Koningin Máxima is dol op shoppen en kocht in de afgelopen weken heel wat moois voor zichzelf en haar gezin. Amalia's jurk van de fotosessie werd vorige week bijvoorbeeld door de koningin gekocht bij Sissy-Boy Den Haag en op de Antillen liet Máxima heel wat 'nieuwe' accessoires zien. In deze blog zoomen we in op een zonnebril,sandaletten en een tas.

Met dank aan de scherpe HQ-foto's van PPE kan ik verklappen dat Máxima's nieuwe zonnebril is gekocht bij Salvatore Ferragamo. De koninklijke familie is inmiddels trouwe klant van het Italiaanse label. Prinses Beatrix heeft een hele rits schoenen van Ferragamo, Máxima koopt er graag tassen en Willem-Alexander heeft inmiddels meer dan dertig verschillende stropdassen van het label. Het merk achter Máxima's zonnebril is dus geen verrassing, al koopt ze haar zonnebrillen meestal bij Tom Ford of Armani

Op Curacao had Máxima ook een heel opvallende tas bij zich. Het zilverkleurige ontwerp met stenen en kralen kwam voor het eerst in beeld tijdens een diner in 2017 en komt vermoedelijk uit het atelier van de Argentijnse sieradenontwerper Perez Sanz. Op zijn website zijn verschillende tassen van hetzelfde materiaal verkrijgbaar. Van Máxima weten we dat ze wel vaker shopt bij Perez, maar tot we een definitieve bevestiging krijgen hou ik  wel graag een slag om de arm. 

Last but not least zagen we Máxima ook nog met een nieuw paar sandaletten. Blijkbaar zit het ontwerp van Gianvito Rossi relatief lekker, want Máxima heeft het model inmiddels in vijf verschillende uitvoeringen. (zie foto)


Foto Máxima: PPE

 

Niets van deze website mag verveelvoudigd en/of openbaar worden gemaakt door middel van druk, fotokopie, fax, overtypen, opslag in een geautomatiseerd gegevensbestand of anderszins, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de beheerders.

Reacties


afbeelding van Maxi

Maxi

zondag 22 jul 2018 - 12:36

Wat wordt de discussie hier subtiel gevoerd, chapeau! Ik hoop alleen dat we ons niet door angst laten beperken.Ik zelf houd erg van goedgeklede vrouwen met mooie accessoires. Maar in de beperking toont zich de meester en de klasse..En ik sta ook een evenwicht tussen ontvangen en geven voor.

afbeelding van JokeGram

JokeGram

zaterdag 21 jul 2018 - 22:50

Er worden hier wel hele erge oude koeien uit de sloot gehaald! Wat erg dat men een paar woorden uitgesproken in jonge jaren je altijd worden nagedragen. Al die andere woorden doen er dan blijkbaar niet toe. Zie ook het stukje hierboven van Beatrix, het wordt gewoon uit zijn verband gerukt. Jammer hoor. Ik ben een groot voorstander van de mediacode. Gewoon op een door hen bepaald moment wat foto’s. Dat is voor mij genoeg. Zij functioneren al zo vaak in de openbaarheid en die is voor iedereen te zien en kan je commentaar op geven. Laat ook zij gewoon een privé leven hebben in het “Glazen Paleis”.

afbeelding van HendrikaB

HendrikaB

zondag 22 jul 2018 - 09:01

Oneens, het “glazen paleis” in uw perceptie bestaat niet, en heeft nooit bestaan, daar krijgt zelfs de hoogste volksvertegenwoordiging (tweede kamer) geen transparantie cq. openheid over. Nee, ze hebben het goed dichtgetimmerd. En wat die zogenaamde oude koeien: de feiten liggen er, ze hebben er nog steeds (zichtbaar) moeite mee!

afbeelding van Margot van de poelepetaten

Margot van de p...

zaterdag 21 jul 2018 - 21:24

Ach ja, het blijft altijd ingewikkeld vooral als je onder vuur ligt. Toch denk ik dat je het beste een beetje met de pers moet dealen, niet met een mediacode maar via een persvoorlichter/ annex beveiliger of zo, in hun geval. Je moet de pers ook iets gunnen, dat betaalt zich later soms weer terug. En andersom kun je dan ook zeggen nou, ik ben de laatste keer nog niet vergeten, dus maar even niet. Ik denk toch echt dat zo die leuke foto’s van de royals in Engeland ontstaan, terwijl die ook nogal een rekening hadden lopen met Diane.

afbeelding van Prinsesrita

Prinsesrita

zaterdag 21 jul 2018 - 22:09

Diana bedoel je

afbeelding van Adeline

Adeline

donderdag 19 jul 2018 - 21:07

Kan me erg goed herinneren, dat moment waarop onze toekomstige koning aan.t.begin van.zijn tienerjaren riep: 'Alle Nederlandse pers op......' , weten jullie dat nog? Beatrix schoot toe om het kind het zwijgen op te leggen.
Ik vond het destijds wel grappig, maar het incident toont ook aan hoe er binnenskamers over de schrijvende en fotograferende pers werd gesproken..

afbeelding van orchidee

orchidee

zaterdag 21 jul 2018 - 09:45

Zelfs zijn grootmoeder had al problemen met de pers. Ik herinner me nog dat ze, ik geloof in Indonesië, niet wilde poseren en riep: nee, dat hebben ze niet verdient. En de hele toestand rondom Irene, daar werd zelfs een liedje over gemaakt, dat de pers haar met rust moest laten. Ik kan me zo voorstellen dat het al met al gemaakt heeft dat ze zo moeizaam omgaan met de pers.

afbeelding van Merel123

Merel123

zaterdag 21 jul 2018 - 20:29

In Meppel zei Beatrix op een niet al te vriendelijke toon tegen de pers “u bent zo onhebbelijk”.

Ik vraag me oprecht af hoe het koningshuis zou reageren als de pers gewoon bedankt voor een uitnodiging van de fotosessie.

afbeelding van Jens

Jens

dinsdag 17 jul 2018 - 11:23

En klopt het dat Perez een van zijn handtassen naar onze Koningin heeft genoemd? De vreugde van Maxima.

afbeelding van Maribrune

Maribrune

dinsdag 17 jul 2018 - 06:59

Anne b, u hebt beslist een punt als u schrijft dat maxima lef heeft om net even anders te doen. Maar ik begrijp evenzeer de mensen die het woord " genoeg" gebruiken..... maxima is al bij al koningin en geen show bizz figuur..
de overdaad (bv niet 1 maar 3 of 4 armbanden, niet 1 paar schoenen maar 10 paar in verschillende kleur enz) rijmt mi helemaal niet met de hollandse aard . Bovendien is deze overdaad mi ook niet "koninklijk." Want een koninklijke houding bestaat erin neutraal te zijn zodat geen onderdanen ( ook de minder fortuinlijke) "gekwetst" kunnen worden.
De reacties op de overdaad hebben zelfs niets met zuinigheid te maken. De overdaad wordt ook pijnlijk duidelijk via de info op deze website die overigens op modevlak interessante informatie brengt. Dus wie deze site regelmatig leest moet mi gewapend zijn tegen de soms negatieve uitlatingen wat niet wil zeggen dat alle bewoordingen mogelijk zijn...

afbeelding van AnneR

AnneR

dinsdag 17 jul 2018 - 20:14

Maribrune, m.i. bijt het één het andere niet. Lef hebben heeft niets te maken met overdaad. Maar dat gezegd hebbende, ik begrijp wat je schrijft. Alleen denk ik dat overdaad bij royals van alle eeuwen is en zuinigheid ook. Min of meer inherent aan de tijdsgeest en persoon, denk ik. En een golfbeweging als je de (koninklijke) geschiedenis bekijkt. Wat Michel ook schrijft; het gaat om het sprookje en de kunst dat sprookje zo in stand te houden dat het 'volk' het slikt.
Verder denk ik dat je je verkijkt op de 'hollandse zuinigheid', die is in de jaren 90 onder het individualisme van Bolkenstein min of meer verdwenen. We zijn van een zuinige, sobere maatschappij (en norm) naar een snel en veel consumerende gegaan. En WA en Máxima zijn, zoals zoveel Nederlanders, kinderen uit die tijd.
Je beschrijving van een koninklijke houding vind ik meer een figuurlijke. Materieel lijkt me dat bijna onmogelijk omdat er dat verschil nu eenmaal is en groter zal worden. Daarbij is het materiële al gekaderd door de toelage die ze krijgen.

afbeelding van Michel87

Michel87

dinsdag 17 jul 2018 - 10:51

Enerzijds ben ik het met je eens dat ze soms iets nieuws aanschaft terwijl in haar kast eenzelfde kleur tas, schoenen of hoed ligt. Maar een monarchie houdt stand door een sprookje te laten zien. Ze moeten de grens opzoeken in wat geaccepteerd word en wat niet. Zonder paleis, koetsen, juwelen, staatsbanketten en ceremonieel is er voor ons niks meer aan. De geschiedenis leert ons dat als een koning of koningin te veel uitgaf en het volk het moeilijk had hij zijn boeltje kon pakken. (daarom spelen in crisistijd altijd weer de discussies op onderhoud Groene draeck, salaris etc.) Maar stel je de monarchie voor zonder het ceremonieel, de pracht en praal, een sobere kledingkast. Als we van maart tot oktober constant dezelfde outfits zien kunnen we niet meer discussiëren over haar nieuwe aanschaffen of combinaties en zal het hier een stuk rustiger worden, maar ook de gehele monarchie zal veel minder nieuws aandacht krijgen.

afbeelding van elise1

elise1

vrijdag 20 jul 2018 - 17:25

Ik kan heel best zonder het koninklijke sprookje, denk ik. Maxima mag van mij absoluut consuminderen. Past ook in deze tijd. Alsmaar kopen, kopen, kopen en nog eens kopen (schoenen, tassies, sieraden, hoeden, jurken, etc) is niet best voor je footprint. En de Oranjes willen toch zo graag duurzaam zijn?
Mij af en toe (tijdens een staatsbezoek) vergapen aan de juwelen uit de koninklijke kluis is voldoende. Die juwelen zijn er al en liggen anders toch maar te verstoffen. Kan me dus nu al verheugen op het staatsbezoek aan Engeland.
Wat denken jullie: wordt het Stuart met de grote diamnat of de Wurttemberg met alle parels er op?

afbeelding van HendrikaB

HendrikaB

vrijdag 20 jul 2018 - 20:48

Maxima weet dat ze naar het Engels Koningshuis gaat, een huis met de grootste selectie diademen, tiara’s bandeaus en andere schitterend glimmers om van te kwijlen. En Maxima kennende is ze zelf ook niet terughoudend in het bijelkaar schrapen van glimmers en zou ze niet onder willen doen; daarom gok ik de Stuart. Ik hoop dat The Queen zelf haar Alexandra’s Kokosniktiara of haar GRoothertogin Vladimir tiara zal dragen

afbeelding van Carolina

Carolina

woensdag 18 jul 2018 - 16:39

Waarom moeten ze eigenlijk de grens opzoeken? Ik begrijp dat er voldoende ceremonieel moet zijn om naar te kijken en om 'het sprookje in stand te houden', ik begrijp ook dat dat best iets mag kosten. Wat ik niet begrijp is dat ze een ongelofelijk hoog salaris krijgen en dat 'het volk' mondjesmaat foto's en informatie krijgt en dat ze nog zelf bepalen welke informatie ook. Als je een publieke functie hebt en blijkbaar ambieert moet je ook de minder prettige kanten ervan accepteren. Wat niet betekent dat hun hele leven openbaar bezit is, maar momenteel is het wel erg scheef. Zowel wat betreft de financiën als wat betreft de informatie en foto's. Zeg nou zelf: die fotosessies zijn toch volslagen niet meer van deze tijd?

Oh, dit is in reactie op wat Michel87 hierboven schrijft.

Verder ben ik het erg eens met Maribrune: de overdaad die regelmatig tentoon gespreid wordt is bepaald niet koninklijk.

afbeelding van HendrikaB

HendrikaB

woensdag 18 jul 2018 - 17:34

Mark van de Linde geeft het zelfs toe, dat onze koning en koningin, en ik citeer: “ wel erg krampachtig hiermee omgaan in vergelijking met de andere Europese koningdhuizen”.

afbeelding van Suus

Suus

donderdag 19 jul 2018 - 16:32

Toch iets van een jeugdtrauma bij W-A misschien? Waardoor het een beetje te extreem is geworden qua regels?

afbeelding van Carolina

Carolina

donderdag 19 jul 2018 - 17:12

Dat kan, hoewel ik me geen gebeurtenis voor de geest kan halen waar hij een trauma kan hebben opgelopen, maar who knows. Wat niet betekent dat als je volwassen bent je daarin hoeft door te gaan. Je kunt ook je positie bekijken en bepalen en wellicht aanpassen aan de tijdgeest. Dat zou getuigen van volwassenheid en de wens tot binding.

afbeelding van HendrikaB

HendrikaB

vrijdag 20 jul 2018 - 18:08

Wellicht werd er op kasteel Drakensteijn lelijk en-/of negatief gesproken over de pers??
Kan me ook niet herinneren waaraan hij een trauma heeft opgelopen, wel dat hij als knulletje van 6/7 jaar zei: “en nou alle nederlandse journalisten oprotten!!” Dan moet , moet er thuis behoorlijk negatief gesproken zijn over de pers, zo’n jochie komt er zelf namelijk nooit op.

afbeelding van JokeGram

JokeGram

zaterdag 21 jul 2018 - 22:58

Geloof je dat nou zelf?? Gewoon een jongetje nog! En die zin krijgt hij bijna 50 jaar na dato nog steeds nagedragen. Dat vind ik erg krampachtig

afbeelding van AnneR

AnneR

vrijdag 20 jul 2018 - 19:13

Hendrika, hij was elf toen ze daar vakantie vierden (1978). Dan pikken kinderen meer van hun omgeving op dan van hun ouders. Plus beginnende (stoerdoende) puberteit en een verplicht nummertje 'leuk bezig zijn' voor de pers in je vakantie. Denk eerder dat hij er zelf echt genoeg van had. (Maar dat is een aanname van me.) Dus of er thuis zo negatief over de pers werd gesproken?

afbeelding van HendrikaB

HendrikaB

vrijdag 20 jul 2018 - 20:37

Het blijft de vraag, maar dat er een diepgeworteld “probleem” ligt bij het koninklijkhuis wst betreft de pers (,rechtszaken tegen tabloids of zelfs tegen personen, zogenaamde mediacode) kan inmiddels wel beaamd worden.Moet toch ergens “gevoed” zijn geworden, 11 jaar oké , toen kwam het hoge woord eruit. Maar zo zie ik het hoor. Wellicht aannames maar ik denk omdat Beatrix een vervelende “start” had in de media ook met Claus (verloving, huwelijk haar eigen kroning) en de begin jaren van Claus zijn ziekte waarin niets naar buiten kwam dus werd er maar wat geschreven, ja ik denk echt dat de media”pijn” bij de Oranjes wat dieper zit en dat Alexander en broer(s) toch hebben meegekregen.
Uitgezonderd hierin vind ik echt prinses Margriet en mr. Van Vollenhoven en kinderen.

afbeelding van AnneR

AnneR

vrijdag 20 jul 2018 - 22:27

Daarin kan ik je volgen. Er is natuurlijk nogal wat in de pers geweest (haar vader, haar zus etc) en zoals Beatrix eens heeft gezegd over hen (" de leugen regeert") is ook veelzeggend. Er ligt inderdaad nogal een gevoeligheid.

afbeelding van Adeline

Adeline

vrijdag 20 jul 2018 - 18:53

Hendrika B, ik zei hetzelfde al maar jijj noemt het hele woord dan gelijk maar haha, toch vond ik destijds WA al een jongen met pit! Het lijkt erop dat hij nu op zijn beurt zijn kinderen erg goed begeleidt.

afbeelding van HendrikaB

HendrikaB

vrijdag 20 jul 2018 - 20:15

Het zou goed kunnen hoor, maar dat moet de toekomst uitwijzen, of ze er “goed” mee om kunnen gaan. Ik hoop het. Daarom komen die fotomomenten ook zo statisch over, de drie kinderen zijn het niet gewend. Ze proberen het echt, maar het gaat niet op een natuurlijke manier. Geen zure opmerking mensen, puur mijn eigen idee hierover.

afbeelding van HendrikaB

HendrikaB

dinsdag 17 jul 2018 - 20:54

Dat was in de Middeleeuwen dat ze weggedtuurd konden worden. Tegenwoordig is het best slim aangepakt, De premier is nu verantwoordelijk en als het volk of de volksvertegenwoordiging iets vind, wordt dit door de premier opgelost in het debat of-en afgedaan alszijnde “dat zijn privé aangelegenheden” en is men uitgepraat. En de gedachte bij een ceremoniële monarchie zien we 6 maanden dezelfde outfits? Deze familie is hemelschatrijk ( Shell ect) dus dat zal wel meevallen denk ik zo. Feit hoor mensen, geen zure opmerking !

afbeelding van Jens

Jens

dinsdag 17 jul 2018 - 11:18

Het Angela Merkel broekpak in 27 kleuren lijkt mij geen alternatief nee. Goed verhaal Michel87.

afbeelding van Luisje61

Luisje61

dinsdag 17 jul 2018 - 07:35

Duidelijk omschreven , dit is wat ik bedoel!

afbeelding van Jens

Jens

maandag 16 jul 2018 - 22:36

AnneR ik ben het helemaal met jou eens, niets aan toe te voegen.

afbeelding van Maribrune

Maribrune

maandag 16 jul 2018 - 22:10

Ik denk dan altijd: hoe kan je alles bijhouden een excel tabel per kleur, voor blouses, rokken, pantalons gala, enz.... en dan maar filteren iedere ochtend .....

afbeelding van Merel

Merel

dinsdag 17 jul 2018 - 09:46

Ja, dat boeit mij ook. Maar het is natuurlijk deel van haar werk, dus wellicht benadert ze het ook zo, met spreadsheets en zo. Voor mij is mijzelf kleden, naast uiteraard functioneel, een beetje hobby maar het voelt zeker niet als deel van mijn dagtaak.

afbeelding van Luisje61

Luisje61

maandag 16 jul 2018 - 21:10

Merel, dat bedoel ik nou te zeggen...., bij mijn bijdrages bij het onderdeel” Maxima,s gouden ketting”. Jouw woordje “ genoeg”

Nogmaals ik veroordeel Maxima niet, ik verbaas me en maak me enigzins toch zorgen
.

afbeelding van Luisje61

Luisje61

maandag 16 jul 2018 - 21:10

Merel, dat bedoel ik nou te zeggen...., bij mijn bijdrages bij het onderdeel” Maxima,s gouden ketting”. Jouw woordje “ genoeg”

Nogmaals ik veroordeel Maxima niet, ik verbaas me en maak me enigzins toch zorgen
.

afbeelding van Merel

Merel

dinsdag 17 jul 2018 - 09:42

Nou, ik maak me helemaal geen zorgen hoor. En ik ben ook niet van de consumeerpolitie. Mijn eigen consumptiegedrag staat mij af en toe tegen, en ben de eerste om toe te geven dat dat tamelijk hypocriet is. Als ik echt vond dat het moreel verwerpelijk is en/of ziekelijk zou ik mijn gedrag stevig aan moeten passen. Ik ben zeg maar de alcoholist die af en toe een weekje niet drinkt om mezelf te overtuigen dat ik geen alcoholist ben.

afbeelding van Merel

Merel

maandag 16 jul 2018 - 20:45

Ik vind het tasje geweldig. Heerlijk over the top. De zonnebril mwah, ik word er niet hebberig van (van haar Tom Ford brillen, wat ronder, vaak wel), en de schoenen vind ik niet mooi (enkelbandjes veto) en lijken me martelwerktuigen.

Over de bijna niet te bevatten hoeveelheid van, nou ja, alles:
- heerlijk om zo veel moois te hebben,
- maar ook: wat een keuzestress moet het geven (als je al in staat bent om overzicht te houden van wat je hebt, ik bedoel, ik heb drie paar blauwe oorbellen, daar kom ik ‘s ochtends wel uit, wat als je er 30 hebt? Ik heb 2 zonnebrillen, op sterkte, dat zet de rem erop, wat als je er 20 hebt?),
- en, zou ze ooit gevoel hebben van ‘genoeg’? Ik heb dat af en toe. Ik heb veel te veel, en soms staat het consumeren me een tijdje heel erg tegen (dan koop ik een paar weken niets en dan ‘zwicht’ ik weer voor iets moois dat ik geenszins nodig heb).

afbeelding van Margriet76

Margriet76

maandag 16 jul 2018 - 19:29

Ja ik ben ook wel eens jaloers op haar tijd , geld en het vermogen om couture aangemeten te krijgen. Daarnaast mooie make up en haar. Dat gevoel ken ik eigenlijk van maar 1 dag en dat was mijn trouwdag. Máxima is een grote bofkont om dit allemaal te kunnen.

afbeelding van HendrikaB

HendrikaB

dinsdag 17 jul 2018 - 01:37

.

afbeelding van Helena

Helena

maandag 16 jul 2018 - 19:09

Ik ben soms best jaloers, dat je zoveel kunt kopen, en ook nog zoveel tijd eraan kunt besteden.
Want dat laatste moet toch, als je zoveel hebt.
Mooie zonnebril heeft ze op, trouwens.

afbeelding van zara

zara

maandag 16 jul 2018 - 18:26

Wat een prachtig tasje vind ik dit! Past perfect bij deze outfit!

afbeelding van AnnekeM

AnnekeM

maandag 16 jul 2018 - 19:08

Wat wen prachtige zonnebril en sandalettes. Het tasje is erg bijzonder, maar of ik het echt mooi vind... maar wel super dat er weer voor een Argentijns ontwerp wordt gekozen. Ook al vind ik niet alle ontwerpen even mooi, ik ben het helemaal eens met AnneR, wat een mooie en krachtige koningin hebben we met een geweldige eigen stijl.

afbeelding van AnneR

AnneR

maandag 16 jul 2018 - 13:49

Wat ik zo leuk vind van Máxima('s garderobe); ze heeft van die bijzondere accessoires (tassen, sieraden.. neem nu de Condor-ketting en dit koffertje) die je niet zo gauw bij andere royals tegenkomt (of in mijn dagelijks leven). Op één of andere manier vind ik dat precies bij haar krachtige uitstraling passen. Ze heeft daarin lef om net even anders te zijn. En dit is zeker geen dertien in een dozijn :-)

afbeelding van Josine Droogendijk

Josine Droogendijk

maandag 16 jul 2018 - 18:59

Wat zeg je dat mooi, AnneR. Ik ben het helemaal met je eens. Het zijn vaak de accessoires die zorgen voor die krachtige Máxima-touch. Ik hou ervan <3

afbeelding van Merel123

Merel123

maandag 16 jul 2018 - 13:31

Wat leuk dat je de tas lijkt te hebben gevonden.
Al blijf ik het een raar ding vinden ;-)

afbeelding van Elles

Elles

maandag 16 jul 2018 - 12:58

Dat vraag ik mij ook af,wat voegt het toe aan het ,met plezier,volgen van mkm.Het is een open deur voor negatieve kritiek.

afbeelding van HendrikaB

HendrikaB

dinsdag 17 jul 2018 - 02:32

.

afbeelding van Prinsesrita

Prinsesrita

maandag 16 jul 2018 - 13:28

Fijn dat josine ons een kijkje geeft in de spullen van maxima,inderdaad voegt het weten van hoeveel ze van alles heeft echt niks toe.....

afbeelding van HendrikaB

HendrikaB

maandag 16 jul 2018 - 12:36

ik zou wel eens willen weten:
- hoeveel schoenen heeft ze?
- hoeveel tassen heeft ze?
- hoeveel hoedjes, giga hoeden etc. heeft ze?
- hoeveel zou ze hebben uitgegeven aan
haar kledingkast in al die jaren?
en dan bedoel ik enkelt de tassen hoeden schoenen en kleding die alleen bij offieciele gelegenheden zijn gedragen, dus ook die spijkerjurk bij offieciele fotomoment. Haar prive spullen interesseren mij niet. Iemand een idee??
Wat zou het vermogen hiervan zijn?

afbeelding van AnneR

AnneR

maandag 16 jul 2018 - 12:50

Echt?
Waarvoor zou je dat willen weten??

afbeelding van AnneR

AnneR

maandag 16 jul 2018 - 13:51

Hahaha, Hendrika... geef nu maar gewoon toe dat je heel graag een rondleiding door haar kledingkamer wilt :-))

Pagina's

© 2019 ModeKoninginMaxima.nl | Alle rechten voorbehouden | Sitemap | Privacy & cookie policy
Realisatie door TWS Media uit Veenendaal

Realisatie door TWS Media

TWS Media uit Veenendaal is gespecialiseerd in het ontwikkelen van websites. Meer informatie? Bezoek onze website ?