al 19x Henny lijkt het daar heel erg op.
Henny
donderdag 06 feb 2014 - 00:53Haha .... dit wordt dan 20x :)) Jij kunt er anders ook wat van, zeg.
Ik begrijp heel goed wat Josine bedoelt .Maar als ik wil reageren, dan doe ik dit, ook om aan de discussie te kunnen deelnemen. Je hoeft ook niet alle reacties te lezen. Doe ik ook niet ..........
zara
woensdag 05 feb 2014 - 14:32Helemaal mee eens! Ik vind het juist leuk dat Carmen de aandacht op de bolero heeft gevestigd! Er valt namelijk heel veel over te zeggen, en ik vind het interessant om te lezen wat er eventueel beter had gekund aan de pasvorm etc. :-)
Henny
woensdag 05 feb 2014 - 20:48Overdrijven is ook een kunst, zeg.. Ik citeer: "er valt n.l. heel over te zeggen". Met de nadruk op "heel veel" en dan hebben we het over een bolero :)))
zara
donderdag 06 feb 2014 - 09:20Jammer dat ik je zo op de kast heb gejaagd met mijn reactie, Henny. Ik bedoelde met 'heel veel' dat er 'meer over Máxima's bolero valt te zeggen dan je op het eerste gezicht denkt'. Ik bedoel daar niets meer of anders mee dan relevante opmerkingen over de pasvorm, de vraag of het een vestje of bolero is, of de stof en kleur mooi zijn, en andere aspecten die met mode te maken hebben.
Henny
donderdag 06 feb 2014 - 09:58@ Zara. Je hebt me niet op de kast gejaagd. hoor. Zo gauw laat ik me niet op de kast jagen ;)
Desalniettemin is het heel aardig van je dat je reageert :))
Willie
woensdag 05 feb 2014 - 22:36Henny misschien moet je Josine haar reactie hier net boven nog eens een keer goed lezen.
Josine Droogendijk
woensdag 05 feb 2014 - 14:13Over smaakt valt inderdaad niet te twisten ;)
Pagina's