Koningin Máxima is momenteel weer in buitenland voor het werkzaamheden voor de Verenigde Naties. Zondag was de koningin aanwezig bij een conferentie in Turkije en van maandag tot woensdag bezoekt ze Bangladesh. 

Zondag droeg de koningin een bekend complet van modehuis Natan. De japon en jas zijn al meerdere keren en verschillende combinaties gedragen de afgelopen maanden. 

Bij Villa Joep:

In New York:

Bij de Erasmusprijs:

Bij de NOT2015:

Vandaag draagt de koningin opnieuw een japon van modehuis Natan. We zagen hem eerder tijdens de opening van een kunsttentoonstelling. 

Tijdens de opening van de kunsttentoonstelling:

Het tasje komt van het Belgische merk A Bag with a Story:

Foto's met dank aan: 

Yvonne van Woudenberg 
Josee Zwaga 
Erasmusprijs 
UN Photo 
SME Financial 

 

 

Niets van deze website mag verveelvoudigd en/of openbaar worden gemaakt door middel van druk, fotokopie, fax, overtypen, opslag in een geautomatiseerd gegevensbestand of anderszins, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de beheerders.

Reacties


afbeelding van M

M

vrijdag 20 nov 2015 - 18:56

Dank voor de reacties trouwens. Leuk om te discussieren. Maxima, we should cut het some slack.

afbeelding van M

M

vrijdag 20 nov 2015 - 18:26

Waarom denken jullie dat Beatrix eigen ontwerpster had? Ik begrijp jullie meningen allemaal wel. Vanuit mijn werk weet ik dat in Nederland niet bijzonder veel variatie en aanbod te vinden is in dit segment. Nederlandse designers moeten commercieel zijn als ze geld willen verdienen en proberen een breder publiek te benaderen. Wellicht zitten ze niet eens te wachten om Maximas huismerk te worden, is dat marketingwise een goede stap? Verder zitten Nederlandse collecties niet vol met poepsjieke jurken en mantelpakjes. Maxima doet wel haar best, weten jullie de prachtige Oranje jurk van Matthijs van Bergen nog? Die moet speciaal gemaakt worden voor haar, want die hangt niet in de winkel. Ook de blauwe jurk van de inhuldiging, prachtig maar peperduur. Tory Burch is ook duur en veel van haar kleding is niet geschikt. Natan is redelijk betaalbaar. Ik kom regelmatig in de winkel in Brussel en rond de 1000 euro heb je daar een volledige outfit. Ik ken Vermeulen ook. Dus dat moeten we Maxima nageven. Ze is dus best goed bezig. Nu ik nog eens denk zou ik als ik haar was Pauw eens proberen (verkoopt ook niet alleen Nederlands werk trouwens). Ik heb geen idee waarom ze die niet eens bezoekt, zit volop op het Noordeinde en heeft redelijk veel geschikte stukken. Misschien vindt ze dat niet mooi, is namelijk behoorlijk conservatief (en ook heel erg duur, duurder dan Natan).

Tenslotte, Maxima werkt alleen met ontwerpers die herkomst van product kunnen garanderen (geen kinderarbeid) en dat kan niet iedereen omdat sommige dingen niet traceerbaar zijn. Zie nieuws omtrent dit onderwerp van Zara en H&M die doen hun best maar kunnen niet garanderen. Ze draagt wel af en toe Zara omdat die een verklaring hebben afgegeven dat ze herkomst checken zover ze dat kunnen. Coolcat weigerde dat overigens (maar ja dat wil je toch niet dragen, toch?).

afbeelding van Janna

Janna

vrijdag 20 nov 2015 - 20:05

@M - Ik ben er wel zeker van dat Beatrix een eigen onwerpster heeft/had. Waar kan je tegenwoordig kleding kopen met die brede opgevulde schouders en die vreemde mouwen? Nergens, ook niet in Engeland of België!

afbeelding van Janna

Janna

maandag 23 nov 2015 - 12:23

@Eftichia - Thanx!

afbeelding van Kate

Kate

vrijdag 20 nov 2015 - 17:52

Pauw werkt niet voor Maxima ,verkoopt ook niet zo heel veel van Nederlandse bodem .
Maar heeft grote collectie en ook veel wat niet duurder is dan NATAN .
En is juist heel vernieuwend bezig , een aanrader dus-;)

afbeelding van M

M

vrijdag 20 nov 2015 - 18:11

Dank voor je reactie. Pauw is niet meer zoals 15 jaar geleden, die Marilene stijl is toch beetje veranderd, maar niet helemaal hoor. Pauw is ook beetje Pauw. Ik vraag me wel af waarom ze nooit Pauw draagt, zitten echt mooie dingen tussen. Misschien heeft het iets teveel Amsterdam Zuid over zich, maar zitten echt bijzondere dingen tussen. Ik kom er wel eens en ze bieden uitstekende service. Eigen kleermaker en alles kan worden aangepast en vermaakt. Ben benieuwd of iemand hier meer van weet. Misschien is er toch een issue met hen net zoals Graciela Naum niet meer mee mag doen, vond ik niks aan trouwens, was in haar winkel in Buenos Aires. Ik hoopte daar wat stukken mee te kunnen nemen. De items die Maxima van haar droeg waren echt de toppers van haar collectie, ik vond daarvan niets terug in de winkel helaas.

afbeelding van M

M

vrijdag 20 nov 2015 - 18:15

Er is geen vervanger voor Natan in Nederland, er is niet genoeg markt hier voor zulke kleding. Max Mara zou wellicht kunnen maar ook dat is niet Nederlands. Barnaard van Bergen is failliet. Percy is er ook niet meer. De oude generatie Nederlandse ontwerpers zou ik niet dragen. Ubbink, Sheila, Mart, Claes hebben niet voldoende voor Maxima. Olcay? Das Nederlands, prima als je van polyester houdt...Michele Obama en Kate Middleton hebben het iets makkelijker om ontwerpers uit eigen land te kiezen. Volop aanbod en genoeg afzetmarkt voor hun kleding in de VS en de UK.

afbeelding van M

M

vrijdag 20 nov 2015 - 15:38

Ik vind dr haar prima. Slaan jullie wel eens modetijdschriften open? Dit is gewoon eigentijds kapsel. Stijf opgestoken haar niet. Ze ziet er echt prima uit voor iemand met zo'n drukke agenda. Hillary Clinton krijgt ook vreselijk veel kritiek op dr kleding. Die vrouw zit alleen maar in hotels en vliegtuigen en moet roeien met de riemen die ze heeft en zich ook nog eens op haar gemak voelen. Eindelijk zijn ze gestopt met de kritiek en begrijpen ze dat ze haar werk moet kunnen doen. Dit geldt ook voor Maxima.

Natan biedt grote varieteit aan kleding die snel gemaakt en geleverd wordt. Er zijn niet veel andere adressen die dergelijke kleding zo snel kunnen leveren en tegen die prijzen. Taminiau kan dit niet nadoen helaas en veel van zijn kleding is niet geschikt voor de functie van Maxima. Welke desginer in NL zou zo Natan kunnen vervangen? Claudia Strater echt niet (is trouwens Duits merk, zal zeker niet goed gaan vallen vermoed ik zo), Jersey jurkjes zijn trouwens niet geschikt voor een koningin. Collignon heeft ook maar beperkte collectie en is onlangs ook nog eens failliet gegaan. De high end designers in Parijs kunnen dit wel, maar daar hangt enorm prijskaartje aan. Maxima zoekt zelf haar kleding uit, misschien heeft ze een stylist geen idee. Natan is altijd goed voor de werkzaamheden in haar functie. Ze probeert Nederlands design te dragen. Taminiau is veel duurder en Spijkers en spijkers heeft in collectie werkelijk maar 1 geschikte jurk, en die heeft ze al gedragen. Dus....

afbeelding van LG

LG

vrijdag 20 nov 2015 - 19:02

M, Hillary kreeg vorige week veel kritiek van een rechtse media outlet over haar haar. Er werd geschreven dat zij een pruik droeg etc., zij had een ander kapsel. Vrouwen in de politiek krijgen veel meer kritiek over zich heen dan mannen t/m het kapsel toe.
Alhoewel, jaren geleden had de media hier kritiek op John Edwards die van de oost naar de westkust vloog om zijn haar te laten knippen. Het nieuwe kapsel kostte hem 500 dollar (exclusief reiskosten). Toen Edwards door het land reisde voor zijn politieke ambities liet hij zijn kapper naar hem toevliegen en dat grapje kostte 1250 dollar inclusief vliegreis en hotel voor de kapper.

afbeelding van Merel

Merel

vrijdag 20 nov 2015 - 16:16

Ik zou Maxima's functie echt niet met die van Hilary Clinton (of Angela Merkel, of Christine Lagarde, bv). Dat zijn vrouwen die representatief moeten zijn, ja, maar vooral en allereerst nog een heleboel andere taken en verantwoordelijkheden op hun bord hebben. Bij Maxima vind ik dat precies omgedraaid. Haar functie is 'representatief' zijn, in uiterlijk en in gedrag. Ze is een uithangbord, zeg maar. Dus vind het helemaal niet raar of onterecht dat daar bij Maxima vele meer de nadruk op ligt (Dat Angela Merkel hetzelfde nette doch comfi broekpak heeft in 100 verschillende kleuren, fine with me) . Bovendien kleedt Maxima zich nou niet als een grijs muisje; ik bedoel, als ze alleen maar keurige, veilige, zakelijke broek- en mantelpakjes zou dragen (het vrouwelijke equivalent van haar man, zeg maar), dan zou deze site er waarschijnlijk helemaal niet zijn.

Ik ben wel met je eens dat we een adres als Natan niet hebben in NL. Het probleem, nee: mìjn probleem, met Natan is dat het altijd glimt, altijd stijf is en nooit past. OK, overdreven, maar wel heel vaak. Ik vind het gewoon geen ideaal merk voor haar. Bij Mathilde werkt het beter. Misschien is Maxima te flamboyant voor al dat geglim. En koopt ze alle stukken een maat te klein. (En af en toe kiest ze er een kreeft of een middeleeuws martelwerktuig bij als ketting, maar goed, zo is ze nu eenmaal). Ik zou haar graag zien in passende kleding, passend bij haar lichaam, en passend bij de gelegenheid. Ze is een prachtige vrouw, en ik heb vaak gevoel dat ze er nog veel mooier uit zou kunnen zien als ze een alternatief voor Natan zou kiezen.

PS Christine Lagarde heeft trouwens een onfeilbare stijl. Google maar eens. En die heeft het toch ook druk genoeg, lijkt me zo...

afbeelding van M

M

vrijdag 20 nov 2015 - 18:14

Je hebt gelijk wat betreft de vergelijking met Hillary, zij heeft andere functie. Hillary heeft het erg zwaar gehad toen zij minister van buitenlandse zaken was, dus zag daar enige vergelijking in. Huffingtonpost heeft een style pagina, wellicht leuk om eens te lezen (ze besteden ook veel aandacht aan Maxima en Michele Obama heeft ook haar eigen style pagina). Maxima kleedt zich sowieso honderd keer beter dan Hillary, maar daar zit wat betreft Hillary ook en politieke kant aan. Sarah Palin heeft ook de zondvloed gekregen over haar designer kleding. Zo gaat dat vaak met vrouwen in een toppositie.

Wat betreft Maxima en haar kledingkeuzes, daar valt natuurlijk over te twisten. Ik houd wel van die martelwerktuigen trouwens, groot fan van costume jewelry. Ze is wel vaak de 'sexy lady' daar komen de politici niet goed mee weg en is niet handig gezien hun functie. Maxima kan daar wel mee wegkomen. Ik begrijp je punt als het gaat om te strakke kleding. Ze is natuurlijk meer een uithangbord, maar ze heeft het wel druk met die rol. Maxima heeft meer rondingen dan Mathilde dus die heeft er minder last van misschien. Vind Mathilde wel wat saaier ogen, maar nog steeds prachtig hoor. Ik zal Christine Lagarde eens opzoeken op google, dank voor je leuke reactie!

afbeelding van Merel

Merel

vrijdag 20 nov 2015 - 19:40

Jij ook bedankt, leuk dit soort 'gesprekken'! Ik herken je punt van sexy lady. Misschien struikel ik vooral daarover bij Maxima. Ik werk ook in een omgeving waar vrouw zijn dan wel (soort van) ok is, maar sexy is echt een brug te ver. Bij zowel vrouwen als mannen, moet ik zeggen. Daar ben ik misschien (waarschijnlijk) wel door besmet, ik vind sexy in the workplace al snel misplaatst :) Beatrix was ook 'onzijdig'. Net als de Hillary's en Angela's. Héél ongeëmancipeerd natuurlijk! Mannen mogen zo mannelijk zijn als ze willen, maar vrouwen...

afbeelding van Gerdien

Gerdien

dinsdag 17 nov 2015 - 12:04

Ze ziet er vandaag goed uit! Die rok droeg ze toch ook tijdens het winkelen in Wenen?? Ze moet hiermee wel netjes zitten;-).
Mooi fris kleurtje dat roze. Goed gedaan Maxima!

afbeelding van Mieke 47

Mieke 47

dinsdag 17 nov 2015 - 11:28

Vandaag ziet ze er goed uit inderdaad. Wat een paar haarspeldjes een verschil kunnen maken ...
Ze weet ons toch telkens weer te verrassen, in positieve of negatieve zin :)

afbeelding van Kate

Kate

dinsdag 17 nov 2015 - 10:22

Kan hier geen kwetsend bericht lezen eigenlijk .
Kwetsend is beledigen en grieven .
Het gaat bij Maxima over haar kapsel en kleding en over haar persoonlijkheid wordt grotendeels alleen maar lovend geschreven.......
Bij buitenlandse Royals is dat weleens anders ....

afbeelding van Eftichia

Eftichia

dinsdag 17 nov 2015 - 12:25

[email protected] Ik ook niet, het één is het ander niet, je mening geven over haar kleding en uiterlijk heeft niets te maken met haar persoonlijkheid.

afbeelding van Josine Droogendijk

Josine Droogendijk

dinsdag 17 nov 2015 - 12:30

Maar de koningin vergelijken met een modderschuit is voor mij grensoverschrijdend. En ik weet dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt. Ik bedenk tijdens het schrijven altijd: zou ik willen dat iemand in deze benaming over mij zo zou schrijven? Helpt een hoop en voorkomt vaak kwetsende opmerkingen.

afbeelding van Mijtje

Mijtje

dinsdag 17 nov 2015 - 12:39

Bij mijn kinderen op school is de belangrijkste regel van respect 'behandel de ander zoals je zelf behandeld wil worden'. Dat wordt consequent als eerste reminder genoemd bij ruzietjes, pestgedrag etc. Misschien moeten wij als volwassenen dit op een blog als deze in ons achterhoofd houden en onze woordkeuze even teruglezen voordat we deze posten....

afbeelding van Eftichia

Eftichia

dinsdag 17 nov 2015 - 12:53

En vooral niet alles letterlijk in je opnemen wat je leest.

afbeelding van Kate

Kate

dinsdag 17 nov 2015 - 13:15

Ik heb niks gelezen over een modderschuit ,maar volgens mij is dat een uitdrukking ??
Als je schrijft ze is eng graat mager ,zeg je ook toch niet ,ze is een graat?
En een kinderlijk figuur ,is dan ook beledigen ,want dan zeg je dus dat iemand nog een kind is ?
Waar ligt de grens en wat is letterlijk en wat figuurlijk ?
Maar het is moeilijk aan te geven waar de grens ligt dat is wel duidelijk inmiddels .
En ja ik mag toch hopen dat er op alle scholen deze soortgelijke regels zijn .
Mijn ervaring is dat wel in elk geval .

afbeelding van Imke

Imke

dinsdag 17 nov 2015 - 19:32

Sorry Kate, het lijkt me vrij simpel: 'eng graat mager' en 'kinderlijk figuur' zijn nogal onprettige manieren om iemand te beschrijven. Je kunt wel zeggen dat iemand klein van stuk is, dun, voor mijn part 'te dun', of fors, wat steviger etc. Het advies van Josine is volgens mij heel handig: vraag je af hoe je het zou vinden als iemand jou zo zou omschrijven. Klinken de woorden je dan als een belediging in de oren, gebruik ze dan niet!

afbeelding van Kate

Kate

vrijdag 20 nov 2015 - 17:46

Imke ,dat ben ik met je eens ,mijn punt is alleen waarom zie ik zulke reacties wel over buitenlandse Royals?
Voor mijn beleving is dat net zo onprettig als over onze Royals

afbeelding van Henny

Henny

vrijdag 20 nov 2015 - 15:35

Zo is dat :-)

afbeelding van Eftichia

Eftichia

dinsdag 17 nov 2015 - 14:41

[email protected] Inderdaad dat is een uitdrukking, ach ja het is maar hoe een ander een uitdrukking/spreekwoord opvat, je kunt zo wel alles in het negatieve zien als je alles letterlijk opvat!,

afbeelding van Eftichia

Eftichia

dinsdag 17 nov 2015 - 12:37

[email protected] Het was geen vergelijking en helemaal niet kwetsend bedoeld, ik heb gewoon dat spreekwoord gebruikt en dat betekent "Dat past helemaal niet", mijn excuses.

afbeelding van Iris

Iris

dinsdag 17 nov 2015 - 10:36

Ben het met je eens Kate. Ik vroeg me ook al af wat er dan precies kwetsend zou zijn want ik kan dat ook niet terugvinden.

afbeelding van Henny

Henny

dinsdag 17 nov 2015 - 09:56

De jurk met rode strepen vind ik prachtig. De kleur staat haar erg goed. De ketting geeft de jurk een leuke twist. De clutch mag er ook wezen.
De schoenen vind ik erg mooi, alleen de kunststof inzet lijkt me niet fijn zitten.
De eerste outfit vind ik wel mooi, maar ik heb het idee dat die te strak zit. Bovendien hou ik niet van de stof.

afbeelding van Merel

Merel

dinsdag 17 nov 2015 - 09:56

Voor allen die zich verdrietig of geïrriteerd voelen, dan wel anderszins lijden onder de haren van hare koninklijke hoogheid, heb ik zeer zeer heuglijk nieuws: vandaag heeft hare majesteit heur haren vastgespeld. Driewerf hoera (hoera hoera)

;)

(het is maar haar...)

En ze draagt dat leuke setje uit Wenen, en gave oorbellen)

afbeelding van Doro

Doro

dinsdag 17 nov 2015 - 08:30

ik vind dat ze er qua kleding beeldschoon uitziet in deze ecru en bordeaux jurk! het oranje accent maakt het interessant. (niet het model van de ketting maar wel de frisse kleur!). veel beter nu met de schoenen in dezelfde kleur.
het haar is wat - afwijkend....

afbeelding van Jens

Jens

maandag 16 nov 2015 - 23:18

Eens Zara, de toon is soms ronduit kwetsend. Kritiek mag, humor graag, maar een beetje repect is wel z'n plaats.

afbeelding van LG

LG

dinsdag 17 nov 2015 - 03:04

Voor degenen die het niet leuk vinden om reacties te lezen over Maxima's haar ik zou zeggen sla ze gewoon over en lees vooral niet de engelstalige websites want daar wordt nog veel meer kritiek geuit dan hier.

http://bdnews24.com/bangladesh/2015/11/16/dutch-queen-maxima-begins-bang...

http://www.rexfeatures.com/livefeed/2015/11/16/queen_maxima_visit_to_ban...

http://newagebd.net/176134/dutch-queen-maxima-in-city-2/

Foto van een week geleden: https://www.google.com/search?q=queen+maxima+in+bangladesh&safe=strict&b...

Edited

afbeelding van zara

zara

maandag 16 nov 2015 - 22:46

Niet erg consequent, LG. Degenen die zich storen aan de haren van Maxima zou je dan precies hetzelfde moeten adviseren (sla deze website over), maar dat doe je niet. De kwetsende kwalificaties die hier vandaag door sommigen zijn geuit lopen wat mij betreft de spuigaten uit en tonen weinig fatsoen of respect. Ik voel mij er in ieder geval niet prettig bij.

afbeelding van LG

LG

dinsdag 17 nov 2015 - 03:07

zara daar heb jij gelijk in maar ik ben in een niet zo consequente bui vandaag, het zal wel liggen aan het wel en wee (en meer wee) in de wereld.
Dit is een van de commentaren te lezen op een veel belezen blog over het hooddeksel dat Maxima vorige week droeg "Replacing one's hair with one's favorite indoor/outdoor rug, however, is less of a sure bet"
Het valt in mijn ogen nogal mee op deze site qua negatieve opmerkingen maar misschien komt dat omdat ik een nogal hoge tolerantie voor negatieve/sarcastische opmerkingen heb ;-)
Vaak moet ik denken aan het sprookje "De nieuwe kleren van de keizer" als ik Maxima's kleding zie en helemaal als zij een slechte dag heeft wat haar kapsel betreft. M.a.w. ik denk vaak aan dat sprookje :-)))

afbeelding van Jens

Jens

dinsdag 17 nov 2015 - 07:29

'Een vergelijking met een veelgelezen blog' daar hebben wij toch niets mee te maken, met andere blogs. De blog van Josine is voor mij pure ontspanning, eerst de nieuwe foto's, dan de gedetailleerde info van Josine en daarna genieten van alle reacties. Heerlijk.
Soms leer ik iets op het gebied van fashion of de werkzaamheden van Máxima, zie ik door jullie reacties details die ik zelf gemist heb. Ik heb lol om zowel de lof als de kritiek, vaak zegt het ook iets over de schrijver zelf.
Ik vind dat Máxima hard werkt en een prima visitekaartje is voor Nederland in binnen- en buitenland (ook met losse haren ;-)). Ik ken haar niet maar het lijkt me dat ze een uitstekend huwelijk heeft en een leuk gezin met daarnaast een goede band met haar (schoon-) familie. En naar de rest kan ik alleen maar raden, dat maakt het nu juist zo leuk.
Verder is ze voor mij gewoon een vrouw, die je makkelijk kunt afbranden, zeker omdat ze een publiek figuur is. En daar begrijp ik het niet meer, zure en negatieve reacties (gedrag, houding, haardracht) vind ik vaak nog wel grappig maar bij venijnige reacties denk ik: kijk eens naar jezelf, waarom reageer je zo?
Get a life!

afbeelding van LG

LG

dinsdag 17 nov 2015 - 15:15

Get a life...........wow............ik denk dat ik even bij hendrikje op bezoek ga:)

afbeelding van Merel

Merel

dinsdag 17 nov 2015 - 13:29

Nou, niet mee eens @Jens. Ik vind iemand 'Get a Life" toeroepen ongepast, en ik zie helemaal niet wat er mis is met ons vertellen over de reacties op Maxima op een anders website (reacties die trouwens over het algemeen bepaalt niet gespeend zijn van humor).

afbeelding van Henny

Henny

dinsdag 17 nov 2015 - 09:45

Mee eens, Jens :-)

afbeelding van Joanna.Gram

Joanna.Gram

dinsdag 17 nov 2015 - 08:33

Mee eens!

afbeelding van AnnekeM

AnnekeM

maandag 16 nov 2015 - 19:52

Ik twijfel nog steeds of ik de outfit die ze gisteren in Turkije droeg nu wel of niet mooi vind. Kleur en model zijn ok, maar dat panterprintje....
De bordeauxrode jurk vind ik wel mooi, prima geschikt voor een bezoek als dit. En ik blijf die ketting en clutch erg leuk vinden. De combinatie met de Bordeaux rode schoenen vind ik echt veel mooier dan met het oranje.

afbeelding van Gerdien

Gerdien

maandag 16 nov 2015 - 18:48

Ik vind de eerste outfit, zoals de meesten hier, niet geslaagd. Het geheel glimt iets te veel. Alleen het jurkje met daarover heen bijvoorbeeld een omslagdoek zou mooier gestaan hebben. De tweede vind ik erg mooi. Nu ze zo slank is kan ze horizontale strepen wel hebben en bovendien is ze lang 1.78 geloof ik. Klopt dat? Wikipedia geef nl. aan dat ze zo lang is. Ze is nl. wel langer dan de meeste Europese vrouwen. Doet er verder ook niet toe, ik vind het gewoon een superleuk jurkje. De kleur staat haar bovendien ook beeldig!
Alhoewel ze mijns inziens een warm type is, vind ik de gouden gloed bij de eerste outfit niet mooi, maakt haar bleek.

afbeelding van puk

puk

maandag 16 nov 2015 - 18:39

Ik kijk geregeld even naar deze site gewoon omdat ik mode leuk vind en ook om te ziet wat maxima draagt.
Heb nog nooit gereageerd maar moet nu toch zeggen dat ik langzaam flauw wordt van alle negatieve reacties.
Ben absoluut niet kritiekloos, vind ook alles niet even mooi, maar probeer een beetje aardig te blijven.
Niet iedereen is gezegend met mooi dik haar, weet er alles van, en ook goed gekapt haar ziet er na een paar uur niet meer zo uit.
Dit haar hoort bij maxima en laat haar zichzelf blijven

afbeelding van Paula

Paula

dinsdag 17 nov 2015 - 11:09

@Puk, het gaat er meer om dat ze er onverzorgd uitziet met - ogenschijnlijk - onverzorgd haar. Dat kun je toch niet maken als je als koningin een land vertegenwoordigt plus dat het ook een belediging is naar de mensen die ze bezoekt.

afbeelding van Joanna.Gram

Joanna.Gram

dinsdag 17 nov 2015 - 08:36

Puk, mee eens!

afbeelding van Joanna.Gram

Joanna.Gram

dinsdag 17 nov 2015 - 08:35

.

afbeelding van Janna

Janna

maandag 16 nov 2015 - 20:45

@Puk - bij een vrouw van Maxima's leeftijd staat dat lange slierterige haar armoedig. Ze krijgt jaarlijks een zeer royale vergoeding om er o.a. representatief uit te zien. Maar Maxima's haar is van bruin naar blond geblondeerd en is over de jaren steeds slechter van kwaliteit geworden. Als ze het nu eens zo'n 10 centimetre korter zou laten knippen kan ze nog steeds alle kanten op om het los dan wel opgestoken te dragen. Dan ziet ze er veel eleganter uit. Queen Letizia laat zien dat je met schouderlang haar nog steeds veel kanten op kan.

afbeelding van zara

zara

maandag 16 nov 2015 - 18:28

Ik vind Máxima er lief en 'helemaal zichzelf' uitzien bij beide gelegenheden, hoewel je naar mijn mening nog wel een klein beetje kunt zien dat zij nog steeds herstellende is. Wel goed dat zij bij dit soort werkbezoeken voor de VN haar nettere ensembles van Natan herdraagt. De zalmroze jas vond ik bij eerdere gelegenheden wat te massief, maar op de fotootjes valt het dit keer mee. Het ziet er nu wel elegant uit, de jas 'hangt' wel mooi op haar. Ik hoopte al dat zij het bordeaux-gestreepte jurkje nog een keer met gewoon los haar zou dragen, want met de grote rode hoed vond ik het net iets te druk allemaal. Het tasje van 'A bag with a story' vind ik super leuk! Het oranje hals-sieraad ook. Het doet een beetje denken aan 'koraal', en het kleurt verrassend goed bij het bordeaux van de jurk. De rode schoentjes vind ik mooi en elegant vanuit de verte. Van dichtbij vind ik de plastic inzetten niet zo mooi omdat de voeten er zo in 'geperst' lijken. Maar ja, je gaat normaal gesproken ook niet in close-up met je neus op iemands schoenen hangen.

afbeelding van Imke

Imke

maandag 16 nov 2015 - 19:04

Het lijkt mij ook dat ze nog niet 100% de oude is, ze heeft opvallend vaak haar ogen dicht op de foto's, alsof ze vermoeid is. De eerste outfit vind ik goed kunnen, jurk met mantel vormen samen een representatief geheel, en een beetje glim mag wel bij het openen van zo'n conferentie (te oordelen naar de foto). Over het bordeau met wit gestreepte jurkje ben ik niet zo enthousiast, vooral niet met die knaloranje WK-accessoires. De bordeaurode hoed gaf er nog iets chics aan, maar zonder is het gewoon een enigszins oubollig ogende Natanjurk.

Pagina's

© 2019 ModeKoninginMaxima.nl | Alle rechten voorbehouden | Sitemap | Privacy & cookie policy
Realisatie door TWS Media uit Veenendaal

Realisatie door TWS Media

TWS Media uit Veenendaal is gespecialiseerd in het ontwikkelen van websites. Meer informatie? Bezoek onze website ?